Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
1 = meet 2 = jammen ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() En die gast was pissed off en zei: "yeah...poor us...americans never saw a rock band before.....dumbass." ROLOOG! Dat bedoelde ik niet sukk0l! Limp Bizkit heeft een iets andere fanbase dan Rammstein.
||
Citaat:
@ Archont: Maar op een meeting kan ik nieuwe vrienden maken. En vorige keer was ook erg gezellig. En ik heb Biertank al sigaretten beloofd.
|
Verwijderd
|
Mag ik de samenreizers even wijzen op het volgende: http://www.ns.nl/cs/Satellite/reizig...opwarmertje-id
Dit geldt ook voor de ov-studentenkaart. Daarnaast kan er dus iemand gratis met mij meereizen in de eerste klas. Laatst gewijzigd op 26-12-2009 om 09:25. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hoera, ik heb een abonnement en nu kan er dan iemand met mij meereizen dus?
Ik denk dat het goed is om om 13.54 uur vanuit Tilburg te vertrekken. Om 14.23 uur vertrekt de trein dan in Den Bosch. Goed voor de mensen die ook via Den Bosch reizen? Ecnelis, kom je? ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat: Oldskool DK-meet met pizza, newskool mensen en wat niet al
Waar: Utrecht CS, onder de blauwe borden, om te beginnen Wanneer: 28 december 2009, vanaf 15.00u Wie: Zeker (onder voorbehoud) Absinthe Archont Barabas Biertank Commendatore Disturbedangel Dark Phoenix Grl Havock IKBENBABSNIET JasperJD Kazet Nagorra (eet mee) Lucky Luciano Martiño Neko* Pippeloen (eet mee) Rationeel White Trash Waarschijnlijk/Misschien CreativeMusic ecnelis hitz0r Katje N00dles Paranoide Rode Panda Sylph TopDrop Tink* Trimm Trabb Zo nu ga ik me er even mee bemoeien, want ik heb geen zin om uren in de kou naar een geschikte eetgelegenheid te zoeken waar ze ons allemaal kwijt kunnen. Eten alle mensen die zeker komen mee? Quote anders de lijst en zet achter je naam of je mee-eet. Lijkt mij handig om te reserveren, zal ik dat doen? Welke zaak hadden jullie in gedachten? Ben de naam kwijt van die tent waar we eerder hebben gegeten. Lijkt mij het handigst om morgenavond te bellen met die zaak, dus geef op tijd door of je mee-eet. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
[Algemeen DK meettopic] Den Haag meet 28 Januari! Verwijderd | 500 | 29-01-2011 14:32 | |
De Kantine |
DK meet #28 Verwijderd | 7 | 23-12-2009 15:20 | |
De Kantine |
DK-Meet #27 Sherlock | 500 | 23-12-2009 15:13 | |
De Kantine |
Met welke forumers zou je het IRL ook wel kunnen vinden? Sherlock | 107 | 20-12-2009 12:01 | |
De Kantine |
DK-meet #3 Comewithme | 500 | 02-06-2007 15:53 |