Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||||||||||||||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dan vind ik als je naar de stemmen kijkt abzg haar meeschapen nog iets verdachter. Citaat:
Maar dat geldt dan voornamelijk bij een gelijkspel die niet verwacht was. bij elkaar genomen weet ik niet wat het voordeligst is in het spel, maar er bewust op aansturen is wel weer zoiets, maar barabas staat m.i. met zijn stem op LF in ronde 1 ook niet zo in de kijker. Citaat:
![]() Citaat:
![]() overigens denk ik dat wammus deze taktiek heeft toegepast, ik kom er op terug. Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Goed voorlopig heb ik JasperJD, Fantome, testout.com en kleinepierik aan de top van mijn lijst staan. JasperJD: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik vind het "onderonsje" met wammus opvallend, ook staat ze in het metromindedlijstje en wel als eerste (hopend op schapen?), verder het gebrek aan argumentatie (zelfs na vragen) waarom wammus in bescherming nemen. Dit is alleen vrij onzeker want als fantome wolf is dan wist ze niet dat wammus de verrader was, de vraag is of wammus dat hier duidelijk probeerde te maken, in de 2e stemronde staat ze lekker knus alleen onder fizzle. Testout.com Stemt niet mee met de lijst en kiest in beiden ronde voor een eenzame plek (1e alleen 2e ronde schapend met ghidorah (note: ghidorah maakte hier al een erg ongefundeerde stem op severus) Beargumenteerd verder zijn keuzes met: Citaat:
Kleinepierik; Vanwege die gewijzigde "ik heb niet gestemd want ik moest masturberen berichtjes" Verder geen fundering voor keuzes of andere toevoegingen aan theorien en heeft in ronde 1 kennelijk niet gestemd of niet zijn stem in het topic genoemd, schaapt in de 2e ronde mee op een vrij zekere gehangene vrij laat. ik kan nog wel even doorgaan maar dit zijn voorlopig de vier voornaamste, momenteel neig ik het meest naar fantome en pierik Ik noteer voor nu even kleinepierik als mijn favoriet, ik hou hem onder voorbehoud voor gelijkspel en switchers.
||||
Citaat:
Citaat:
edit: als ik lf had gekozen dan had ik gelijkspel willen maken, had ik iemand anders gekozen dan was dat ook opvallend, de slimste wolvenkeuze is om niet midden in de ronde bij een 3-2 stand "te stemmen" maar of aan het begin of op het laatst, tenminste in ronde een is dat vooral zo. Citaat:
Laatst gewijzigd op 23-06-2009 om 22:27. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Paar opmerkingen. Ik denk dat Wammus voor zichzelf helemaal onverwacht is weggestemd en hij nog niet aan reversed pysch. heeft gedacht. Misschien bij fantome (lijkt mij onwaarschijnlijk) Máár de post van de 1e ronde was zeker in de tijd dat hij verrader was. (kga het dadelijk nog dubbelchecken) Ik moet dadelijk de quote van JasperD nog gaan checken maar als dat waar is, is dit een grove fout (wolvenactie/pmbespreking?) !! *note to myself* |
![]() |
|||||
Damn, het loont tegenwoordig niet meer om verrader te zijn.
![]() ![]() Citaat:
Citaat:
Wammus lijkt inderdaad heel bewust de aandacht van die eerste ronde af te willen leiden. Citaat:
Irritant, ja (zolang je van actieve spelers houdt tenminste), maar verdacht is het imo niet. Citaat:
Als ik daarbij optel dat zij van iedereen in de eerste ronde de minst ervaren speler is en zichzelf daardoor eerder op een vervelende positie zal zetten... En natuurlijk wat al eerder door Archont en Kazet aangehaald is over dat rijtje. Edit: Ooh geweldig, weer vanalles gemist. Ga eens bijlezen en eventueel daar op reageren. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
hmm In dat geval schuift fizzle voor mij ook omhoog en aangezien er hierboven al een paar mensen naar neigen... Ik ga slapen en er morgen nog even over nadenken.
|
Verwijderd
|
Even nog @arpos reageren:
Wammus was al leerlingverrader toen hij het poste over dat 1e rijtje. Dat zeker. Jammer voor je dat je er ook in stond ![]() punt 2 over JasperD opheldering: Ghidorah zei ik stem (in ronde 2 nog steeds) random op Severus, en toen kwam ze nog met reden ook (heel vreemd) En Jasper zal wel weer niet goed gelezen hebben want hij stemde Barabas. Ik dacht dat jij typte (arpos) maar had ik verkeerd gelezen, dat Jasper vóór Ghidorah dit al zei daarom vond ik het verdacht, nu schaar ik het nog een beetje bij onoplettendheid. Mijn stem gaat denk ik ook naar Fizzle. Maar ik hou nog steeds een aantal mede-verdachten over (mutsie) (ps: geen medegeschaap maar hierboven al onderbouwd en al een ronde eerder bedacht). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(niks ten nadele van haar, vast een superlief meisje! ) |
![]() |
|||
Citaat:
![]() En ik snap echt niet wat je precies bedoelt. Edit: Citaat:
|
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
Hoe dan ook vind ik het fishy, maar het kan natuurlijk enorm n00b zijn. Citaat:
verder kan ik uit haar berichten (of eerder het gebrek eraan) niet veel opmaken Citaat:
Nouja een klein beetje omdat je misschien een welwillende n00b bent, maar maak je niet te veel zorgen je staat niet bovenaan voorlopig dus je hebt nog tijd om je leven te beteren.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar klopt, iets echt concreets heb ik niet. Vandaar dat mijn stem hoogstwaarschijnlijk naar Fizzle Fluffy gaat. |
![]() |
|
Barabas
kleinepierik Abzg Alyssia Allure Fantome Fizzle Fluffy JasperJD VeGs Mutsieprutsie Kazet Nagorra ------------ Ik hoop dat ik hem heb met al die twijfelaars en stemmen onder voorbehoud. ![]() Ik ga nu toch maar voor Fizzle; 1e ronde verkeerde rijtje, 2de ronde niet stemmen en gevoelsmatig angstiger opstellen en feller reageren dan anders op verdachtmakingen. Laatst gewijzigd op 23-06-2009 om 23:13. Reden: Extra namen toegevoegd. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik doe voor het eerst mee, ik kijk een beetje rond. Ik weet niet goed hoe het allemaal werkt, en dat probeer ik op deze manier een beetje uit te vinden. Wammus vertelde mij eerder dat het toch niet uitmaakt wat je doet, dat men altijd achterdochtig is naar wie je bent en wat en waarom je keuzes maakt. Ik heb mijn eerste keuze gemaakt door met mijn ogen dicht te schuiven over alle namen. De tweede keuze heb ik gemaakt omdat Severus me doet denken aan Harry Potter. Maar fijn dat Wammus opgegeten is ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar dat is natuurlijk ook de charme van het spel. Neemt alleen niet weg dat zomaar op mensen stemmen zonder onderbouwing niet mee helpt aan je geloofwaardigheid. In de eerste ronde kun je nog vrij random kiezen, omdat er helemaal geen informatie bekend is. Maar in deze fase van het spel kun je wel al wat af gaan leiden en dan worden niet- of slecht beargumenteerde keuzes je aangerekend. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Oh, ik bedenk me trouwens dat ik er morgen niet ben. Ik zal nu even mijn stem aan de spelleider doorgeven. Ik twijfelde tussen Severus en Barabas. Severus stond in de eerste ronde eveneens in het verkeerde rijtje. Omdat ze vroeg stemde en dus veilig stond, hoopte ze of dat er veel dorpelingen mee zouden gaan, of dat ze op een persoon stemde die verder niet mee zou dingen in de race voor de strop. Barabas loopt anderen erg in bescherming te nemen, het kan zijn dat hij weet wie de wolven zijn omdat hij er zelf ook één is, en de andere wolven in bescherming neemt. Of juist anderen, om de aandacht niet op de echte wolven te vestigen. Om mijn eigen hachje te redden ga ik voor de persoon die al een stem heeft, en dat is in dit geval Barabas.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En wat wammus mij zei, dat hij meerdere malen heeft geprobeerd duidelijk te maken dat hij de leerlingverrader was, heb ik nooit gezien. Misschien kan ik niet zo goed tussen de regels lezen. Moet ik dan maar op oefenen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar aan het eind van de week is alles voor bij, kan ik lekker uitrusten, en zal ik meer theorieen posten! ![]() |
![]() |
|
![]() |
Barabas
kleinepierik Fizzle Fluffy Abzg Alyssia Allure Fantome Fizzle Fluffy JasperJD VeGs Barabas Mutsieprutsie Kazet Nagorra Kleinepierik Abzg --- Ik heb inmiddels mijn definitieve stem op Abzg doorgegeven (dat had ik dus nog niet gedaan). Ik zat nog te twijfelen of ik niet Archont moest stemmen, gezien hij tot nu toe wel vaak meeschaapt op ArPos (eenmaal de 'notitie over kleinepierik', die toen zei ook op Barabas te stemmen terwijl deze nog geen stemmen had en hier zijn (voorlopige) stem verandert naar Fizzle), terwijl hij telkens zegt niet mee te schapen [1] en [2]. In deze post wordt hij ook vrijgepleit door ArPos. Ik zit hier te denken aan een lichte samenzwering, wellicht? Echter, ik geloof ArPos tot nu toe nog wel, en daarbij vind ik Abzg tegenargumenten veel slapper dan die van Archont (die ook met veel meer theorieën komt en dus veel interessanter is), dus geef ik hem nog een ronde voordeel van de twijfel. Edit: Oh, daarbij hebben we ook nog het feit dat Archont gelijkspel wilde in de vorige ronde en dit eerlijk toegaf, maar wel pas nadat Barabas dit had gedaan. Barabas verdacht ik niet door zijn stem op LF (hij is hoogstens geliefde), maar voor Archont kwam het wel erg goed uit dat Barabas dit zei, waardoor hij mee kon schapen en hierdoor onschuldig leek. |
![]() |
|
![]() |
Zoals ik zei, vind ik jouw argumenten slapper; je was moe dit, zus en zo, schaapt mee zonder echt redenen te geven, terwijl Archont veel meer in het spel zit dan jij en ook hoewel hij dus met ArPos meepraat, alsnog meer toevoegt heb ik het idee. Misschien zit ik wel mis, maar dat zullen we later in het spel dan nog wel zien. Momenteel ga ik voor jou, de volgende ronde zie ik wel verder
|
![]() |
|
Oke, kleine uitleg dan maar
![]() En voor vandaag betekent dat dus dat ik voor Fizzle ga, want ook ik vind dat ze best fel reageert op grapjes en nou ja verkeerde rijtje en niet stemmen enzo.. O enne..ja ik ben een heel lief meisje ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn stem zal naar Fizzle Fluffy gaan. |
![]() |
|
![]() |
Als je wolf bent, dan was het juist meer dan logisch dat je niet op Metroid stemde, gezien je dan toch al wist dat hij eruit zou gaan. Dat je daarom juist weer meeschaapte op Allure vind ik meer een wolvenstreek dan meeschapen op Metroid, met daarbij de gelijkspel reden die ik in mijn vorige post al had genoemd.
|
![]() |
|
Mensen, als jullie het niet erg vinden, probeer dan het maken van de stemlijstjes aan mij over te laten. Het wordt verwarrend als meerdere mensen er een maken, en zeker als het niet helemaal op volgorde is en zo'n fout er dan in blijft wanneer andere mensen de foutieve stemlijst als basis gebruiken voor die van hun (VeGs & Alyssia).
![]() Het moge duidelijk zijn dat ik ook op Fizzle-fluffy stem, de redenatie daarvoor is bekend. Aldus is de stemlijst op dit moment: ● Barabas kleinepierik fizzle-fluffy Ghidorah ● Fizzle-fluffy JasperJD VeGs Barabas Mutsieprutsie Archont Severus arPos Kazet Nagorra ● Mutsieprutsie ● Abzg Alyssia ● Allure ~~Fantôme~~ ● Kleinepierik Abzg Ter referentie: - Definitieve stemlijst hangronde #1: klik hier! - Definitieve stemlijst hangronde #2: klik hier! Ik zal straks nog reageren op wat er allemaal is gepost nadat ik naar bed was gegaan, want op dit moment heb ik daar niet veel tijd voor.
Laatst gewijzigd op 24-06-2009 om 17:00. Reden: Stem van Ghidorah toegevoegd, stem van arPos & Kazet toegevoegd. |
![]() |
|||
Citaat:
Wammus mag jou helemaal niet vertellen dat hij meerdere malen geprobeerd heeft duidelijk te maken dat het leerling-verrader is, want hij is dood. Ergo, hij mag zich niet meer met het spel bemoeien en al helemaal niets loslaten over hoe hij gespeeld heeft aan medespelers. Al heb ik net zijn posts doorgelezen en ik zie geen hint staan. Hooguit dat hij na LF's dood een aantal keer over de leerling-verrader begint. Citaat:
![]() Overigens is Arpos' stem nog niet zeker. |
![]() |
||
Mijn stem gaat uit naar Barabas.
Citaat:
|||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dus omdat ik wil overleven mag ik er niet in blijven? Wat ik vreemd vind is dat Severus hier niet tegenin gaat, wat ze bij vrijwel iedere andere verdachte post wel doet. Het schijnt haar wel goed uit te komen zo. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Voor de rest, waarom mag hij me dat niet zeggen? Ik ben nieuw, ik snap nog niet echt veel van het spel. Ik heb hem gevraagd uit te leggen hoe het spel werkt, nog voordat het spel begon. En toen hij gister hier was en ik hem vertelde dat hij opgehangen was, vertelde hij dat. Voor de rest, ik zal nu eens mee gaan met de rest. Om me niet verdacht te maken dat ik weer random stem ![]() Ik stem op fizzle. ![]() |
![]() |
|||||||||||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar ik geef je een kans jezelf te verduidelijken. Citaat:
sorry mutsie maar als je het echt zo druk heb sla dan gewoon een WWspel over, voor jou geldt in mijn geval ook dat je niet mijn favoriet ben, maar je maakt jezelf wel populair. Citaat:
dat was je reactie van Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Ik zit nu wel in een flink dilemma als ik kijk naar de stemlijst, enerzijds wil ik de wolven niet een te lange lijst onder fizzle geven om zich in te verstoppen aan de andere kant is de kans dat pierik eruit ga als ik op hem stem enorm klein en zou ik de spelbreker zijn. Als ik barabas stem dan is het 4-6 en zouden we misschien meer te weten komen maar ik ben niet overtuigd dat hij een wolf is (vanwege zijn LF stem in ronde 1) en het garandeert natuurlijk ook niet dat we meer te weten gaan komen. Ik vind fizzle haarzelf verder ook niet erg goed verdedigen haar "ik durf niet te posten" houdt ze vol terwijl ze in andere topics en spellen m.i. veel minder terughoudend is, vervolgens komt ze ook nog met een *ik ben er morgen niet want ik moet masturberen* (om 1 uur snachts dus eigenlijk vandaag) en wilt ze op barabas stemmen die m.i. veilig staat in ronde 1 onder LF. een random stem in niemandsland zou mijn stem verloren maken. Ik weet dus niet of ik er goed aan doe maar mijn definitieve stem gaat naar fizzle-fluffy en ik ga hem nu verzenden naar de spelleider. edit: Citaat:
nu geeft me dit een probleem, wammus is niet achterlijk dus de kans dat dit een "sense-manipulatie ala biertank" is zit erin.
Laatst gewijzigd op 24-06-2009 om 16:17. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als ik gelijkspel wilde en op Allure daardoor stemde (Wat klopt) zou het nogal té verdacht zijn als ik wolf was, en mijn stem telt dan gewoon mee. Ik snap echt niet dat jij mij hele tijd verdacht probeert te maken? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Nou, veel switchers hier vandaag, zeg! Dat ziet men ook niet elke dag (niet in die getalen, althans, zeker niet in de eindfase van een hangronde) - reden te meer om die switchers eens wat nader in de gaten te houden.
● Barabas kleinepierik fizzle-fluffy Ghidorah ● Fizzle-fluffy JasperJD VeGs Barabas Mutsieprutsie Archont Severus arPos Kazet Nagorra Abzg ● Mutsieprutsie ● Abzg Alyssia ● Allure ~~Fantôme~~ ● Kleinepierik Ter referentie: - Definitieve stemlijst hangronde #1: klik hier! - Definitieve stemlijst hangronde #2: klik hier!
||
![]() |
Citaat:
Ik weet niet of je redenatie klopt. Ik weet wel dat ik onschuldig ben, dat je dat in ieder geval goed hebt gezien en dat de kans dat je goed geredeneerd hebt dus groot is. Vandaar dat ik me even vasthou aan jouw theorie. Ik stem ik op Barabas. Het maakt waarschijnlijk geen verschil, gezien het feit dat de meerderheid voor fizzle gaat, maar toch. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel 72 deel 2 Heksjuh | 273 | 15-09-2010 08:12 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #66 lid 2 Verwijderd | 500 | 18-02-2010 19:24 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #66 Verwijderd | 500 | 06-02-2010 10:20 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #60 deel II Verwijderd | 241 | 06-07-2009 15:40 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #28 Saarah | 500 | 31-01-2007 16:45 | |
De Kantine |
Tribute to Quiana: Control C en ook Control V hasseltboy | 500 | 28-07-2005 22:58 |