Oud 06-10-2009, 18:32
Azerty1994
Azerty1994 is offline
eey ik kga dus dit weekend met meisje naar cinema waar ik al tijdje zot van ben.Ze was heel enthousiast en ze stelde zelf voor om alleen wij 2 te gaan . en ja nu zit ik te denke allemaal goed en wel maar wat te doen als ik daar ben??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-10-2009, 19:25
Akhlys
Akhlys is offline
Film kijken??
Oud 06-10-2009, 20:43
I C U
I C U is offline
Laat het op je af komen. Praat met haar zoals je met elk ander zou praten, 'Goh, hoe was jouw week?' 'Tijd geleden dat ik in de bios ben geweest! Wat heb jij voor het laatst gezien?' 'Ben wel benieuwd naar die film, de trailers leken me wel oké'. Koop die bioskaartjes, ga naar die zaal, praat rustig verder.

Tijdens de film kan je de mogelijkheid creeëren om haar hand beet te pakken, oid. Tenminste, dat gebeurde mij vrij regelmatig tijdens een date in de bios. Niets mis mee, kan prima.

En verder... Laat het over je heen komen, je merkt het vanzelf. Zij zal misschien ook initiatieven nemen, dus... Wacht het af, wees jezelf, allesch komt goed.
Oud 07-10-2009, 10:29
Verwijderd
en zoenen tijdens een film is (voor mij iig) not done. Dan raak ik afgeleid door de film enzo. Tenzij ze jou natuurlijk zelf zoent
Gewoon beetje dr hand vasthouden of dr vingers strelen.

Have fun!
Met citaat reageren
Oud 07-10-2009, 11:00
Verwijderd
Bioscoopbroek aan
Met citaat reageren
Oud 07-10-2009, 11:06
Verwijderd
nou ertur
Met citaat reageren
Oud 08-10-2009, 05:32
kous
kous is offline
Citaat:
eey ik kga dus dit weekend met meisje naar cinema waar ik al tijdje zot van ben.Ze was heel enthousiast en ze stelde zelf voor om alleen wij 2 te gaan . en ja nu zit ik te denke allemaal goed en wel maar wat te doen als ik daar ben??
Don't ever take a girl out for the movies, ever. worst possible thing ever.
Verras haar en ga gaan indoor carten of eens gaan snowboarden indoor, of naar de zoo ffs, alles behalve de cinema djeez. Dit is een levensles, dit advies kan je leven veranderen. Use it wisely.
Oud 08-10-2009, 11:11
Hulk
Hulk is offline
Citaat:
Verras haar en ga gaan indoor carten of eens gaan snowboarden indoor, of naar de zoo ffs, alles behalve de cinema djeez. Dit is een levensles, dit advies kan je leven veranderen. Use it wisely.
Ach kom op man. Hij is 15 jaar, en dat meisje zelf zal ook niet veel gedate hebben. Bioscoop is prima. Al helemaal als je je afvraagt 'wat te doen als je daar bent'.
Oud 08-10-2009, 11:31
Verwijderd
Er is ook absoluut niets mis met de bioscoop. Tenminste, ik houd er wel van. Ik snap niet echt waar kous het idee vandaan heeft dat de bioscoop een vreselijk idee is.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2009, 17:55
RupertTM
RupertTM is offline
Ik moet zeggen dat er een kern van waarheid schuilt in wat Kous zegt. De bios vind ik erg leuk om naar toe te gaan met m'n vriendin, daar niet van, maar als het echt een nog een afspraakje is met een meisje die je wel leuk vind niet ideaal. Je probeert elkaar toch beter te leren kennen. Je kunt dan gewoon wat gaan drinken in de stad en kletsen. Maar als je bang bent voor een pijnlijke stilte, ga dan iets actiefs doen. Je hebt toch de kans om elkaar te leren kennen maar je hebt altijd iets te doen. Zoals ehm...een workshop stijldansen, een paar holes golfen, de hond uitlaten of winkelen. Wees creatief en verzin iets!
Oud 08-10-2009, 18:30
Lente
Lente is offline
niks mis met bioscoop! en iets drinken en kletsen enz kun je ervoor en erna
Met citaat reageren
Oud 08-10-2009, 20:06
I C U
I C U is offline
Precies, ik vind de bios helemaal niet erg. Dan wen je in elk geval aan elkaars gezelschap etc. Ervoor of erna wat drinken is dan voor de gesprekken.
Oud 08-10-2009, 20:30
made for him
made for him is offline
Je gaat nu toch al naar de bios,
maar ga als het kan een beetje achter in zitten.
Als er dan iets gebeurt let niet iedereen op je
Met citaat reageren
Oud 09-10-2009, 00:07
cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:
Wat een kinderachtige reactie weer. Die knul is 15 en gaat voor het eerst met een meisje naar de bioscoop en is al onzeker. Er is niets mis met een bezoek aan de bioscoop. Trouwens, ik moet nog het eerste meisje tegenkomen dat zich interesseert in indoor carten. Bah wat lijkt me dat stom zeg en al helemaal als verrassing.

Wat kun je doen? Biedt haar in de bioscoop iets te drinken aan, daar maak je al een mooie start mee. Voor de rest, kun je tijdens een romantisch moment in de film haar hand vastpakken of toon iets van ontroering. Maak je niet te veel zorgen, alles gaat vanzelf en er zijn geen geschreven wetten die bepalen hoe je je moet gedragen tijdens een date in de bioscoop. Klinkt cliché, maar wees gewoon jezelf. Je hoeft jezelf niet meer te bewijzen, want zij was tenslotte degene die voorstelde om naar de bioscoop te gaan.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2009, 00:13
cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:
Ik moet zeggen dat er een kern van waarheid schuilt in wat Kous zegt. De bios vind ik erg leuk om naar toe te gaan met m'n vriendin, daar niet van, maar als het echt een nog een afspraakje is met een meisje die je wel leuk vind niet ideaal. Je probeert elkaar toch beter te leren kennen. Je kunt dan gewoon wat gaan drinken in de stad en kletsen. Maar als je bang bent voor een pijnlijke stilte, ga dan iets actiefs doen. Je hebt toch de kans om elkaar te leren kennen maar je hebt altijd iets te doen. Zoals ehm...een workshop stijldansen, een paar holes golfen, de hond uitlaten of winkelen. Wees creatief en verzin iets!
Zij heeft voorgesteld om naar de bioscoop te gaan, dus het lijkt me geen goed idee om iets anders voor te stellen. Drinken en kletsen in de stad doe je als je wat ouder bent, maar niet op je vijftiende. En op mijn vijftiende had ik een jongen keihard in zijn gezicht uitgelachen, als hij had voorgesteld om te gaan stijldansen of om te gaan golfen.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2009, 00:28
Uice
Uice is offline
De bioscoop is een perfecte plek voor een date, want je hebt meteen gespreksstof achteraf. Zeker als het, zoals TS zegt, een bioscoop is waar je 'al een tijdje zot van bent'.
Oud 09-10-2009, 12:46
Verwijderd
Oh ja, en ik merkte nu pas op dat zíj degene is die voorstelde om naar de bioscoop te gaan, dus dan loopt de TS sowieso het risico niet dat ze het niet leuk vindt.

kous snapt er helemaal niets van.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2009, 12:57
Hulk
Hulk is offline
Citaat:
De bioscoop is een perfecte plek voor een date, want je hebt meteen gespreksstof achteraf. Zeker als het, zoals TS zegt, een bioscoop is waar je 'al een tijdje zot van bent'.
Oud 09-10-2009, 17:44
kous
kous is offline
Citaat:
Oh ja, en ik merkte nu pas op dat zíj degene is die voorstelde om naar de bioscoop te gaan, dus dan loopt de TS sowieso het risico niet dat ze het niet leuk vindt.

kous snapt er helemaal niets van.
ik ben dan ook maar een kous, ik zie elke dag stinkvoeten, hoe wil je dat ik me voel.
Oud 09-10-2009, 23:34
RupertTM
RupertTM is offline
Citaat:
Zij heeft voorgesteld om naar de bioscoop te gaan, dus het lijkt me geen goed idee om iets anders voor te stellen. Drinken en kletsen in de stad doe je als je wat ouder bent, maar niet op je vijftiende. En op mijn vijftiende had ik een jongen keihard in zijn gezicht uitgelachen, als hij had voorgesteld om te gaan stijldansen of om te gaan golfen.
Daar moet ik je gelijk in geven, maar als er een tweede afspraakje komt... Drinken en kletsen doet de jeugd van een jaar of 15 inderdaad niet, dat noemen ze nu ''chillen'' volgens mij!

stijldansen en golfen waren gewoon voorbeelden! Zoals ik al zei, wees creatief!
Oud 10-10-2009, 15:48
DiepDenker
DiepDenker is offline
Citaat:
Drinken en kletsen doet de jeugd van een jaar of 15 inderdaad niet, dat noemen ze nu ''chillen'' volgens mij!
ik geloof dat ik ook nog bij de jeugd van een jaar of 15 hoor. Maar drinken en kleten is heel normaal! Niks geen chillen. (misschien ben ik een uitzondering ofso.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2009, 19:17
RupertTM
RupertTM is offline
Citaat:
ik geloof dat ik ook nog bij de jeugd van een jaar of 15 hoor. Maar drinken en kleten is heel normaal! Niks geen chillen. (misschien ben ik een uitzondering ofso.
Nee, je bent geen uitzondering hoor! Alleen iemand gaf aan dat de jeugd van een jaar of 15 niet meer gezellig wat drinkt en kletst. Maar ik weet zeker van wel! Dus heb ik het gewoon een andere betekenis gegeven om m'n puntje te maken!

Toch bedankt voor je bijval!
Oud 12-10-2009, 14:59
Verwijderd
Citaat:
Ach, ik denk dat de meeste jongeren van die leeftijd geen diepdenkers zijn
Met citaat reageren
Oud 13-10-2009, 10:30
kous
kous is offline
Citaat:
Ach, ik denk dat de meeste jongeren van die leeftijd geen diepdenkers zijn
Times are changing.
Oud 13-10-2009, 12:24
cenerentola
cenerentola is offline
Het weekend is inmiddels voorbij. Ik ben benieuwd hoe de date is gegaan. Vertel op, hoe was het?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten