Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
gefrituurde krieltjes, filetlapjes, sla en rode wijn saus.
maar misschien heb ik zo wel meer zin in gekookte krieltjes en dan kook ik ze. nog niet over uit. edit : huhu m'n vriend had meer zin in gebakken dus die staat ze nu te maken ![]() Laatst gewijzigd op 16-12-2009 om 18:48. |
![]() |
|
Ik had kerstborrel op het werk dus allerlei hapjes: stokbrood met salades en kruidenboter, pastasalade met kip, wraps met kruidenkaas, rucola en zalm, olijven, worstjes, dadels met roomkaas, gehaktballetjes, tacochips met dip, etc. Allemaal erg lekker.
Daarna thuis nog twee boterhammen met een gebakken eitje en nu zit ik wel weer vol ![]()
|
![]() |
Gisteren Indiaas
![]() Vooraf: allemaal gefrituurde hapjes, tofu/kaas, erwtjes/aardappel, bloemkool enzo. Hoofd: Potshel Momos: verse ravioli met spinazie in een romige tomatensaus met kaas en daarbij aardappeltjes met komijn en een salade. Na: Kulfi: vers melk ijs met karamom en noten ![]() En vanavond wraps met taugé, wortel, prei en kerrie/kokosmelk sausje ![]() Edit: De taugé was niet goed meer en daar kwam ik pas achter toen ik het allemaal al in de pan had ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 18-12-2009 om 16:43. |
![]() |
|
Ik ga frietjes met een snack halen en maak erbij een salade van ijsbergsla met geroosterde pijnboompitjes, cherry tomaatjes, appel en dressing met olie&azijn, citroensap, peper en zout en kruiden
![]()
||
Citaat:
![]() On topic: erwtensoep en wat kaas-ui stokboord (ziek op bed ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Christelijke Leugens [Deel I] Sweet_Hadar | 1 | 14-03-2004 21:29 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Liefde & Relatie |
Jullie moeten deze chat lezen!! devilcat | 105 | 03-12-2002 09:56 |