![]() |
|
Verwijderd
|
Hoofdpijn kan worden veroorzaakt door 'de ziekte van Heineken.'
Het is een ziekte die na het nuttigen van een wonderdrankje, meestal de volgende dag de kop opsteekt. Na een paar aspirines of veel waterdrinken en een dag goed slapen is het meestal weer over. niks ernstigs, alleen zeer vervelend. Soms is behandeling van een (huis)arts of in extreme gevallen waarbij de ziekte zich abnormaal manifesteerd opname in het ziekenhuis noodzakelijk. Laatst gewijzigd op 28-10-2009 om 23:05. |
![]() |
|
Achter in je nek zitten een soort van pezen, en ik heb ooit gehoord, of het waar is weet ik niet, dat die kunnen verstoppen, dan krijg je hoofdpijn, en wanneer je ze een beetje masseert kan het overgaan. Geen idee of het klopt, maar het valt te proberen!
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar dat geeft een ander soort hoofdpijn dan TS beschrijft, bij spierspanningshoofdpijn heb je meer het gevoel alsof iemand een bankschroef om je hoofd aandraait. |
![]() |
|
Bedankt allemaal.
Vooral Sarah: het was inderdaad een lichte voorhoofdsholte ontsteking! Ook een fikse verkoudheid gehad, met alles erop en eraan, maar inmiddels gaat het weer beter met me. Mn stem is bijna weer terug, bijna geen hoofdpijn meer, mn holtes zijn weer leeg. DANKJEWEL! |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
spiektips en smoesjes! handig Couscousje | 4 | 30-10-2017 06:59 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Zwangerschapstopic Bloem | 500 | 05-11-2006 19:54 | |
Verhalen & Gedichten |