Mijn nieuwe tandenborstel trouwens, he. Ik heb voor 't eerst een elektrische tandenborstel, want ik wilde dezelfde tandenborstel als mijn tandarts. (Want die zal wel weten what's up, he.) Maar het is echt belachelijk hoe uitgebreid hij is

Het hele ding zit volgestouwd met chips en sensoren. Er zit een apart beeldschermpje bij, waarop je kunt zien of je lang genoeg poetst, wanneer je moet overschakelen naar het volgende tandenkwadrant (

), wanneer je je borsteltje moet vervangen en nog een hoop nonsens. Hij zegt ook wanneer je te hard drukt. Op de tandenborstel zelf staat ook een schermpje, dat ook de resterende poetstijd aangeeft. Bovendien trilt de tandenborstel zelf ook iedere 30 seconden, wat ook inhoudt dat je naar het volgende kwadrant moet. Verder kun je 'm op 20943 verschillende modussen zetten, waaronder 'sensitive', 'massage', 'intensive clean' en 'polish'. Al die modes hebben ook verschillende borsteltjes, en de tandenborstel herkent ieder borsteltje zodat hij kan bijhouden in wat voor modus hij moet draaien en wanneer welk borsteltje vervangen moet worden. In die borstels zit dus ook een chip. Die navigeert met het handvat. Zodat het handvat kan navigeren met het schermpje.
En verder heeft hij dus ook zo'n ding waar je 'm op moet zetten voor het opladen, behalve dat het niet gewoon oplader heet maar BASE STATION. Dat klinkt behoorlijk ruig voor een tandenborsteloplader, en dat is terecht, want het is echt een uitbouwbaar ding met allemaal vakjes en klepjes en voordat je 'm kan gebruiken moet je hem helemaal in elkaar zetten.
Wtk.
Oh, en als je klaar bent met poetsen verschijnt er een scheve smiley op zowel de tandenborstel als het scherm. Like so:
Serieus, hij is geavanceerder dan m'n oven. En ook geavanceerder dan de computers waarmee ze de eerste raketten de ruimte in stuurden, vermoed ik.