Oud 20-09-2009, 21:57
Verwijderd
allure, zijn het niet van die types die gewoon hun hoofd verliezen?
Advertentie
Oud 20-09-2009, 21:57
Rationeel
Rationeel is offline
ow hey ecnelis, heb je toevallig nog meer mondharmonica filmpjes dan die ene? ik weet niet meer waar die staat, dus ik weet je youtubenaam ook niet meer
Oud 20-09-2009, 21:58
Verwijderd
Citaat:
om een of andere reden dacht ik dat je al op kamers zat? Mag ik niet voor je zorgen als een soort surrogaat mens?
surrogaat?
Verwijderd
zoek op dunhout mondharp.
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
!@#$!@$@ ik ben geen moslim tegengekomen vandaag, dus heb geen lekkere koekjes gehad

asheblief
Allure
Allure is offline
Citaat:
allure, zijn het niet van die types die gewoon hun hoofd verliezen?
Nee, totaal niet.
Oud 20-09-2009, 21:59
Verwijderd
Citaat:
hey joh! Ik ben je bitchboy niet!
Citaat:
bitchboy ftw
Oud 20-09-2009, 22:00
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
[afbeelding]

asheblief
danku!
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

asheblief
zomg
Verwijderd
Citaat:
Nee, totaal niet.
dan is het zeker jammer
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
BenX is een ge-wel-dige film! uit belgie! geweldig!!

DeuS is een ge-wel-dige band! uit belgie! geweldig!!
oooow Ben X

maar deus ken ik niet

he waar is lijst van posters? dat is toch traditie?
Verwijderd
Citaat:
ow hey ecnelis, heb je toevallig nog meer mondharmonica filmpjes dan die ene? ik weet niet meer waar die staat, dus ik weet je youtubenaam ook niet meer
nee ik heb er maar eentje!
Allure
Allure is offline
Ik begrijp het ook echt niet maarja. En ik ben helaas niet zo'n ster in het maken van vrienden.
Verwijderd
Citaat:
Ik hoop het...

Spoiler
Kutstreken zeg. Dat noemt zich vrienden.
Oud 20-09-2009, 22:01
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
oooow Ben X

maar deus ken ik niet

he waar is lijst van posters? dat is toch traditie?

Verwijderd
Citaat:
surrogaat?
Een surrogaat is een product dat een ander vervangt, maar dat een mindere kwaliteit heeft!
waarom is op kamers gaan moeilijk voor je? Vind je het moeilijk om voor jezelf te zorgen?
Verwijderd
oeps
Oud 20-09-2009, 22:02
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
danku!
Citaat:
zomg
en straks nog meer! ik doe wel spoiler ofzo
Verwijderd
Citaat:
zijn dat echt kutstreken? Dan ben ik een verschrikkelijke vriend voor mensen. Ik ben een ramp in het onthouden van dingen en het plannen van afspraken, maar het is geloof ik wat anders als je dat al weet van iemand dan dat iemand heel stipt is en opeens 'verdwijnt'.
Jasmijn.
Jasmijn. is offline

dasnilief!
Oud 20-09-2009, 22:03
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:

dasnilief!
Allure
Allure is offline
Citaat:
Met degene die ik als eerst noemde ga ik geen contact meer zoeken, daar ben ik echt klaar mee... de ander ga ik morgen een boos sms'je sturen.
Verwijderd
Citaat:
zijn dat echt kutstreken? Dan ben ik een verschrikkelijke vriend voor mensen. Ik ben een ramp in het onthouden van dingen en het plannen van afspraken, maar het is geloof ik wat anders als je dat al weet van iemand dan dat iemand heel stipt is en opeens 'verdwijnt'.
Ja nou, ik kan wel tegen mensen die afzeggen of zo, maar niet tegen mensen die niks laten weten. Dat vind ik kutstreken, maar dat kan aan mij liggen.
Oud 20-09-2009, 22:04
Verwijderd
Citaat:
Een surrogaat is een product dat een ander vervangt, maar dat een mindere kwaliteit heeft!
waarom is op kamers gaan moeilijk voor je? Vind je het moeilijk om voor jezelf te zorgen?
Omdat ik nu pas de simpele klusjes leer, op kamers gaan zal zo hard fout gaan. Maar van fouten leer je en ik denk dat dat andermans angsten zijn dat het fout zal gaan. Ikzelf denk dat het na 3 maand ofzo best goed gaat. Hoewel dat mijn positieve kant nu is en straks komt weer de negatieve kant en dan ben ik een geheel ander persoon.
Oud 20-09-2009, 22:04
Verwijderd
Citaat:
Dat vroeg ik mij ook al af.
Oud 20-09-2009, 22:05
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Met degene die ik als eerst noemde ga ik geen contact meer zoeken, daar ben ik echt klaar mee... de ander ga ik morgen een boos sms'je sturen.
sms'en is voor dat soort dingen ook een kutcommunicatievorm. bel haar.

en zorg dat je van die eerste eerst je geld terugkrijgt
Oud 20-09-2009, 22:06
Verwijderd
Citaat:
Omdat ik nu pas de simpele klusjes leer, op kamers gaan zal zo hard fout gaan. Maar van fouten leer je en ik denk dat dat andermans angsten zijn dat het fout zal gaan. Ikzelf denk dat het na 3 maand ofzo best goed gaat. Hoewel dat mijn positieve kant nu is en straks komt weer de negatieve kant en dan ben ik een geheel ander persoon.
Oh boy. Wat zijn simpele klusjes? Koken? En voel je je zo gespleten?
Allure
Allure is offline
Degene die nu al twee weken niks van zich heeft laten horen doet me echt pijn, ze heeft ook niet gevraagd hoe het op vakantie was. Het is niks voor haar dus ik snap het niet.
Verwijderd
wat stom en oké, toch kutstreken
Rationeel
Rationeel is offline
belle belle belle belle
Oud 20-09-2009, 22:07
Allure
Allure is offline
Citaat:
sms'en is voor dat soort dingen ook een kutcommunicatievorm. bel haar.

en zorg dat je van die eerste eerst je geld terugkrijgt
Daar heb ik nu twee keer om gevraagd, ik laat het maar zo. Over die 23 euro kom ik nog wel heen en ik weet nu tenminste dat ik me in haar vergist heb.
Oud 20-09-2009, 22:08
Verwijderd
zonde van het mens dan, niet per definitie van het geld
Verwijderd
Citaat:
Dat klinkt niet echt lekker.
Allure
Allure is offline
Citaat:
zonde van het mens dan, niet per definitie van het geld
Ja inderdaad, we zijn 9 jaar vriendinnen geweest.
Oud 20-09-2009, 22:10
Verwijderd
Citaat:
Ja inderdaad, we zijn 9 jaar vriendinnen geweest.
Verwijderd
Allure
Allure is offline
Citaat:
Verwijderd
stom volk
Verwijderd
Citaat:
Oh boy. Wat zijn simpele klusjes? Koken? En voel je je zo gespleten?
Koken schoonmaken en met name dingen onthouden, god wat ben ik daar een ramp in. Ja behoorlijk, ik kan nu wel zo positief zijn over school en plannen hebben voor de toekomst, en dan morgen kan ik totaal anders zijn, met niemand wat te maken willen hebben, me schuldig voelen en totaal geen wilskracht, nouja, down. Dan leef ik meer in m'n hoofd dan met beide benen op de grond. Totaal geen intresse in "belangrijke zaken" en dan ben ik weer positief en dan baal ik zo hard dat ik die belangrijke dingen niet heb gedaan etc etc
Ik zal het een andere keer beter proberen uit te leggen.
Oud 20-09-2009, 22:11
Allure
Allure is offline
Thanks voor jullie medeleven!
Oud 20-09-2009, 22:12
Verwijderd
Citaat:
Koken schoonmaken en met name dingen onthouden, god wat ben ik daar een ramp in. Ja behoorlijk, ik kan nu wel zo positief zijn over school en plannen hebben voor de toekomst, en dan morgen kan ik totaal anders zijn, met niemand wat te maken willen hebben, me schuldig voelen en totaal geen wilskracht, nouja, down. Dan leef ik meer in m'n hoofd dan met beide benen op de grond. Totaal geen intresse in "belangrijke zaken" en dan ben ik weer positief en dan baal ik zo hard dat ik die belangrijke dingen niet heb gedaan etc etc
ik denk dat ik een beetje een beeld heb en het is lastig om jezelf in balans te trekken maar niet onmogelijk.
Oud 20-09-2009, 22:12
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
omg zijn dat geen menselijke upzzz and downzzz
Oud 20-09-2009, 22:13
Verwijderd
is de uitdrukking 'op iemand oogen' brabants?
Oud 20-09-2009, 22:14
Verwijderd
Citaat:
dat is wel menselijk, foei
Oud 20-09-2009, 22:15
Verwijderd
Citaat:
Wat stom voor je. Ik was in de 6e van de middelbare school nou ook niet bepaald het toppunt van positiviteit en optimisme, integendeel, en ik werd júist heel blij van op kamers gaan en een ''nieuw'' leven beginnen.
Oud 20-09-2009, 22:15
Verwijderd
Citaat:
zou kunnen maar ik kan er moeilijk mee overweg, laat ik zeggen dat de downmomenten extreem kunnen zijn in doen en laten
Oud 20-09-2009, 22:17
Rationeel
Rationeel is offline
je moet wat meer onverschilligheid (/care) inbouwen voor dingen die behoren tot de ver-van-je-bed-show
Oud 20-09-2009, 22:17
Verwijderd
Rationeel
Rationeel is offline
bus
Oud 20-09-2009, 22:19
Verwijderd
wat is de toegevoegde waarde van ribbelchips, als in, smaakt ribbelchips anders?
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten