| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Oh mensen, de leraressen textiel/handarbeid haten me en voor textiel moet ik potverrdomme in mijn eigen tijd stof gaan kopen en knippen
Anders zit ik maandag tot halfzes op school!
|
|
|
Verwijderd
|
want ik lees hier
dat er een probleem kan zijn met de nieuwere hp laptops M'non zegt: ... Jorrit zegt: dat de gamma van de monitor verkeerd is M'non zegt: oh Jorrit zegt: waardoor oa. de kleur groen verkeerd ofzo word afgebeeld en dat daar zo ver ik lees niks aan te doen is OOOH lekker dan het is niet alsof ik nooit met kleuren werk
|
|
|
||
|
Citaat:
Zalf?En ja, textiel is een vak. Tot mijn enorme droefenis. (Kan er geen reet van...) Morgen tijdens engels gaan we de film verder kijken. Nadeel: Er zit flink wat heftig geweld in. Nadeel 2: Mel Gibson is de regisseur. Nadeel 3: Mel Gibson heeft de hoofdrol. Nee het is niet The Passion! (Praise the Lord... O nee wacht, Mel Gibson speelt niet in The Passion.)
|
|
||
|
Citaat:
|
||
| Advertentie |
|
|
![]() |
| Topictools | Zoek in deze topic |