Advertentie | |
|
![]() |
|
Oh mensen, de leraressen textiel/handarbeid haten me en voor textiel moet ik potverrdomme in mijn eigen tijd stof gaan kopen en knippen
![]()
|
Verwijderd
|
want ik lees hier
dat er een probleem kan zijn met de nieuwere hp laptops M'non zegt: ... Jorrit zegt: dat de gamma van de monitor verkeerd is M'non zegt: oh Jorrit zegt: waardoor oa. de kleur groen verkeerd ofzo word afgebeeld en dat daar zo ver ik lees niks aan te doen is OOOH lekker dan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En ja, textiel is een vak. Tot mijn enorme droefenis. (Kan er geen reet van...) Morgen tijdens engels gaan we de film verder kijken. Nadeel: Er zit flink wat heftig geweld in. Nadeel 2: Mel Gibson is de regisseur. Nadeel 3: Mel Gibson heeft de hoofdrol. Nee het is niet The Passion! (Praise the Lord... O nee wacht, Mel Gibson speelt niet in The Passion.)
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|