Advertentie | |
|
19-11-2009, 11:14 | |
Khaled Hoesseini - De vliegeraar (want voor 15 euro in hardcover)
Hella S. Haasse - Oeroeg En ik twijfel of ik De ontdekking van de hemel zal kopen, want die is ook 15 euro (of 12,50? Can't remember) in hardcover en ik heb 'm ooit tweedehands moeten kopen omdat de hardcover niet meer te verkrijgen was. Hmm. |
19-11-2009, 13:47 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
19-11-2009, 14:54 | ||
Citaat:
08-12-2009, 11:29 | |
Van Sinterklaas, semi-vriendje & voor mijn verjaardag:
- Utrecht voor beginners - Ingmar Heytze - Het moest maar eens gaan sneeuwen - Tjitske Jansen - American gods - Neil Gaiman - Berlijnse notities - Cees Nooteboom - The Raw Shark Texts - Steven Hall (in de hoop dat ik er wel doorheen kom als het mijn eigen boek is) - Alle verhalen - Rascha Peper (<3!) - De filantroop, testament van een seriemoordenaar - Theodore Dalrymple - Moby Dick - Herman Melville En ook een halfjaarabonnement op Hollands Diep, waarvoor eveneens liefde.
08-12-2009, 16:21 | |
Hihi, Jill Mansell. Mag wel hoor Freyja, ontspanning is ook belangrijk. Ik vond Alles nieuw leuk, het gaat over een kunstacademiestudente, dus ben wel benieuwd wat jij ervan vindt.
Ik heb voor Sinterklaas Dingen die fijn zijn van Claudia de Breij gekregen
13-12-2009, 22:10 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
19-12-2009, 17:03 | |
Ik heb Possession van A.S. Byatt gekocht tijdens mijn vakantie. In het aller-schattigste boekenwinkeltje ooit: Shakespeare and Co in Parijs. De boeken staat tot het plafond opgestapeld, langs de trap, op de trap, in rare bochtjes en hoekjes. Op de tweede etage waren leesplekken met fijne leunstoelen en typemachines om je eigen verhalen te schrijven. <3
|
|