Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() edit : oh nee verkeerd gelezen ![]() ![]() jouw straat is wel 25 min fietsen bij mij vandaan ![]() Laatst gewijzigd op 12-10-2009 om 19:27. |
![]() |
|
Drukknoopje gefeliciteerd!!!!!!
^^ dat klinkt wel heel heftig..Fosca. Was je moeder misschien wat ouder toen ze je kreeg ofzo? Wat ik om me heen zie bij nichten/vriendinnen is dat het best mee valt, alleen een minder strakke buik en wat bredere heupen. Maar zij zijn er allemaal vrij vroeg bij, dat scheelt ook geloof ik..
||
Citaat:
Hoop niet dat dat erfelijk is ![]()
||
Citaat:
![]() ... wel ? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Mijn heupen zijn door de zwangerschap wel breder geworden, vanwege het ruimte maken voor de bevalling. Ook mijn borsten waren groter door de borstvoeding, maar werden daarna kleiner. Ik was alleen eerder zwanger van de tweede dan dat het theezakjes werden
![]() Verder natuurlijk striae, dat gaat niet meer weg. |
![]() |
|
@Fosca,
Mijn lijf is niet zoveel veranderd. Ik paste na één week weer in mn spijkerbroeken (joepie!!). Alleen heb ik nog wel een beetje zo'n uitgelubberde buik, maar dat gaat misschien nog wel een beetje weg. Je moet het denk ik ook eventjes de tijd geven om weer een beetje in model te komen. Maar ik ben wel blij, want het ziet ernaar uit dat er al met al weinig verandert is! Mijn man is ook erg blij dat de buik weg is, hij vindt me zo veel mooier en meldt dat nu dan ook een paar keer per dag, haha. ![]()
|
Mijn copromotor blijft maar zenuwachtig uit haar ooghoeken naar me kijken als het eens over eigen kinderen gaat (wat niet zo vreemd is op de afdeling pedagogiek). En mijn schoonmoeder kan moeilijk wachten, die wil dat we morgen trouwen en ik overmorgen zwanger ben.
![]()
|
Mijn schoonmoeder gaf juist aan dat ze voorlopig nog geen oma wil worden, haha
![]() ![]()
|
Denk ik wel ja. Ik ben de oudste thuis en mijn vriend ook (hij is ook 23). Mijn broertje is twee jaar jonger en zijn zusje ook en zij had tot voor kort niet eens een vriend. Dus wij waren de potentieeltjes zeg maar
![]()
|
Verwijderd
|
Ik ben toch wel blij dat mijn en zijn ouders dat helemaal niet doen; mijn tante was wel altijd haar kinderen heel erg aan het 'pushen', en dat lijkt me toch vervelend; als je zelf heel graag kinderen wil, maar het (nog) niet kan (bv. omdat je nog studeert) is het vervelend om te horen en als je het echt nog niet wil ook...
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
maargoed, eigenlijk moet je in die situatie ook niet zeuren dat het niet leuk is - het is nog duisent keer erger voor koppels die al jaren vruchteloos 'proberen' en mensen blijven vragen waar die kindjes nu eigenlijk blijven... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Absoluut. Toen mijn zus net een miskraam had gehad ( wat de meeste mensen dus niet wisten), kon ze dat ook niet hebben. Jankbuien op wc's in kroegen door vrienden die er niet over ophielden. Het is trouwens ook vervelend als mensen net getrouwd zijn, dat anderen dan vaak meteen gaan vragen of er ook snel een kleine zal komen. Begrijp me trouwens niet verkeerd, grapjes van schoonmoeders kan ik vaak wel waarderen, want dat is idd een extra bevesitging dat ze je als moeder van dr kleinkinderen ziet, wat lief is! Maar veder moeten mensen die er niets mee te maken hebben, zich er niet me bemoeien. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn moeder wist ook pas na 6.5 maand dat ze zwanger was van mij, hoor. Vooral omdat ze ook nog heel af en toe ongesteld werd.. Dat lijkt me toch wel vreselijk, zelfs als je graag kinderen wil (zoals mijn moeder), want op één of andere manier heb je dan toch niet echt van je zwangerschap kunnen 'genieten' en moet je opeens alles last minute gaan regelen.
Edit: @blauw engeltje: Mijn moeder woog toen ze hoogzwanger was maar 58 kilo en ze werd pas echt dik in de laatste maand. Ik heb de foto's gezien en ze was echt niet dik toen ze er net achter kwam.. Echt vreemd. Ze vertelde me dat haar broeken wel strakker gingen zitten enzo, maar ze dacht dat ze gewoon aankwam. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En ze heeft al drie kinderen, dus de kennis om te weten hoe het is om zwanger te zijn had ze ook al in huis.
|||
Citaat:
Citaat:
wat rààààr ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ga voortaan iedere 3 maanden een test doen want ik lees dit best wel vaak! Ik zit echt niet te wachten op een ongeplande zwangerschap. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ga dat ook maar invoeren, zeg. Ik moet er niet aan denken om opeens zwanger te zijn en daar niets meer aan te kunnen doen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Een collega van mij is gepland zwanger. Ze is nu al 7 maanden zwanger maar je ziet het echt niet
![]() Ze is klein en best slank dus waar die baby zit snap ik niet... Pas heeft ze tijdens een vergadering als statement zo'n zwangerschapsband om haar buik gedaan en toen werd ze opeens gefeliciteerd en veel mensen zeiden ook dat ze het de hele tijd niet zeker wisten en daarom niks zeiden. Het kan dus echt wel dat je het niet ziet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat kregen wij ook te horen toen wij trouwden, allereerst waren er natuurlijk de mensen die dachten dat ik al zwanger was en dat we daarom trouwden, maar ook het 'en volgend jaar zal er wel iemand zwanger of al bevallen zijn!'. Mja, ik vond het niet heel vervelend, maar eigenlijk zeg je zoiets gewoon niet.
Bij de bruiloft van mijn zus hadden ze het zelfs over dat ze hoopten dat het een vruchtbaar huwelijk zou zijn met over een paar jaar een groot gezin, dus die hadden het niet eens over één kindje maar meteen over een aantal ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn nichtje is nu al 5 maanden. En ik was heel trots toen de oma aan moederskant (dus niet mijn eigen moeder) had gezegd dat ze wat weg had van mij
![]() Verder is mijn zus maar vervelend. Ze trouwde en iedereen ging ervanuit dat ze kinderen ging krijgen maar toen werd ze boos dat iedereen het erover had. En toen maakte ik grapjes (misschien ben je swangurr) en dan krijg ik er ook nog van langs. Grapjes moet je kunnen hebben want die maken we al tien jaar naar elkaar, en daarbij moetje het niet gek vinden dat iemand vraagt of je baby;s gaat maken als je altijd hebt verkondigd er 5^2 te willen. |
![]() |
|
Behalve dat het misschien gevoeliger ligt op het moment dat je het wel zou willen, maar het misschien niet lukt. Ik heb het overigens niet over grapjes tussen zussen hoor, dat moet inderdaad kunnen, maar vreemden die ernaar vragen of er dingen over zeggen is iets heel anders. Omdat je nooit weet hoe het zit.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Want dan heb je nog twee maanden om alles te regelen, terwijl de meeste aankomende moeders er 8 of 9 hebben! Is ze er wel blij mee? En volgens mij komt dit wel vaker voor. Bijv vrouwen die de pil doorslikken, dan is het logisch dat je niet ongesteld word. En vaak kan je dan als je wel een stopweek hebt, toch gaan bloeden. Citaat:
1. nauwelijks buik ziet 2. nauwelijks aankomen Schijnt een psychisch te zijn. |
![]() |
|
Het duurt wel lang die 9 maanden inderdaad, maar qua spullen regelen is dat wel handig. En je went een beetje aan het idee, denk ik.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Het grote Zwangerschaps- en Babytopic #16 Verwijderd | 500 | 24-09-2012 19:22 | |
Liefde & Relatie |
Het grote Zwangerschaps- en Babytopic #15 Verwijderd | 500 | 09-03-2012 17:04 | |
Liefde & Relatie |
Het grote Zwangerschaps- en Babytopic #14 Verwijderd | 500 | 02-09-2011 22:08 |