| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Maar dan voornamelijk met naar bed gaan, en uit bed komen. De rest lukt nog wel.
|
|
|
|
Ik bots de laatste tijd wel heel erg tegen m'n ouders aan.
Vind het namelijk vrij normaal om af en toe een jointje te roken oid. << En m'n ouders dus niet raar he ![]() Ook wordt m'n vader een beetje gek van m'n muziek stijl. Hij is Piraten/Nederlandse muziek, en ik hardstyle. En ik raak nogal makkelijk verliefd. |
|
|
|
|
Verwijderd
|
mn sexdrive is (te) hoog, ik betrap mezelf erop dat als ik op straat loop/fiets of in de klas zit ik alleen maar naar billen en borsten kijk
en daardoor let ik gewoon niet goed op, legt de leraar wiskunde nou net de stof voor het proefwerk uit, moet het meisje voor me per se opstaan en in een strakke broek waarin alles lekker zichtbaar is langzaam vooroverbuigen om dr potlood te pakken![]()
Laatst gewijzigd op 01-09-2010 om 23:17. |
|
|
|
|
Ik moet 's avonds om 9 uur naar bed, zit vaak tot tien voor half 5 op school, mag niet door de weeks afspreken en word vaak belachelijk gemaakt/uitgelachen door mijn gezin [vinden ze grappig..].. Hmm, irritant dit.
En mijn moeder kijkt in mijn agenda. En ik wil lenzen ipv een bril. :')
|
|
||
|
Citaat:
Misschien moet je ook een keer wat losser komen van je ouders en zeggen waar het op staat. Want om 9 uur naar bed voor een 15 jarige is gewoon niet normaal.
![]() |
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|