Mja! Ik kan kiezen tussen champignonensoep, spagetti met nog ergens een h, tomatensoep, uhm, pennenpasta, knakworstjes, tonijn en nog wat meuk. Ik heb nog best veel in huis
Mja! Ik kan kiezen tussen champignonensoep, spagetti met nog ergens een h, tomatensoep, uhm, pennenpasta, knakworstjes, tonijn en nog wat meuk. Ik heb nog best veel in huis
en hoe is het hier, hoe staat het leven hier, is het leven mooi en goed of doet het tenminste alsof?
Tot in hoeverre het alsof doet weet ik niet voor mezelf, er zal wel her en der een placebo effect rondhangen, maar dat maakt niet uit. School begint binnenkort en daar heb ik keiharde zin in! 2 stappen vooruit, anderhalf terug blijkbaar.
Tot in hoeverre het alsof doet weet ik niet voor mezelf, er zal wel her en der een placebo effect rondhangen, maar dat maakt niet uit. School begint binnenkort en daar heb ik keiharde zin in! 2 stappen vooruit, anderhalf terug blijkbaar.
maar inderdaad, mooi dat je zin hebt in school. Al blijf ik erbij dat je net zo goed naar hier had kunnen komen.
wat een vervelende situatie wat hebben ze voor vieze dingen uitgespookt?
Spoiler
Van een vriendin krijg ik nog 23 euro. Ze zou het overmaken maar dat heeft ze nog niet gedaan. Twee weken geleden heb ik haar een sms'je gestuurd met daarin oa de vraag of ze het misschien nog wil overmaken. En hoe het met haar ging en zo. No answer. Met de ander zou ik morgen gaan winkelen, maar ze had ineens een rijles gepland op die dag. Ze wist nog niet hoelaat, dat zou ze dit weekend laten weten zodat we misschien na de rijles nog zouden kunnen gaan. Niks van gehoord.