Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-01-2010, 12:33
Verwijderd
Het lijkt me echt leuk om Mongools te leren. En heel moeilijk.
Advertentie
Oud 18-01-2010, 12:47
Verwijderd
Waarom denk je dat Mongools moeilijk is?
Oud 18-01-2010, 12:50
Verwijderd
Omdat ik me er nu over aan het inlezen ben, en alleen al de uitspraak doet mijn tong huilen. Maar het alfabet ken ik dan weer wel, het is bijna hetzelfde als het Russische, dus er is hoop
Oud 18-01-2010, 14:22
Batave
Batave is offline
Ik heb de neiging om heel gauw uitdrukkingen en intonaties bij bepaalde woorden over te nemen van mensen.
Oud 18-01-2010, 14:56
Verwijderd
Ik vind het onbegrijpelijk dat er mensen zijn die na een half uur met iemand gepraat te hebben niet kunnen vertellen hoe diegene eruit zag.
Oud 18-01-2010, 15:26
Verwijderd
Ik kan niet goed met tegenslagen omgaan.
Oud 18-01-2010, 15:27
Missy
Missy is offline
Qua boekwerk of tentamens begin ik vaak eerst vooraan, dan ben ik het even zat. Daarna ga ik achteraan beginnen. Zo moest ik vandaag ook een boek samenvatten. Na drie hoofdstukken, ben ik achteraan begonnen.
Oud 18-01-2010, 15:32
Verwijderd
Iemand wist mijn interesse goed te wekken. oei
Oud 18-01-2010, 17:43
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het onbegrijpelijk dat er mensen zijn die na een half uur met iemand gepraat te hebben niet kunnen vertellen hoe diegene eruit zag.
ik kan dat niet, ik heb een soort onsamenhangende gezichtsblob in mijn hoofd die ik dan moeilijk kan beschrijven dus ik zou je niet kunnen vertellen hoe iemand eruit zag. Dan komen er dingen uit als 'ja, hij zou inderdaad in principe een snor kunnen hebben maar ik weet niet of hij een snor had. ja en zijn hoofd loopt zo van, nou ja, zo van. ach laat ook maar'
Oud 18-01-2010, 18:04
xAlina.
xAlina. is offline
Ik vergeet heel veel, en dat is soms heel stom
Oud 18-01-2010, 18:05
Arachnia
Arachnia is offline
Ik kan heel goed klanken onthouden, dus kan ik heel goed dialecten in talen leggen.

Maar zingen, ho maar.
Oud 18-01-2010, 18:24
Verwijderd
Ik hou van een rommelige kamer om in te werken.
Oud 18-01-2010, 18:25
Geel
Geel is offline
Ik heb geen kortetermijngeheugen. Nou ja, ik merk altijd dat ik dingen die ik een minuut geleden heb gezegd/gezien niet herinner.
Mijn langetermijngeheugen is boven gemiddeld.
Oud 18-01-2010, 18:49
xAlina.
xAlina. is offline
Citaat:
Ik heb geen kortetermijngeheugen. Nou ja, ik merk altijd dat ik dingen die ik een minuut geleden heb gezegd/gezien niet herinner.
Mijn langetermijngeheugen is boven gemiddeld.
Hmm, nu je het zo zegt, dat lijkt ook wel een beetje op mij.
En een heleboel nummers kan ik na een paar seconden de titel en artiest zeggen, en meestal het hele liedje meezingen. Maar zingen zelf kan ik dan weer nét niet
Oud 18-01-2010, 20:01
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik heb meer last van hoofdpijn als ik moet leren dan als ik forum of muziekmaak. Als ik dus hoofdpijn heb ga ik vaak extreem hard soggen door muziek te maken of te forummen. Het zit vast tussen mijn oren.
Oud 18-01-2010, 21:19
Cherry Springs
Heel veel mensen op mijn school dragen opeens van die "I <3 Paris/London/New York" truien en ik wil er eentje met I <3 Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantisiliogogogoch. Daarvoor moet ik naar een bedrijf dat dingen op shirts/truien druktt en dat kost me 44 euro.

Oh en ik kan dat zowel foutloos spellen als heel redelijk uitspreken. Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantisiliogogogoch.
Oud 18-01-2010, 21:41
Batave
Batave is offline
Citaat:
Heel veel mensen op mijn school dragen opeens van die "I <3 Paris/London/New York" truien en ik wil er eentje met I <3 Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantisiliogogogoch. Daarvoor moet ik naar een bedrijf dat dingen op shirts/truien druktt en dat kost me 44 euro.

Oh en ik kan dat zowel foutloos spellen als heel redelijk uitspreken. Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantisiliogogogoch.
In Wales, toch?
Oud 19-01-2010, 01:17
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ech nie, Je hebt van die online print shops en dan kan je helemaal je eigen design maken en een simpel shirtje kost dan iets van 13 euro ofzo. Ik heb er pas ook een besteld voor een vriend van me.
Oud 21-01-2010, 16:12
Verwijderd
Citaat:
Ik heb al anderhalf jaar mijn rijbewijs maar durf nog steeds niet alleen te rijden, terwijl anderen al meteen als ze hun rijbewijs hebben overal alleen met de auto naartoe gaan. Daarom vind ik mezelf een faler.
Hoe kun je op je 17e al anderhalf jaar je rijbewijs hebben?
Of je bedoeld je scooter?
Oud 21-01-2010, 16:22
Verwijderd
Citaat:
Hoe kun je op je 17e al anderhalf jaar je rijbewijs hebben?
Of je bedoeld je scooter?
Allure is 20 dacht ik?
Oud 21-01-2010, 17:12
Arachnia
Arachnia is offline
Ik kan dus kennelijk wel goed toon houden, want met singstar pwn ik iedereen.
Oud 21-01-2010, 17:15
Batave
Batave is offline
Citaat:
Ik kan dus kennelijk wel goed toon houden, want met singstar pwn ik iedereen.
Singstar is gewoon vaak doen.
Oud 21-01-2010, 17:56
Volk
Volk is offline
Citaat:
Ik kan 3 weken lang 5 uur per week met je praten en je niet herkennen als ik je tegen kom.
Ik herken mijn klasgenoten niet als ik op het station sta en naast ze op de bus sta te wachten.
Gesprekken kan ik me dan wel weer heel goed herinneren. Als je me nu iets vertelt en een half jaar later weer vertelt kan ik je precies vertellen wat gelogen is/anders verteld. (mensen liegen heeeeeeeel veel trouwens. Van die kleine leugentjes en verdraaide details)
Oud 21-01-2010, 18:08
Verwijderd
ik heb totáál geen geheugen voor gesprekken. Ik probeer nog even uit te vinden waar ik eigenlijk wel een geheugen voor heb
Oud 21-01-2010, 19:21
Cherry Springs
Volgens mij ben ik stiekem een beetje harteloos geworden. Ik weiger geld uit te geven aan Haïti omdat dat land wel meer nodig heeft dan geld. Je moet ook niet in een land gaan wonen dat praktisch op zo'n scheur in de aardkorst ligt.
Oud 21-01-2010, 19:33
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Zegt iemand die in een land woont dat onder zeeniveau ligt.
Oud 21-01-2010, 19:36
Cherry Springs
Zie je wat ik bedoel? Gemeen!
Oud 21-01-2010, 19:38
Verwijderd
Ik geef uberhaupt nooit aan goede doelen, omdat ik zelf bijvoorbeeld niet eens fatsoenlijke schoenen heb.
Oud 21-01-2010, 20:52
Verwijderd
Ik kan na een kort gesprek met iemand goed aan een ander uitleggen hoe diegene eruit ziet; ik kan dan allerlei kenmerken geven zoals leeftijd, postuur, lengte, oogkleur, haarkleur, kapsel, gezichtsbeharing, hoeveelheid make-up, model bril, vorm van het hoofd, opvallende kenmerken in het gezicht, kleur en stijl van de kleding en schoenen enzovoort. Maar dat betekent niet dat ik diegene ook echt herken. Ik zou diegene niet kunnen onderscheiden van iemand die aan dezelfde criteria voldoet. En ik zou diegene niet herkennen met andere kleding en een ander kapsel. Bij mensen die ik heel lang ken kan ik dat gelukkig wel.

Als ik autorij herken ik sowieso niemand. Ik registreer voetgangers, fietsers en automobilisten en hoe snel die ongeveer gaan maar let absoluut niet op gezichten. Ik zou m'n eigen ouders nog niet eens herkennen. Als ik fiets heb ik dat iets minder maar ook nog wel.
Oud 21-01-2010, 20:56
Arachnia
Arachnia is offline
Ik handel eerder uit eigenbelang dan dat ik aan anderen denk.
Then again, don't we all.

Ik geloof trouwens ook niet in 'te eerlijk zijn', je bent eerlijk of je bent het niet.
Oud 21-01-2010, 21:03
Verwijderd
Als ik fiets, en iemand roept me dan ofzo, dan moet ik echt even kijken voordat ik weet wie het is.
Oud 21-01-2010, 22:31
Verwijderd
Citaat:
Ik weiger geld uit te geven aan Haïti omdat dat land wel meer nodig heeft dan geld.
+ ik vind het hypocriet gedoe. Al die tvspectacels en zo zijn schandalig rituelen om het eigen geweten te sussen.
Oud 21-01-2010, 22:40
Verwijderd
Het is tegenwoordig in om te roepen dat je geen cent geeft aan goede doelen omdat je niet weet waar het terecht komt en het het alleen maar geweten sussen is. Over dat eerste valt nog te discussieren, maar dat tweede is natuurlijk geen excuus om daarom maar niks te geven ;x
Oud 21-01-2010, 22:42
Verwijderd
Kok is musefan.
Oud 21-01-2010, 22:42
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij ben ik stiekem een beetje harteloos geworden. Ik weiger geld uit te geven aan Haïti omdat dat land wel meer nodig heeft dan geld. Je moet ook niet in een land gaan wonen dat praktisch op zo'n scheur in de aardkorst ligt.
Oud 21-01-2010, 22:43
Verwijderd
muse said they will come mexico in april... i just want to know when the tickets is coming out... and may i buy it here??? thanks... cas6000@hotmail.com... is my e-mail... please let me know... sevilla_cas 62 days ago
Oud 21-01-2010, 22:43
Verwijderd
o wacht dit is het saaitopic niet
Oud 21-01-2010, 22:57
Jehebtmelief
Jehebtmelief is offline
Ik houd van alleen mayonaise op mijn geroosterde brood, ik heb een vriendje die dat ook lekker vindt; ik wil later mijn brood verdienen met zingen; ik heb een vogel, genaamd 'Boefje', hij heette al zo voordat zijn gelijknamige karakter ontwikkelde; ik zal dit binnenkort nog wel een keer bijwerken. ;-)
Oud 21-01-2010, 22:59
Jehebtmelief
Jehebtmelief is offline
Citaat:
Nee hoor, dikke +1.
Je hebt trouwens eigenlijk wel zonder dat je het weet geld gegeven, aangezien ze de opbrengst hebben verdubbeld..... Met belastinggeld.
Oud 21-01-2010, 23:01
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Nee hoor, dikke +1.
Je hebt trouwens eigenlijk wel zonder dat je het weet geld gegeven, aangezien ze de opbrengst hebben verdubbeld..... Met belastinggeld.
Tot je 18de betaal je toch alleen belasting over je salaris en de spullen/diensten die je koopt dus daar merk je als minderjarige weinig van
Oud 21-01-2010, 23:04
Jehebtmelief
Jehebtmelief is offline
Citaat:
Tot je 18de betaal je toch alleen belasting over je salaris en de spullen/diensten die je koopt dus daar merk je als minderjarige weinig van
Nou! Da's toch ook een beetje jouw geld!? ;-)
Oud 21-01-2010, 23:09
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Zolang je onder een bepaald bedrag verdient per maand, geen auto rijdt, en allemaal dat soort dingen. Weinig te doen met meer- of minderjarig
Oud 21-01-2010, 23:10
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Zolang je onder een bepaald bedrag verdient per maand, geen auto rijdt, en allemaal dat soort dingen. Weinig te doen met meer- of minderjarig
Jawel je verdient meer dus er gaat meer van je loon af;x

Ok die was slecht je hebt wel gelijk

Citaat:
Nou! Da's toch ook een beetje jouw geld!? ;-)
Ja, maar dat betaal je sowieso al
Oud 21-01-2010, 23:11
Verwijderd
Ik hou ervan om met -5 te fietsen, ook door dikke mist, door regen als het warm genoeg is maar dan moet het knetterhard regenen (van die dikke mamoet druppels) ook schreeuwen in the middle of nowhere is fijn. Maar dan moet ik wel alleen zijn.
Zot op blote voeten + vers zomers gras.
Heb vandaag flink gedanst in m'n kamer (lees: heel flink)
Wat er gebeurt is in Haiti raakt me amper.
Hout is geweldig, geur van nat hout, nat mos, natuurwater en vuur, jummie, zou er pap van eten.
Stiekem zou ik graag alleen zwarte kleren willen dragen, zelfs zwarte nagellak maar toch is het ook weer niet fijn.
Denk aan een meid, ze had zulke gave wenkbrauwen.
Ga nog een oorbel nemen, naast degene die ik nu heb.
Binnenkort vrijwilligerswerk, met van die interresante oudjes.
Door wat m'n oma zei gisteren kijk ik heel anders naar gelovigen. Niet alle maar oordeel nu niet al te snel op dat gebied.
Luister sinds kort echt naar muziek, wel tijden gehad zoals Spinvis, Nirvana en Pearl Jam maar nu naar duizend meer. The xx, Arcade Fire.
Het meest dierbare voor mij is m'n fantasie, er staat niks boven dat, ook niet m'n bestaan of dat van m'n broer.
Betrap mezelf wel eens op behoorlijk gay gedrag, vooral swing-met-de-handjes tijdens het lopen. Half dansend in de klas met muziek op.
Mensen lees ik vaak als een boek.
Oeh ik wil erachter komen wat ik was voordat m'n pa z'n wonderstick in m'n moeder plugde om mij te maken.
I'm pretty messed up, dat accepteer ik vaker en meer.
Bloed is schitterend, al die voorgeprogrameerde celletjes, dat is me toch wat.
Er zijn teveel mensen voor mijn gevoel.
Ik ga een bekend kunstenaar worden, in ieder geval een meester in het vaste vorm geven voor emoties, gedachten en hetgene wat niet te zien is. Op mijn manier, niet op een manier als in mythes en legendes. Dat is uitgemelkt.
Oud 21-01-2010, 23:55
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Jawel je verdient meer dus er gaat meer van je loon af;x

Ok die was slecht je hebt wel gelijk
Bovendien kan je dat wat van je loon afgaat ook weer terugvragen.
Oud 22-01-2010, 08:47
Missy
Missy is offline
Goed, weer ontopic.

Ik heb wel geld gegeven.
Ik heb gisteravond voor het eerst harder gereden dan 140.
Ik heb mijn oude baan als serveerster/barmedewerker weer terug.
Oud 22-01-2010, 09:49
Batave
Batave is offline
Ik moet zo een toets maken
Oud 22-01-2010, 12:22
Solare
Solare is offline
Ik kan mensen meestal aan hun manier van lopen/lachen/praten al herkennen zonder gezicht of veel kenmerken te kunnen zien. Alleen wanneer ik ergens persé naartoe moet en me daar helemaal op focus dan merk ik mensen die ik ken niet meer op hihi ^^
Oud 22-01-2010, 12:29
Batave
Batave is offline
Citaat:
Ik kan mensen meestal aan hun manier van lopen/lachen/praten al herkennen zonder gezicht of veel kenmerken te kunnen zien. Alleen wanneer ik ergens persé naartoe moet en me daar helemaal op focus dan merk ik mensen die ik ken niet meer op hihi ^^
Ik kan als er iemand de trap op loopt precies horen welk gezinslid dat is
Oud 22-01-2010, 12:36
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Ik kan als er iemand de trap op loopt precies horen welk gezinslid dat is
yep ik ook en die bovenstaande

Regels voor berichten