Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik geef Metroid het voordeel van de twijfel. Het is de eerste keer dat hij dit spel speelt en hij weet dus nog niet goed hoe alles werkt. Een verklaring voor zijn stem op mij zou wel fijn zijn.
Ik kom deze ronde uit op fantome. Ze gaf op de vorige pagina aan dat Metroid zijn stem op mij mogelijk gewijzigd heeft om mij te beschermen. Hier is nooit een onderbouwing voor geweest (zelfs niet nadat er om gevraagd werd) en dat ruikt naar verwarring zaaien al vroeg in het spel wat een hele goede weerwolfstreek zou kunnen zijn.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
ik ga vnaaf weg dus ik stem nu al vast
ik stem nu nog steeds random op severus omdat hij nog 0 stemmen heeft en hij poste da lijstje dus zoals je ziet ik vind je niet verdacht maar ik vind niemand op dit moment verdacht lijken. Ghidorah ![]()
|||
Mij staat de hetze op Metroid ook niet zo aan; er wordt weer lekker geschaapt. Hij lijkt me een beginner, die waarschijnlijk vergeten is zijn stem aan de spelleider door te geven en daar wordt dankbaar misbruik van gemaakt.
Ik vermoed dat oa het stelletje achter die vreemde uitslag gezeten heeft en dat er zo makkelijk in dat rijtje gezocht wordt, bevestigd mijn vermoedens. Er kan handig misbruik van gemaakt worden, al zou het me ook niet verbazen als er minimaal een wolf in dat rijtje staat (en dan neig ik nu nog het meest naar arpos, die het meest veilig leek te staan, en misschien fizzle). Citaat:
Je hebt de eerste ronde gezien; straks gaat de volgens jou oooh zo onschuldige severus er uit omdat het stelletje besluit dat het wel grappig is om met jou mee te gaan. Wat een belachelijke redenatie. ![]() Citaat:
![]() En na de opmerkingen hierboven neig ik naar JasperD: niets mis met nieuwe spelers, maar wel als ze te beroerd zijn om de spelregels door te lezen. -_-'' |
![]() |
||
Citaat:
Het spel staat me gewoon even niet aan. Er valt voor iedereen onder Metroid wel wat te zeggen, maar tegelijk ben ik bang dat we ons daar weer op blind staren en dat is wel vaker verkeerd gebleken. Ik zie eerder het stelletje er achter zitten (en dan zijn het waarschijnlijk ervaren spelers), dan dat de wolven dom bezig zijn geweest. En op mensen stemmen die nu twee stemmen hebben, maakt de kans op gelijkspel te groot na de vorige ronde. En metroid verdenk ik niet zo (behalve een n00b-speler te zijn die het spel niet snapt), dus daar wil ik principieel niet op stemmen. ![]() Oke, ik ga van een andere kant bekijken. Als het stelletje er mee te maken heeft gehad, zal er waarschijnlijk een ervaren speler in zitten die veilig ergens anders stond; Mutsie bijvoorbeeld, of Allure die niet gestemd zegt te hebben. En dan kan het nog een voor de wolven ongelukkige combinatie zijn geweest waarbij een wolf in dat rijtje zit. Ik ga deze ronde voor Allure, omdat ze de vorige keer niet gestemd heeft en deze keer zonder verdere argumentatie mee schaapt. |
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
De onveiligste veilige move ofzo? Citaat:
Ook jasperJD hou ik even in gedachte. Citaat:
Ook wammus z'n interpretatie over fantome staat me aan, genoeg opties dus mocht ik het daglicht dan nog zien.
|
● Fizzle
Barabas Fantome ● m3tr01dm1nd3d Kazet Severus arPos Mutsie Kleinepierik Allure ● Barabas JasperJD ● Fantome Wammus ● Severus Ghidorah ● Allure Vegs ABzg Zo is hij geloof ik compleet...
|
Nu wel ja
![]() @ Arpos; Ik zie je punt; het nadeel van de redenatie is dat je er bij voorbaat vanuit moet gaan dat uit de lijstjes niet komt, wat er zou moeten komen. Op dat moment is 3 vs 2 stemmen voldoende als je wolf bent, omdat je dan weet dat metroid er uit had moeten gaan. (Er vanuit gaande dat jij de enige wolf bent; ik acht je niet zo dom om bij een andere wolf te gaan staan). Achteraf gezien sta je niet lekker, maar was metroid er gewoon uit gegaan, dan was er niets aan de hand geweest. Aan de andere kant, je hebt inderdaad ervaring genoeg om te weten dat die lijstjes zeker in de eerste rondes negen van de tien keer niet kloppen. En dan speel je jezelf wel in de kijker. Als onschuldige speler is dit juist wel een goede plek om te gaan staan, omdat het normaliter de kans op gelijkspel juist verkleint. Wat denk jij dan precies? Geen enkele wolf er onder en een combinatie van stelletje plus een stel n00b-spelers? Maar het is sowieso een hele vreemde ronde geweest en wat wammus over fantome zegt, is inderdaad ook niet gek bedacht. Bovendien helpt de stortvloed aan nieuwe spelers die het spel niet snappen en ook de moeite niet lijken te doen om er over na te denken ook niet mee. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daarnaast ArPos en anderen: Door iemand eruit te stemmen vanuit zijn naam omdat er 13421412 in staat is ontiegelijke bullshit omdat je zijn naam ook gewoon normaal kan schrijven : Metroid, Metroidmind, Metroidminded etc.. Slaat nergens op. Mij staat het makkelijke kuddegedrag ook niet aan. Er zijn voor mij 2 mensen die volgens mij geen wolf kunnen zijn en dat zijn Barabas en VeGs omdat ze LF hebben gestemd met een minderheid (volgens de lijstjes) en ze eruit is gegaan. Vandaar ga ik met ze mee en stem op Allure. |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Kijk dan hier, dit is of EXPRESS ontwetend/n00b spelen. (wat ik vorig spel ook deed, ook al geloofde jullie mij niet, misschien omdat ik al langer forum dan de meeste hier ![]() Of hij wil gewoon niet serieus meespelen en mag hij voor mij de volgende keer er gewoon uit want daar hou ik gewoon niet van. Dus of hij speelt verdacht of hij wíl niet meespelen. Vind ik voor mijzelf genoeg redenen om hem in mijn achterhoofd te houden. |
![]() |
|
m3tr01dm1nd3d zat in zijn kamer op de derde verdieping en wapperde met zijn armen. Iemand die zich had voorgesteld als een anonieme vriend had hem uit zijn dwangbuis bevrijd en hem een fantastisch idee ingefluisterd. "Jantje zag eens pruimen hangen, o, als eieren zo groot" zong m3tr01d, en hij gooide een tubetje superlijm van zijn ene poot in de andere. Tijdens zijn laatste onderzoek door kleinepierik de penisdokter, had hij deze een rolletje extra dun hechtdraad ontfutseld. Het ene uiteinde van het draad was vastgeknoopt aan de verwarmingsbuizen onder het raam. Het andere uiteinde zat in een verschuifbare lus om zijn nek. Ook had hij aan elkaar geknoopte lakens bevestigd aan de verwarming en om zijn middel. Hij had ervoor gezorgd dat het lakentouw langer was dan het hechtdraadtouw, iets minder dan drie verdiepingen lang. "In de karrek, in de karrek, zei de dominee. Lijmen lijmen lijmen." m3tr01dm1nd3d begon de superlijm te verdelen over zijn handpalmen. Hij blies er even op en wachtte een halve minuut tot de lijm goed plakte. Daarna drukte hij zijn poten een tijdje stevig tegen zijn slapen. Voorzichtig probeerde hij ze los te trekken, maar er kwam geen beweging in. "Ik zou zo graag een koeike kopen, Annemarie Katrien Katrien". In een opperbeste stemming, dat was wat deze muis was. Dit werd de grap van de eeuw, hij was maar wat blij dat zijn anonieme vriend de pareltjes van het internet met hem deelde. Met zijn elleboog opende hij het raam. Hij ging op de vensterbank staan en sprong, gillend: "ANNEMARIEEIEEEE KATRIEN
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gynaecoloog Mutsieprutsie en haar vriendin Alyssia kwamen zojuist uit het park, waar ze een eindje met Severus hadden gewandeld, die nu in catatonische staat was. Schuw en alert als ze was, hoorde Mutsie de laatste kreten van m3tr01dm1nd3d het eerst. Ze keek om zich heen maar kon de patient nergens spotten. Toen hoorde ze een geluid dat klonk als een zweep die op een drilpudding geslagen wordt. Van het ene op het andere moment keek ze in het nagrijnzende gezicht van m3tr01dm1nd3d, dat op twintig centimeter van het hare bungelde, vastgehouden door zijn eigen poten. Het bloed uit zijn nek spoot met regelmatige tussenpozen op haar smetteloze uniform. Mutsieprutsie begon onbeheerst te krijsen en Alyssia viel flauw. Severus kwijlde op haar rolstoeldekentje. m3tr01dm1nd3d is opgehangen, hij was dorpeling. 1. Allure 2. VeGs 3. arPos 4. ~~Fantôme~~ 5. Wammus 6. Absinthe (dorpeling) 7. light fighter (verrader) 8. Alyssia 9. Mutsieprutsie 10. Abzg 11. Archont 12. kleinepierik 13. Kazet Nagorra 14. fizzle-fluffy 15. Ghidorah 16. Severus 17. Barabas 18. m3tr01dm1nd3d (dorpeling) 19. JasperJD 20. testout.com Blauw = opgehangen Rood = opgegeten
||
![]() |
Citaat:
hey, een internetcafé is hier enkel op 20 km afstand! en mobiel wordt voor mij iets te duur (met prepaid). Aangezien wij op een jachthaven wonen zijn er sowieso weinig mensen met internet/pc hier in de buurt Laatst gewijzigd op 22-06-2009 om 20:40. |
![]() |
|
Ja, het zat er in dat hij een dorpeling was, maar ik kan er niet mee zitten dat hij dood is als hij geen zak van zich liet horen in het topic. Zoals ik al eerder zei, inactieve/luie spelers horen niet in dit spel thuis.
De definitieve stemlijst is nu overigens (mensen die eerst op iemand hadden gestemd, maar vervolgens van stem zijn geswitcht, staan doorgekruisd bij het rijtje van de persoon waar ze eerst op hadden gestemd) als volgt: ● Fizzle-fluffy ~~Fantôme~~ ● m3tr01dm1nd3d Kazet Nagorra Severus arPos Mutsieprutsie Kleinepierik Allure ● ~~Fantôme~~ Wammus ● Severus Ghidorah Testout.com ● Barabas JasperJD ● Allure VeGs Abzg Barabas Archont Het valt me op dat er toch een beetje geprobeerd is gelijkspel uit te lokken, want er waren uiteindelijk 6 stemmen op m3tr01dm1nd3d en 4 stemmen op Allure. Er zal zeer zeker minimaal één wolf in het rijtje van m3tr01dm1nd3d zitten, dus dan zijn er bijvoorbeeld 5 werkelijke stemmen op m3tr01dm1nd3d en 4 werkelijke stemmen op Allure. Gelijkspel had hier zomaar kunnen gebeuren (het was in ieder geval niet ondenkbaar), dus dan vind ik de laatste twee personen die op Allure hebben gestemd verdacht: dit zijn Barabas en Archont. Dit is wat ik zo op het eerste gezicht wil zeggen; ik ga nu even de reacties vanaf mijn laatste reactie eens wat aandachtiger doorlezen (want ik had dat nu slechts vluchtig gedaan) en hier en daar nog reacties geven waar ik dat nodig vind. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bedenk wel dat ik niet geswitched heb. Barabas wel en die zat vorige keer ook wel met VeGs in rijtje. (geliefden?) Maargoed nu ga ik te paranoide worden, ik verdenk 2 personen zeker nog niet in het spel en dat zijn Barabas en VeGs aangezien vorige stemronde. Jammer dat metrominded niet zegt op wie hij gestemd heeft of ook maar iets geprobeerd heeft. Echt saai inactieve spelers.. (of domme JasperD) Kan de spelleider hier niets aan doen? |
![]() |
|
Mmmm ik zie het nog even aan want ik zie dat een paar mensen niet hebben gezegd waarom ze stemmen en op wie ze stemmen ff kijken hoe ze dat verder doen... en idd mensen wegstemmen omdat ze een klote naam hebben slaat ook helemaal nergens op dus die mensen hou ik ook ff in gedachten
|||||||||||
Citaat:
![]() Citaat:
O ja, en gebruik eens wat meer interpunctie (zoals punten en komma's) in je post, want ik moest je post nog eens een keer extra nalezen. ![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Misschien ook iets om in de gaten te houden: blijkbaar wilde je lekker veilig ergens gaan staan, zodat er geen kans was dat je verdacht kon worden. Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
● m3tr01dm1nd3d ~~Fantôme~~ Severus fizzle-fluffy arPos Moet minstens 1 weerwolf bij zitten. Dus die 4 hou ik in de gaten. Mijn reden voor Allure is: Barabas en VeGs zaten in dat rijtje, vorige keer bij LF stemmers, dus leken mij 2 zekere stemmers (geen wolven dus) stel gelijkspel had ik meer info kunnen halen uit Metromind rijtje. Het was voor informatie aan mijn kant. Ik denk dat we bij de volgende hangronde meer info krijgen. Bedenk wel, de wolven hebben natuurlijk een tactiek en, ik denk, minstens 1 ervaren spelers die ze de kneepjes bijbrengt en misschien wel zegt wat ze moeten doen. Wolvenfouten heb ik in het vorige spel ook niet echt gezien. (dit waren wel 3/4 échte ervaren wolven). |
![]() |
|
Nou dat was weer een fantastische zet. Maar goed. Door de spanning van mijn auditie ben ik helemaal vergeten te stemmen. Dat heb ik ook doorgegeven aan de spelleider. Mijn auditie ging wel heeeel goed vandaag
![]() |
![]() |
|||||||||
Heerlijk dat geswitch wordt weer lekker veel lezen dus, jammer van metro maar goed gedane zaken...
allereerst even wat reacties en dan nog wat toevoegingen aan m'n eigen "lijstje waarvan akte" Citaat:
Citaat:
Het enige wat we kunnen uitsluiten is dat LF op haarzelf heeft gestemd. Citaat:
Je theorien zijn op zich ook niet vergezocht maar vooral verzadigd met onbekende factoren. Citaat:
Citaat:
Citaat:
in dat lijstje staan voorlopig barabas, fantome, kleinepierik en JasperJD als favo's waarbij kleinepierik een eervolle vermelding krijgt vanwege 2 enorm korte berichtjes die ondanks hun lengte "gewijzigd zijn op" (beiden 6 minuten bedenktijd) en fantome vanwege de wolvenstreek. in hoeverre deze afwegingen reeel zijn en overeenkomen met informatie uit stemlijstje moet ik nog even bekijken Citaat:
misschien moet iemand dat eens onderzoeken, na ronde 2 begint er een beetje info binnen te druppelen en kan ik een betere afweging maken. Citaat:
Enfin en nu controleren, interpreteren en calculeren...
||
Klopt het trouwens dat we alyssia nog helemaal niet hebben gehoord (als enige)?
edit: Citaat:
nog een "ik kon niet stemmen want" enfin deze was tenminste vooraf al bekend, hopelijk is ze niet heel het spel vergeten ![]()
||
Citaat:
ArPos stemde als vierde op hem. Dat is veilig en dus handig voor een wolf. Fizzle Fluffy stemde als derde op hem. Waarom zou ze, als ze slecht is, op Metrominded stemmen en niet op totaal iemand anders (iemand zonder stemmen nog, je kon toch random doen de eerste ronde)? In haar geval zou dat veiliger zijn (om iemand anders te stemmen, als ze wolf is). Ik was meer aan het brainstormen van áls Fizzle slecht zou zijn, wáárom zou ze dan bij metrominded staan. En ik dacht dat er een slechterik in het rijtje van metrominded zou kunnen staan vanwege het gelijk spel verhaal. De reden die ik kon bedenken is omdat ze a) niet wou dat LF eruit ging. maar dat klopt niet want LF was verrader en als Fizzle wolf is, weet ze niet wie de verrader was óf ze wou niet dat Wammus eruitging. Als ze wolf is, weet ze nl of er onschuldige stemmen staan bij Wammus (dus mensen die écht mogen stemmen). De kans dat meer mensen mee zouden gaan op Metrominded als er al drie stemmen voor hem waren is groot. Dat weet fizzle ook wel, want mensen volgen nu eenmaal graag. De reden dat ik niet zo actief post is omdat ronde 1 toch random was en ik het druk heb met mn werk etc. ik heb wel altijd gestemd en dit topic doorgekeken. Op mn werk kan ik niet in het weerwolfspel, dat wordt geblokkeerd.
|
ai, toch maar een nickchange als ik het volgende keer wel ver wil schoppen
![]() en tja, omdat iedereen het maar over mij had dacht ik, goh, als ik nou heel stil ben vergeten ze die vervelende naam misschien>.< (en hoe meer ik post, hoe meer kans dat ik een fout maak waaruit jullie konden afleiden hoe weinig ik eigenlijk nog van het spel wist ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel 72 deel 2 Heksjuh | 273 | 15-09-2010 08:12 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #66 lid 2 Verwijderd | 500 | 18-02-2010 19:24 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #66 Verwijderd | 500 | 06-02-2010 10:20 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #60 deel II Verwijderd | 241 | 06-07-2009 15:40 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #28 Saarah | 500 | 31-01-2007 16:45 | |
De Kantine |
Tribute to Quiana: Control C en ook Control V hasseltboy | 500 | 28-07-2005 22:58 |