Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb geen kortetermijngeheugen. Nou ja, ik merk altijd dat ik dingen die ik een minuut geleden heb gezegd/gezien niet herinner.
Mijn langetermijngeheugen is boven gemiddeld.
||
Citaat:
En een heleboel nummers kan ik na een paar seconden de titel en artiest zeggen, en meestal het hele liedje meezingen. Maar zingen zelf kan ik dan weer nét niet ![]() |
![]() |
|
Ik heb meer last van hoofdpijn als ik moet leren dan als ik forum of muziekmaak. Als ik dus hoofdpijn heb ga ik vaak extreem hard soggen door muziek te maken of te forummen. Het zit vast tussen mijn oren.
|
Heel veel mensen op mijn school dragen opeens van die "I <3 Paris/London/New York" truien en ik wil er eentje met I <3 Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantisiliogogogoch. Daarvoor moet ik naar een bedrijf dat dingen op shirts/truien druktt en dat kost me 44 euro.
Oh en ik kan dat zowel foutloos spellen als heel redelijk uitspreken. Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantisiliogogogoch.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Of je bedoeld je scooter? |
![]() |
||
Citaat:
Ik herken mijn klasgenoten niet als ik op het station sta en naast ze op de bus sta te wachten. Gesprekken kan ik me dan wel weer heel goed herinneren. Als je me nu iets vertelt en een half jaar later weer vertelt kan ik je precies vertellen wat gelogen is/anders verteld. (mensen liegen heeeeeeeel veel trouwens. Van die kleine leugentjes en verdraaide details) |
![]() |
|
Volgens mij ben ik stiekem een beetje harteloos geworden. Ik weiger geld uit te geven aan Haïti omdat dat land wel meer nodig heeft dan geld. Je moet ook niet in een land gaan wonen dat praktisch op zo'n scheur in de aardkorst ligt.
|
Verwijderd
|
Ik kan na een kort gesprek met iemand goed aan een ander uitleggen hoe diegene eruit ziet; ik kan dan allerlei kenmerken geven zoals leeftijd, postuur, lengte, oogkleur, haarkleur, kapsel, gezichtsbeharing, hoeveelheid make-up, model bril, vorm van het hoofd, opvallende kenmerken in het gezicht, kleur en stijl van de kleding en schoenen enzovoort. Maar dat betekent niet dat ik diegene ook echt herken. Ik zou diegene niet kunnen onderscheiden van iemand die aan dezelfde criteria voldoet. En ik zou diegene niet herkennen met andere kleding en een ander kapsel. Bij mensen die ik heel lang ken kan ik dat gelukkig wel.
Als ik autorij herken ik sowieso niemand. Ik registreer voetgangers, fietsers en automobilisten en hoe snel die ongeveer gaan maar let absoluut niet op gezichten. Ik zou m'n eigen ouders nog niet eens herkennen. Als ik fiets heb ik dat iets minder maar ook nog wel. |
![]() |
|
Ik handel eerder uit eigenbelang dan dat ik aan anderen denk.
Then again, don't we all. Ik geloof trouwens ook niet in 'te eerlijk zijn', je bent eerlijk of je bent het niet.
|
Verwijderd
|
Het is tegenwoordig in om te roepen dat je geen cent geeft aan goede doelen omdat je niet weet waar het terecht komt en het het alleen maar geweten sussen is. Over dat eerste valt nog te discussieren, maar dat tweede is natuurlijk geen excuus om daarom maar niks te geven ;x
|
![]() |
|
Verwijderd
|
muse said they will come mexico in april... i just want to know when the tickets is coming out... and may i buy it here??? thanks... cas6000@hotmail.com... is my e-mail... please let me know... sevilla_cas 62 days ago
|
![]() |
|
![]() |
Ik houd van alleen mayonaise op mijn geroosterde brood, ik heb een vriendje die dat ook lekker vindt; ik wil later mijn brood verdienen met zingen; ik heb een vogel, genaamd 'Boefje', hij heette al zo voordat zijn gelijknamige karakter ontwikkelde; ik zal dit binnenkort nog wel een keer bijwerken. ;-)
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Je hebt trouwens eigenlijk wel zonder dat je het weet geld gegeven, aangezien ze de opbrengst hebben verdubbeld..... Met belastinggeld. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Ok die was slecht je hebt wel gelijk ![]() Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik hou ervan om met -5 te fietsen, ook door dikke mist, door regen als het warm genoeg is maar dan moet het knetterhard regenen (van die dikke mamoet druppels) ook schreeuwen in the middle of nowhere is fijn. Maar dan moet ik wel alleen zijn.
Zot op blote voeten + vers zomers gras. Heb vandaag flink gedanst in m'n kamer (lees: heel flink) Wat er gebeurt is in Haiti raakt me amper. Hout is geweldig, geur van nat hout, nat mos, natuurwater en vuur, jummie, zou er pap van eten. Stiekem zou ik graag alleen zwarte kleren willen dragen, zelfs zwarte nagellak maar toch is het ook weer niet fijn. Denk aan een meid, ze had zulke gave wenkbrauwen. Ga nog een oorbel nemen, naast degene die ik nu heb. Binnenkort vrijwilligerswerk, met van die interresante oudjes. Door wat m'n oma zei gisteren kijk ik heel anders naar gelovigen. Niet alle maar oordeel nu niet al te snel op dat gebied. Luister sinds kort echt naar muziek, wel tijden gehad zoals Spinvis, Nirvana en Pearl Jam maar nu naar duizend meer. The xx, Arcade Fire. ![]() Het meest dierbare voor mij is m'n fantasie, er staat niks boven dat, ook niet m'n bestaan of dat van m'n broer. Betrap mezelf wel eens op behoorlijk gay gedrag, vooral swing-met-de-handjes tijdens het lopen. Half dansend in de klas met muziek op. Mensen lees ik vaak als een boek. Oeh ik wil erachter komen wat ik was voordat m'n pa z'n wonderstick in m'n moeder plugde om mij te maken. I'm pretty messed up, dat accepteer ik vaker en meer. Bloed is schitterend, al die voorgeprogrameerde celletjes, dat is me toch wat. Er zijn teveel mensen voor mijn gevoel. Ik ga een bekend kunstenaar worden, in ieder geval een meester in het vaste vorm geven voor emoties, gedachten en hetgene wat niet te zien is. Op mijn manier, niet op een manier als in mythes en legendes. Dat is uitgemelkt. |
![]() |
|
Ik kan mensen meestal aan hun manier van lopen/lachen/praten al herkennen zonder gezicht of veel kenmerken te kunnen zien. Alleen wanneer ik ergens persé naartoe moet en me daar helemaal op focus dan merk ik mensen die ik ken niet meer op hihi ^^
||
Citaat:
![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
I Summon Panopticon! Verwijderd | 46 | 09-10-2018 20:32 | |
Liefde & Relatie |
Hoe raak je nou als jongen, het beste in contact met een meisje Pioneer3006 | 39 | 22-11-2002 17:34 | |
Liefde & Relatie |
Help, wat moet k doen :S Freaked Reality | 49 | 11-04-2002 18:07 | |
Liefde & Relatie |
Ik ben er ziek van! PFP | 47 | 11-04-2002 17:38 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 | |
Liefde & Relatie |
What should I do mysteryyy | 22 | 15-02-2002 16:10 |