![]() |
|
Ik heb ook die bodylotion van dove wel eens gebruikt en vind hem wel fijn. Als je eerst dunnetjes een normale bodylotion op brengt en in laat trekken smeert de bruinende lotion wat makkelijker gelijkmatig uit. Wel goed handen wassen want daar vond ik ook een keer oranje vlekken op terug toen ik dat niet deed. En rustig aan en niet te vaak.
||
Citaat:
![]() Wij hebben ook die body lotion van Dove. Ik was het inderdaad ook al gauw beu, omdat ik daar totaal geen geduld voor heb om dat telkens heel secuur te blijven doen. |
![]() |
||
Citaat:
|
Er bestaat sinds een paar jaar een middel dat je in je buikvet moet injecteren en van binnenuit je melanine verhoogt. Daardoor krijg je dus het huidtype van iemand die heel makkelijk bruint. Het werkt zelfs bij mensen die van nature spierwit zijn en niet bruin kúnnen worden.
Voor meer info ff kijken op www.melanotan.nl
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Ja het werkt echt.
![]() Maar ik ga het zelf denk ik niet gebruiken omdat veel mensen er ook hyperpigmentatie van krijgen (extra moedervlekken en sproeten), en daar heb ik niet zo veel zin in. Het is in een heel vergevorderd teststadium, maar nog niet officiëel op de markt, vandaar dat het nog niet zo bekend is. Als het eenmaal op de markt is zal het waarschijnlijk alleen door dermatologen uitgeschreven worden en dan in de eerste plaats aan mensen die van nature dus na 10 minuutjes zon al heel ernstig verbrand zijn ofzo. Dit is een betere website voor mensen die er meer info over willen: http://melanotan.org/cgi-bin/yabb/YaBB.pl
|
Door die zonnebril kan je helemaal niet zien of het wel dezelfde persoon is. En wel typisch dat er op de 2e foto een mooie vrouw bij die kerel zit. Die man moet dan niet alleen dat goedje gebruikt hebben, maar ook z'n haar geverfd en flink gesport om er uit te zien als die 2e vent.
|
Ik pakte gewoon een van de eerste plaatjes die ik googlede... Ik heb een tijdje heel serieus over dit middel nagedacht en geloof me nou maar dit middel werkt 100%.
Ik heb ook veel logjes gevolgd van mensen die het gebruiken en allemaal met goed resultaat. Enige nadeel is dus die extra moedervlekken etc die je kunt krijgen. (Ze schijnen na gebruik van het middel trouwens ook weer weg te gaan (in sommige gevallen))
|
Het is trouwens zeker weten dezelfde persoon. Kijk maar naar mond/neus/oren en de sproeten op de arm. Je haar wordt trouwens ook donkerder van melanotan inderdaad (zit ook pigment in), en je kunt helemaal niet zien of hij gespierder is geworden, omdat op de eerste foto alleen zn arm zichtbaar is.
|
Of het nou werkt of niet, het lijkt me niet zo verstandig om een niet-klinisch getest en voldoende onderzocht middel dat alleen via de niet-legale wegen verkrijgbaar is aan te bevelen aan een meisje van 13. In die levensfase gaat het helemaal niet om de daadwerkelijke kleur van de huid, maar om het je bewust worden van je eigen identiteit en hoe je daarmee omgaat.
|
Volgens mij is het al wel klinisch getest... En het is al 7 jaar in gebruik, en ook al heel veel over bekend. Je hebt altijd het clubje mensen die mierenneuken over 'lange termijn'.
Maarja, ik geef gewoon eerlijk antwoord op de vraag van de topicstarter. Ja, dat wondermiddel bestaat ![]()
|
Het enige onderzoek dat ik over het middel kon vinden was een onderzoek op muizen met een bloedziekte waardoor ze heel lichtgevoelig werden, ik kon niks vinden over het middel in mensen. Ik had al de grootste moeite met het vinden van de naam van de werkzame stof
![]()
|
Ik heb er niet zo veel moeite mee...
![]() http://en.wikipedia.org/wiki/Melanot...linical_Trials
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Spierwitte huid en erg behaard mycroft | 20 | 29-03-2012 15:01 | |
Verhalen & Gedichten |
de weg; of waarom gaat de zon niet onder... sjoeltie | 10 | 11-09-2004 17:06 | |
Lichaam & Gezondheid |
striae bij jongens jimske | 43 | 29-04-2004 19:36 | |
Lichaam & Gezondheid |
Gezond bruin kleurtje.. Ireentje | 18 | 20-11-2003 14:36 | |
Lifestyle |
Als zelfexpressie oneindig zou zijn... Faery | 63 | 04-06-2002 20:49 | |
ARTistiek |
De weg; of waarom gaat de zon niet onder? Prada | 21 | 15-04-2002 14:23 |