Ik ben afgewezen door een 27-jarige economie docente vanwege m'n leeftijd, en homo's geilen op me. Blijkbaar ben ik ook dusdanig aantrekkelijk dat ik ongeacht welke vrouw in de kroeg in bed kan krijgen.
Oftewel, enigszins verwarrende doch amusante avond.
Tevens, typtyfus.
dat kan ik ook, maar dat komt voornamelijk doordat de kroegen hier gevuld zijn met butt-ugly, depressieve vijftigers
(8) Moskau. Fremd und geheimnisvoll. Türme aus rotem Gold. Kalt wie das Eis. Moskau. Doch wer dich wirklich kennt. Der weiß, ein Feuer brennt. In dir so heiß (8)
Ontbeten, gedouched. En dan is het alweer lunchtijd.
gedoucht
23-01-2010, 14:01
Verwijderd
Hoera, ik had een goede werkdag. Heb hard gelachen en het lijkt zowaar nog best een leuke voorstelling te kunnen worden
23-01-2010, 14:03
Verwijderd
zeg minke waar heb jij die laarsjes vandaan die je op de meet aanhad? zoiets zoek ik, ook al heb ik eigenlijk geen geld. maar goed al m'n schoenen zijn kapot of afgetrapt of niet geschikt voor dit weer.
23-01-2010, 14:07
Verwijderd
rationeel, had ik de film goed, ja he oke dan post ik een nieuwe!
paranoide naamzoek, als ik fallout3 start dan sluit mijn laptop zichzelf af. Gewoon, klik, uit. En als ik naar de BIOS ga, dan krijg ik hetzelfde, hup, klik, uit. Wat is er in vredesnaam aan de hand?
paranoide naamzoek, als ik fallout3 start dan sluit mijn laptop zichzelf af. Gewoon, klik, uit. En als ik naar de BIOS ga, dan krijg ik hetzelfde, hup, klik, uit. Wat is er in vredesnaam aan de hand?
het lijkt heel erg op iets wat een laptop zou doen als hij te heet is ofzo, maar hij is niet echt heet.