Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Want jullie drinken 10 glazen drinken? Doordat er veel 'babies' rondlopen zijn er veel 'ouwe lullen' die naar andere tenten gaan. Een doorsnee 18/19/20(kies er maar 1)+-er drink veel meer dan iemand van 16 of jonger. Dus mij lijkt dat ze daar niet op vooruit gaan. En nu niet zeggen dat het onzin is. Want ik kan een tent noemen die door dit verhaal moest sluiten (Xanadu Bergeijk). Of het vaak voor komt weet ik niet, maar iniedergeval wel ooit. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
http://www.bcecht.nl/infobulletin.htm NATIONAAL SCHOLIERENONDERZOEK Uit het tweejaarlijks door het NIBUD onder 10.000 jongeren gehouden Nationaal Scholierenonderzoek komen een aantal opmerkelijke uitkomsten en analyses naar voren, die de moeite waard zijn om eens over na te denken. De feiten: - Een scholier heeft gemiddeld 113 euro per maand te besteden: van 43 euro voor een 12-jarige tot 351 euro voor een 18-jarige. - VMBO-leerlingen geven gemiddeld 155 euro uit, Havo-leerlingen 134 euro en VWO-ers 114 euro. - Uitgaven worden vooral gedaan aan kleding, uitgaan en de mobiele telefoon. - Aan alcohol wordt gemiddeld 31% uitgegeven. Daarvan komt 9% voor rekening van leerlingen van 16 jaar en jonger, ondanks het verkoopverbod aan minderjarigen. Gemiddeld gaat het om 28 euro per maand voor deze jonge scholieren. Ouderen tot 18 jaar besteden daaraan 50 euro.
Laatst gewijzigd op 04-12-2002 om 19:10. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() verder moet niet vergeten worden dat het leven van de meeste 15-16 jarigen vre-se-lijk duur is. want wat betaal je bij de spijker voor een breezer?? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bij welke topics trek je je het vaakst af? Heb je voorkeur voor bepaalde deelfora en/of topicstarters? Ik vind de fototopics of lifestyles het lekkerst.. ![]() |
![]() |
|
Hehe, leuke discussie over kleintjes en ‘ouderen’.
Wanneer ben je oud en wanneer ben je nu echt jong? Volgens mij bestaan er een heleboel meisjes van 19 die qua wereldvreemdheid nog 14 zijn en andersom bestaan die gevallen hoogstwaarschijnlijk ook. We kunnen nu natuurlijk met z’n allen gaan zeuren over de ‘nieuwe generatie’ die net komt kijken omtrent uitgaan, maar zijn we niet allemaal jong geweest (beetje cliché)? Het was toch leuk die eerste sigaret over je longen? Bladpaffen in het park, wat later een joint werd en daarna weer iets verder totdat je ziet dat het allemaal geen nut heeft. Je eerste keer dronken en hoe je later steeds beter tegen alcohol kon. Mexicanen voor drank en al na twee keer verliezen blut zijn. Ik ben ooit ook een keer een peuter geweest en misschien ben ik dat nu nog wel, maar kleine peuters worden ook groot. En gaat Spijker nu met een pasjessysteem werken? Dan komen de NEC-shawls van 14 er dus niet meer in, jammer.... Ach ja, je kunt altijd nog lachgas nemen in Revolution toch? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Dat is de bedoeling tenminste. |
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Je weet zelf niet echt wat je wilt he? Citaat:
|
Ik heb geen alcohol nodig om het gezellig te houden! doe ik zowiezo wel
![]() ![]() En ja ik vind het terecht dat je tot je 16e geen bier kan krijgen en tot je 18e geen sterke drank. Maarja in de meeste kroegen waar je komt moet je 16 zijn.
Laatst gewijzigd op 10-12-2002 om 16:56. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
die lui verpesten gewoon de sfeer in de betere kroegen/disco's hier in de omtrek en dat is gewoon voor de mensen die wel gezellig uitgaan erg jammer. En natuurlijk zitten er bij de jongeren ook wel lui die het wel snappen en niet zo triest doen. Maar de overgrote groep heeft het jammergenoeg niet door. Daarom vind ik een scheiding van de 2 uitgaansgroepen niet slecht, zolang er echter voor de <18 groep ook wel een of 2 cafe's zijn waar dan alleen bier en wijn e.d. (zwak alcoholisch) geschonken wordt en in beperkte mate. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Ik kan me prima vermaken zonder drank. Voor mij is muziek of fijne mensen om me heen al genoeg.
Maar ik hou ook niet zo van drank. Sommige dingen vind ik wel heel lekker maar ik vind het vervelend om geen controle over mezelf te hebben. Met die 16+ en 18+ ben ik het trouwens eens. Daarom. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
k zie die lui van de spijker wel es bier drinken... pffft... die jongens liggen al na 20 glazen achterover hoor t zijn een beetje wereldvreemde mensen... ze denken dat zij de enige zijn die bier kunnen drinken
|
als ik een avond niet drink dan sta ik de hele dag aan de bar ik moet een beetje aangeschoten zijn voordat ik een beetje ga dansen. als ik niet aangeschoten ben en dan ga dansen voel ik me heel belachelijk dronken is ook niet de bedoeling
||
Citaat:
|
![]() |
|
de laatste weken heb ik met uitgaan steeds geen alcohol gedronken ( niet vrijwillig maar toch
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
k geloof dat ik pas een halve krat beugels op had en nog wat flesjes....mjah.. toen was k ook wel heel ver weg ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Mijn verhaal Undertow | 21 | 10-05-2011 15:39 | |
Drugs & Alcohol |
waneer was jij gepakt Jstyle | 57 | 26-01-2007 02:22 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |