Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-09-2009, 12:52
Verwijderd
Vorige topic

Nooti gedacht dat ik dit nog eens zou openen
Advertentie
Oud 02-09-2009, 14:12
Verwijderd
Hoe is het met de kalverliefde, Ertur?
Oud 02-09-2009, 20:19
niña
Avatar van niña
niña is offline
OMG Ertur en een babytopic

Op vakantie veel schattige Italiaanse bebes gezien, maar die schattigheid verdween zodra ze zeven uur 's ochtends de dag jankend starten.
__________________
“I have a friend who is a stripper. You’re much happier than her.”
Oud 03-09-2009, 04:04
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
OMG Ertur en een babytopic

Op vakantie veel schattige Italiaanse bebes gezien, maar die schattigheid verdween zodra ze zeven uur 's ochtends de dag jankend starten.
Nog erger is als ze dat op onchristelijkere tijdstippen doen en als ze janken zonder dat er wat is.
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Oud 03-09-2009, 17:45
Verwijderd
Gelukkig heb je ook baby's waarbij dat allemaal heel erg meevalt.
Oud 03-09-2009, 17:47
Verwijderd
Pfieuw gelukkig Leonoor, dat het ook nog beter kan
Oud 03-09-2009, 19:50
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Gelukkig heb je ook baby's waarbij dat allemaal heel erg meevalt.
Precies! Echt, het hebben van een baby valt me 100% mee!
__________________
Tsja
Oud 08-09-2009, 16:25
Verwijderd
drukknoopje krijgt meldingsplicht. Hoe is het nu met je?
Oud 08-09-2009, 18:39
wup
wup is offline
Ja, ben ook benieuwd


Ik ben gister met mijn zus naar de verloskundige geweest. Ze is nu 12, bijna 13 weken zwanger. Bijzonder om dat hartje te kunnen horen zeg! Had niet verwacht dat het me echt wat zou doen, maar vond het super.

Laatst gewijzigd op 08-09-2009 om 19:37.
Oud 08-09-2009, 18:51
Verwijderd
Citaat:
Ja, ben ook benieuwd


Ik ben gister met mijn zus naar de verloskundige geweest. Ze is nu 12, bijna 3 weken zwanger. Bijzonder om dat hartje te kunnen horen zeg! Had niet verwacht dat het me echt wat zou doen, maar vond het super.
Ik dacht even dat je zus twaalf is .
Oud 08-09-2009, 19:05
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Het bestaat.
__________________
Guilty of being white.
Oud 08-09-2009, 19:36
wup
wup is offline
Citaat:
Ik dacht even dat je zus twaalf is .

haha, oops, zal er even een 13 weken van maken
Oud 08-09-2009, 20:50
Verwijderd
Laatst in de 4 week (doorslikken) een pil vergeten. Hoopte een klein beetje dat ik zwanger was
Maar is alweer voorbij, nu nog ongesteld worden
Oud 08-09-2009, 20:57
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Laatst in de 4 week (doorslikken) een pil vergeten. Hoopte een klein beetje dat ik zwanger was
Maar is alweer voorbij, nu nog ongesteld worden
Als je in week 4 een pil vergeet, zou dat volgens mij niets uit moeten maken voor de kans op zwangerschap
Edit: Ik bedoel dat-ie dus nog steeds veilig is
Oud 09-09-2009, 15:59
Verwijderd
haha dat dacht ik ook, maar toch hoopte ik t stiekem een klein beetje.
Ik denk trouwens ook niet dat t zover is hoor, maar t feit dat ik t n beetje hoopte is al apart
Oud 10-09-2009, 11:39
Kaa
Avatar van Kaa
Kaa is offline
Erop hopen dat de pil niet gewerkt heeft is het begin van het einde. Of t begin van t begin, tis maar net hoe je het ziet hahaha
__________________
*Signature*
Oud 10-09-2009, 18:27
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Precies! Echt, het hebben van een baby valt me 100% mee!
Jij hebt ook wel een hele leuke baby hoor
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Oud 10-09-2009, 19:05
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Da's leuk om te horen...
__________________
Tsja
Ads door Google
Oud 10-09-2009, 19:14
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
drukknoopje krijgt meldingsplicht. Hoe is het nu met je?
Haha! Ik meld me.

Hier gaat alles goed, ik heb eigenlijk steeds weinig te vertellen maar dat is ook wel erg saai om te posten dus daarom: de baby is al ingedaald, maar zit ook eigenlijk nog erg hoog, waardoor ie nog steeds af en toe flink stennis loopt te schoppen tegen mn ribben. Mijn bloeddruk is de laatste tijd gelukkig wat gestegen (was v.mo. op contrôle 115/65) dus dat is prima. Ik ben sinds een week of twee met verlof, en dat bevalt me prima! Ik heb het idee dat deze baby nog wel even lekker blijft zitten. Dit gevoel is zo sterk, dat ik nog steeds geen tas heb ingepakt voor het ziekenhuis.

Wat ik nog aan Leonoor en Snoopy wilde vragen: hebben jullie huisdieren? Hoe reageerden deze op de komst van een baby?
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 10-09-2009, 20:29
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:

Wat ik nog aan Leonoor en Snoopy wilde vragen: hebben jullie huisdieren? Hoe reageerden deze op de komst van een baby?
Hihi, wij hebben wel huisdieren, maar pas sinds eergisteren We hebben twee kittens (1 van 12 weken en 1 van 14 weken. Wat wel grappig is, want Sarah is 13 weken... ) en dat gaat heel prima met de baby. Weet niet hoe katten reageren als er ineens een baby komt. Het schijnt dat onze katten van vroeger het heel stom vonden dat ik kwam
Wat voor huisdieren heb jij?
__________________
Tsja
Oud 10-09-2009, 20:59
Verwijderd
Woah, de schrik sloeg mij wel even om het hart hoor... Had even het vermoeden dat ik ook zwanger was, en hoe graag ik ook kinderen wil (echtechtecht wel), nu nog even niet. Gelukkig laat dat ook nog even op zich wachten.

Maargoed, blij om te horen dat het bij jullie allemaal nog goed gaat
Oud 10-09-2009, 21:31
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Wij hebben een hond, een kat en drie kippen. Ik ben benieuwd hoe de kat en de hond het gaan vinden...
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 11-09-2009, 09:56
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Citaat:
Hihi, wij hebben wel huisdieren, maar pas sinds eergisteren We hebben twee kittens (1 van 12 weken en 1 van 14 weken. Wat wel grappig is, want Sarah is 13 weken... ) en dat gaat heel prima met de baby. Weet niet hoe katten reageren als er ineens een baby komt. Het schijnt dat onze katten van vroeger het heel stom vonden dat ik kwam
Wat voor huisdieren heb jij?
Was één baby nog niet genoeg? Maar leuk
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 11-09-2009, 11:44
Verwijderd
@drukknoopje: Je weet nooit wanneer het begint, wie weet is het vannacht wel zo ver, 'k zou maar een tas klaar zetten.

Mbt huisdieren: wij hebben twee katten. Ze hebben helaas vaak ruzie met elkaar, met name als er harde geluiden zijn of ze ergens van schrikken; een baby maakt nu eenmaal harde geluiden en onverwachte bewegingen ed. Niet echt een heel handige combinatie dus... Eén van de twee katten vindt de geluiden die ze maakt sowieso niet fijn als ze hard zijn, de ander trekt zich daar minder van aan. Verder vinden ze het niet zo interessant, één van de twee vindt vooral dingen als de box, de wieg en de kinderwagen ed erg aantrekkelijk.

@snoopy: Kittens zijn zo lief en leuk! Ik wil wel foto's zien!
Oud 11-09-2009, 17:46
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
@ Leonie: foto's en filmpjes staan hier : http://picasaweb.google.nl/marjolijnblits/Katjes#

En om het nog een beetje een baby-topic te houden: Foto's en filmpjes van Sarah staan hier:http://picasaweb.google.nl/marjolijn...ptember200902#
__________________
Tsja
Advertentie
Oud 11-09-2009, 19:49
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Ik hoop eigenlijk dat ik helemaal niet naar het ziekenhuis hoef, maar ik zal toch maar 's een tas gaan inpakken idd. Wie weet komt deze baby tegen alle verwachtingen in zowaar op tijd!
Ik denk niet dat onze kat en hond het er erg moeilijk mee gaan krijgen, want ze zijn allebei gek op kinderen, maar toch.

Gave filmpjes en foto's Snoopy!! Wat heeft Sarah prachtig haar.
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 12-09-2009, 16:08
Verwijderd
Wat is Sarah een enorm schattige baby! Ze ziet er heel tevreden uit.
Oud 13-09-2009, 02:10
Verwijderd
Ik moet ophouden met gekke dingen dromen, EN ik ga officieel weer terug naar Uni in Januarie en mijn gevoel vind dat niet zo leuk maar mijn verstand wel. *zucht*
Oud 13-09-2009, 02:47
Verwijderd
Citaat:
Wat is Sarah een enorm schattige baby! Ze ziet er heel tevreden uit.
Ja, inderdaad. Echt zo schattig.
Oud 14-09-2009, 07:57
Verwijderd
@Drukknoopje: Hoe gaat het met je?
Oud 14-09-2009, 12:47
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
@Drukknoopje: Hoe gaat het met je?
Het gaat hier prima! Af en toe wat lichte kwaaltjes, maar niks bijzonders. Hij of zij heeft nog geen haast!
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 14-09-2009, 13:39
Verwijderd
hoelang ben je nu zwanger dan?
Oud 14-09-2009, 15:35
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
39 weken en drie dagen

ja toch he?
Oud 14-09-2009, 15:41
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
39 weken en drie dagen

ja toch he?
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 14-09-2009, 21:32
Lauwie101
Lauwie101 is offline
Ik droomde vannacht dat ik zwanger was, maar niet wilde bevallen. Toch lastig.
Oud 15-09-2009, 06:35
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Ik droomde vannacht dat ik zwanger was, maar niet wilde bevallen. Toch lastig.
Volgens mij zijn er best veel zwangere vrouwen die daar last van hebben hoor... (ik had er, gek genoeg, juist zin in. Maar ik ben vreemd... ) Jij doet toch verloskunde? Dan komt daar je droom vandaan denk ik
__________________
Tsja
Ads door Google
Oud 18-09-2009, 09:01
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Ja had net mn post weer weg gehaald omdat ik dacht: toch maar eens bij haar andere posts kijken

Maar ze moet nu toch ongeveer op de uitgerekende datum zitten of niet? Dus lang kan het niet meer duren!
Oud 18-09-2009, 09:07
Verwijderd
Slim plan .

Volgens mij precies 40 weken vandaag.
Oud 18-09-2009, 09:09
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Ja dacht dat ik zo vlug was geweest dat niemand mn post nog gezien had

Nou, 4% kans dat ze dus vandaag gaat bevallen (volgens mij komt 4% van de baby's op de uitgerekende datum? )
Oud 19-09-2009, 12:35
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
@ Nonaj en Mushu,

ging dat over mij? Dan zal ik even zeggen, geen nieuws nog hier. Ik verwacht dat de baby nog zeker een week lekker blijft zitten waar ie zit.
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 19-09-2009, 22:05
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Ja dat ging over jou
Oud 19-09-2009, 22:16
Verwijderd
Gheghe, ja dat ging over jou .
Maar nog geen baby dus...
Oud 21-09-2009, 08:31
Verwijderd
Zou toch leuk zijn als hij/zij vandaag geboren word. Op mijn verjaardag

Heel veel sterkte bij de bevalling in ieder geval drukknoopje. Hopen dat het niet allemaal te zwaar is!
Oud 21-09-2009, 12:06
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Feli, testout.com! En dank je. Ik zal je berichten als ie vandaag besluit om eruit te gaan.
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 21-09-2009, 16:30
Noelia
Noelia is offline
Hallo allemaal! Ik ben nu al zo een 25 weken zwanger, in december ( de 27ste)krijg ik een meisje, als alles mee zit. En heb er echt super veel zin in, net als mijn vriend. maar de laatste tijd pieker ik er steeds meer over, of we wel de goede beslissing hebben genomen . Ik werk en studeer net als mijn vriend. Als de baby word geboren zal ik stoppen met werken tot ik mijn studie af heb gemaakt ( eind mei 2010).Ik heb les van 18:00 tot 21:00 .Mijn vriend zal dan thuis zijn om op ziejn dochtertje te passen. Ik moet drie weken stage lopen ( 8 uur per dag) van 18 april tot 10 mei. Mijn moeder zal die drie weekjes bij ons wonen om op de baby te passen. En in juni zal ik alleen sochtends werken en de baby zal naar de creche gaan 4 dagen in de week van 8 uur tot 13. Ik voel me ontzettend schuldig niet meer tijd voor mijn toekomstig dochtertje te hebben. Maar waar ik vooral tegenopzie is dat ik niet altijd borstvoeding kan geven. Nu kan ik mijn melk invriezen zodat mijn vriend het kan geven als ik les heb. Maar dat lijkt me allemaal zo een gedoe. En ik ben bang dat de baby mijn borst niet meer wil hebben als ze de fles geprobeerd heeft.

heeft iemand hier ervaring mee??
Oud 21-09-2009, 17:22
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Verder @Noelia: Gefeliciteerd met je zwangerschap. Het komt op mij over alsof je alles erg goed geregeld hebt en veel steun van anderen krijgt. Het is misschien niet helemaal een ideale situatie, maar ik vind het wel hardstikke goed dat je aan je toekomst blijft werken ondanks de komst van je kindje. Dat zal je kindje later lijkt me ook alleen maar waarderen. Met borstvoeding heb ik geen ervaring verder
__________________
I think I have a problem, I think I think too much

Laatst gewijzigd op 22-09-2009 om 07:50. Reden: quote weggehaald, niet meer van toepassing
Oud 21-09-2009, 18:24
Verwijderd
@Noelia: Dergelijke twijfels zijn heel normaal. Als je nog studeert, zal het vast wat zwaarder worden, maar er zijn genoeg mensen die het doen, dus het moet te doen zijn!
En er zijn (heel) veel werkende moeders die borstvoeding geven. 't is inderdaad een heel gedoe, dat zal ik niet ontkennen (ik doe het ook, al krijgt ze al sinds haar geboorte zowel de borst als de fles), maar onmogelijk is het zeker niet. Ze zeggen altijd dat je je kindje liefst zes weken enkel de borst moet geven en dan langzaam aan de fles laten wennen. De kans bestaat inderdaad dat ze de borst niet meer wil, maar de kans is net zo groot dat ze de fles weigert of dat ze gewoon beide accepteert. Als je het niet probeert weet je het niet en mocht het allemaal niet lukken, dan heb je altijd tot die tijd nog borstvoeding gegeven!
Oud 22-09-2009, 06:39
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
@ Noelia: gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik vind (persoonlijk) dat je helemaal niet weinig tijd voor je dochtertje hebt! Lekker genieten joh!

Wat borstvoeding betreft: dat kan volgens mij wel hoor. Zeker als je maar 1 voeding met de fles wilt geven. Kolven is helemaal niet zo erg. Het duurt zo'n 10 minuten, dus dat valt behoorlijk mee. Je moet even zorgen dat je een voorraadje hebt als je weer gaat studeren, maar als je een beetje op tijd begint is dat echt wel te doen.
Mijn dochter drinkt net zo goed uit de fles (gekolfde melk dus, haar eerste flesje heeft ze gehad toen ze bijna 2 weken was) als uit de borst en ze weigert de borst ook niet. Maar soms gaat dat idd anders, al geloof ik dat het wel meevalt. Er zijn er meer die de fles weigeren als ze de borst kunnen krijgen dan andersom volgens mij.

Succes met alles!
__________________
Tsja
Oud 22-09-2009, 08:51
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
Citaat:
@ Noelia: gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik vind (persoonlijk) dat je helemaal niet weinig tijd voor je dochtertje hebt! Lekker genieten joh!

Succes met alles!
dit! en ik ben het ook eensch met Miekmuis en Leonoor!

en over borstvoeding weet ik niks, dus daarvoor moet je (ook) maar naar Snoopy en Leonoor luisteren
Oud 22-09-2009, 09:36
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Wat blauw engeltje zegt!
Hoe gaat het verder met je zwangerschap? Heb je veel last van kwaaltjes of valt het mee?
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Het grote Zwangerschaps- en Babytopic #16
Verwijderd
500 24-09-2012 19:22
Liefde & Relatie Het grote Zwangerschaps- en Babytopic #15
Verwijderd
500 09-03-2012 17:04
Liefde & Relatie Het grote Zwangerschaps- en Babytopic #14
Verwijderd
500 02-09-2011 22:08


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:28.