Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-12-2002, 19:22
CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
ach je hebt "zuipen" en je hebt ZUIPEN!
geen woorden maar daden
Advertentie
Oud 03-12-2002, 20:35
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
Citaat:
Rhinus schreef:
Dat je eigelijk nog niet eens in een disco mag en al helemaal niet mag zuipen.
keej maar alsof iemand zich aan die regel houdt
Oud 03-12-2002, 21:38
heldin
heldin is offline
Citaat:
missNMGN schreef:
keej maar alsof iemand zich aan die regel houdt
ik ben benieuwd hoe het nu bij de spijker gaat, hoe streng ze daar nu gaan controleren
Oud 03-12-2002, 22:07
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
Citaat:
mijsje schreef:
ik ben benieuwd hoe het nu bij de spijker gaat, hoe streng ze daar nu gaan controleren
jah ik hoor wel ut een en ander.. vooral de eerste maand gaan ze streng controleren, maar als je de uitsmijters kent en ze weten dat je pas 16 ofzo bent, maar je zorgt voor een ~valse~ ID, vinden ze het goed omdat ze dan toch geen boete kunnen krijgen. Hun verdienen immers hardstikke veel aan ons kleintjes.
Oud 03-12-2002, 22:31
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
missNMGN schreef:
Hun verdienen immers hardstikke veel aan ons kleintjes.
?

Want jullie drinken 10 glazen drinken?

Doordat er veel 'babies' rondlopen zijn er veel 'ouwe lullen' die naar andere tenten gaan. Een doorsnee 18/19/20(kies er maar 1)+-er drink veel meer dan iemand van 16 of jonger.

Dus mij lijkt dat ze daar niet op vooruit gaan.

En nu niet zeggen dat het onzin is. Want ik kan een tent noemen die door dit verhaal moest sluiten (Xanadu Bergeijk). Of het vaak voor komt weet ik niet, maar iniedergeval wel ooit.
Oud 03-12-2002, 22:40
heldin
heldin is offline
Citaat:
missNMGN schreef:
uhm, paar posts terug zeg je dat je uit zuinigheid haast niks uitgeeft
Oud 04-12-2002, 02:01
PV
PV is offline
Helemaal ONeens.. ik heb geen alcohol nodig om me te vermaken tijdens uitgaan.
Oud 04-12-2002, 18:36
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
Citaat:
mijsje schreef:
uhm, paar posts terug zeg je dat je uit zuinigheid haast niks uitgeeft
ik niet, maar kijk, als ik had gezged 'hun verdienen veel aan die kleintjes' dan had ik opmerkingen als 'huhhhh je bent zelf ook zon kleintje want je bent pas 15!!' gekregen. maar ik bedoel daarmee dus dat al die lui van ongeveer 16 kei veel uitgeven.
Oud 04-12-2002, 18:44
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
missNMGN schreef:
ik niet, maar kijk, als ik had gezged 'hun verdienen veel aan die kleintjes' dan had ik opmerkingen als 'huhhhh je bent zelf ook zon kleintje want je bent pas 15!!' gekregen. maar ik bedoel daarmee dus dat al die lui van ongeveer 16 kei veel uitgeven.
Als je 10 bier koopt geef je niet veel uit.
Oud 04-12-2002, 18:45
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
Citaat:
Rhinus schreef:
Als je 10 bier koopt geef je niet veel uit.
ik heb 10 bier niet gezegd?! Dara had iemand anders het over?!!!
Oud 04-12-2002, 18:48
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
missNMGN schreef:
ik heb 10 bier niet gezegd?! Dara had iemand anders het over?!!!
Ja, dat was ik dus.

Maare hoevel geven die 'peuters' dan uit volgens jou?
Oud 04-12-2002, 18:50
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
Citaat:
Rhinus schreef:
Ja, dat was ik dus.

Maare hoevel geven die 'peuters' dan uit volgens jou?
nou cker meer dan 10 bier
Oud 04-12-2002, 18:53
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
missNMGN schreef:
nou cker meer dan 10 bier
Gemiddeld?
Oud 04-12-2002, 19:00
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
Citaat:
Rhinus schreef:
Gemiddeld?
80 euro ofzo.
Oud 04-12-2002, 19:05
Toscane
Toscane is offline
Citaat:
missNMGN schreef:
80 euro ofzo.
Op 1 avond??? geloof je t zelf, denk da da n uitzondering zal zijn. Stel de entree is 7,50 euro, dan zouden ze volges jou nog 72,50 euro uitgeven, en da op 1 avond en als mensen dan meer dan 1 keer per maand uitgaan, da tikt aan. Ik geloof t nie ==> ff opgezocht:

http://www.bcecht.nl/infobulletin.htm
NATIONAAL SCHOLIERENONDERZOEK
Uit het tweejaarlijks door het NIBUD onder 10.000 jongeren gehouden Nationaal Scholierenonderzoek komen een aantal opmerkelijke uitkomsten en analyses naar voren, die de moeite waard zijn om eens over na te denken. De feiten:

- Een scholier heeft gemiddeld 113 euro per maand te besteden: van 43 euro voor een 12-jarige tot 351 euro voor een 18-jarige.
- VMBO-leerlingen geven gemiddeld 155 euro uit, Havo-leerlingen 134 euro en VWO-ers 114 euro.
- Uitgaven worden vooral gedaan aan kleding, uitgaan en de mobiele telefoon.
- Aan alcohol wordt gemiddeld 31% uitgegeven. Daarvan komt 9% voor rekening van leerlingen van 16 jaar en jonger, ondanks het verkoopverbod aan minderjarigen. Gemiddeld gaat het om 28 euro per maand voor deze jonge scholieren. Ouderen tot 18 jaar besteden daaraan 50 euro.

Laatst gewijzigd op 04-12-2002 om 19:10.
Oud 04-12-2002, 19:09
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
Citaat:
Let's Party schreef:
Op 1 avond??? geloof je t zelf, denk da da n uitzondering zal zijn. Stel de entree is 7,50 euro, dan zouden ze volges jou nog 72,50 euro uitgeven, en da op 1 avond en als mensen dan meer dan 1 keer per maand uitgaan, da tikt aan. Ik geloof t nie ==> ff opgezocht(........)
Afgelopen weekend iig wel. maar dat zal wel extreem veel zijn geweest omdat het toen de laatste keer Spijker voor hun was.
Oud 04-12-2002, 20:29
CokemanLalalala
jajaaaaaaaaaaaaa
wat een crap missNMGN
Oud 04-12-2002, 20:42
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
Citaat:
CokemanLalalala schreef:
jajaaaaaaaaaaaaa
wat een crap missNMGN
uhm.. heb egt kei veel mensen gehoord die zoveel hadden uitgegeven afgelopen zaterdag. boeit me trouwens niet of je dat gelooft.
Oud 04-12-2002, 21:05
heldin
heldin is offline
Citaat:
missNMGN schreef:
uhm.. heb egt kei veel mensen gehoord die zoveel hadden uitgegeven afgelopen zaterdag. boeit me trouwens niet of je dat gelooft.
ja als je de komende 3 jaar er niet meer inkomt kan ik me voorstellen dat je veel uitgeeft.. maar €80 euro
verder moet niet vergeten worden dat het leven van de meeste 15-16 jarigen vre-se-lijk duur is. want wat betaal je bij de spijker voor een breezer??
Oud 04-12-2002, 21:38
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
missNMGN schreef:
80 euro ofzo.

Dat is iets van 10 liter!
Oud 04-12-2002, 21:40
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
missNMGN schreef:
uhm.. heb egt kei veel mensen gehoord die zoveel hadden uitgegeven afgelopen zaterdag.
Ik vertel ook mensen dat ik een 18 jarige jongen ben terwijl ik een 65+er ben die zich aftrekt bij alle foto Topics op dit Forum..
Oud 04-12-2002, 22:38
Verwijderd
Citaat:
missNMGN schreef:
"Zij"

En bovendien er wordt in de meeste discotheken écht wel op leeftijd gelet, sja, dat het gemiddelde meisje van 14 zich kleed en gedraagt als een volwassene is alleen maar jammer.
Oud 04-12-2002, 22:39
Verwijderd
Citaat:
Rhinus schreef:
Ik vertel ook mensen dat ik een 18 jarige jongen ben terwijl ik een 65+er ben die zich aftrekt bij alle foto Topics op dit Forum..
Je bent wel erg geobsedeerd door masturbatie he Pieter, zou je daar niet eens professionele hulp voor zoeken?

Bij welke topics trek je je het vaakst af? Heb je voorkeur voor bepaalde deelfora en/of topicstarters? Ik vind de fototopics of lifestyles het lekkerst..
Oud 05-12-2002, 16:17
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
Citaat:
mijsje schreef:
want wat betaal je bij de spijker voor een breezer??
kweenie psies.. VEEL jah!!
Oud 05-12-2002, 17:49
AGH
AGH is offline
Hehe, leuke discussie over kleintjes en ‘ouderen’.
Wanneer ben je oud en wanneer ben je nu echt jong?
Volgens mij bestaan er een heleboel meisjes van 19 die qua wereldvreemdheid nog 14 zijn en andersom bestaan die gevallen hoogstwaarschijnlijk ook.

We kunnen nu natuurlijk met z’n allen gaan zeuren over de ‘nieuwe generatie’ die net komt kijken omtrent uitgaan, maar zijn we niet allemaal jong geweest (beetje cliché)?
Het was toch leuk die eerste sigaret over je longen? Bladpaffen in het park, wat later een joint werd en daarna weer iets verder totdat je ziet dat het allemaal geen nut heeft.
Je eerste keer dronken en hoe je later steeds beter tegen alcohol kon.
Mexicanen voor drank en al na twee keer verliezen blut zijn.

Ik ben ooit ook een keer een peuter geweest en misschien ben ik dat nu nog wel, maar kleine peuters worden ook groot.

En gaat Spijker nu met een pasjessysteem werken?
Dan komen de NEC-shawls van 14 er dus niet meer in, jammer....
Ach ja, je kunt altijd nog lachgas nemen in Revolution toch?
Oud 07-12-2002, 17:31
Verwijderd
Ik vind alcohol ontzettend irritant, mensen die teveel drinken worden irritant/depressief/sloom/lomp en ikzelf word er alleen duizelig van, nou joepie..

ik krijg eig een steeds grotere hekel aan drank
Oud 08-12-2002, 16:25
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
eXo schreef:
Je bent wel erg geobsedeerd door masturbatie he Pieter, zou je daar niet eens professionele hulp voor zoeken?

Bij welke topics trek je je het vaakst af? Heb je voorkeur voor bepaalde deelfora en/of topicstarters? Ik vind de fototopics of lifestyles het lekkerst..
Oud 09-12-2002, 01:34
Verwijderd
Citaat:
freakjuh schreef:
Ik vind alcohol ontzettend irritant, mensen die teveel drinken worden irritant/depressief/sloom/lomp en ikzelf word er alleen duizelig van, nou joepie..

ik krijg eig een steeds grotere hekel aan drank
En mensen worden er vrolijk van

Dat is de bedoeling tenminste.
Oud 09-12-2002, 17:20
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef:
En mensen worden er vrolijk van

Dat is de bedoeling tenminste.
De bedoeling jah, maar bij een hoop mensen werkt het juist tegenovergesteld
Oud 09-12-2002, 22:01
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
Citaat:
freakjuh schreef:
De bedoeling jah, maar bij een hoop mensen werkt het juist tegenovergesteld
en ze worden zooooh irri!
Oud 10-12-2002, 06:43
anonieme_teddybeer
anonieme_teddybeer is offline
Citaat:
missNMGN schreef:
jah ik hoor wel ut een en ander.. vooral de eerste maand gaan ze streng controleren, maar als je de uitsmijters kent en ze weten dat je pas 16 ofzo bent, maar je zorgt voor een ~valse~ ID, vinden ze het goed omdat ze dan toch geen boete kunnen krijgen. Hun verdienen immers hardstikke veel aan ons kleintjes.
Citaat:
missNMGN schreef:
Citaat:
missNMGN schreef:

Je weet zelf niet echt wat je wilt he?

Citaat:
PV schreef:
Helemaal ONeens.. ik heb geen alcohol nodig om me te vermaken tijdens uitgaan.
Oud 10-12-2002, 16:53
snoetje
snoetje is offline
Ik heb geen alcohol nodig om het gezellig te houden! doe ik zowiezo wel ik kan het altijd gezellig hebben en daar hoeft niet altijd drank aan te pas te komen. hoewel dat erg leuk kan zijn. ik drink soms wel veel op een avond maar er zijn ook avonden waar ik gewoon aan de ju'dorange ga

En ja ik vind het terecht dat je tot je 16e geen bier kan krijgen en tot je 18e geen sterke drank.
Maarja in de meeste kroegen waar je komt moet je 16 zijn.

Laatst gewijzigd op 10-12-2002 om 16:56.
Oud 10-12-2002, 21:40
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
16+ kan nog, maar nu worden er heel veel disco's en café's enzo voor 18+! Dat vin ik egt erg..
Oud 13-12-2002, 12:01
D-man
D-man is offline
Citaat:
missNMGN schreef:
16+ kan nog, maar nu worden er heel veel disco's en café's enzo voor 18+! Dat vin ik egt erg..
Ik vind dat terecht, ik wil ook graag een gezellige avond hebben zonder van die groepjes jongeren (lees 15,16 jaar). die na 3 biertjes om half 12 al lallend door de disco lopen en dan nog meer gaan drinken om erbij te horen.

die lui verpesten gewoon de sfeer in de betere kroegen/disco's hier in de omtrek en dat is gewoon voor de mensen die wel gezellig uitgaan erg jammer.

En natuurlijk zitten er bij de jongeren ook wel lui die het wel snappen en niet zo triest doen. Maar de overgrote groep heeft het jammergenoeg niet door. Daarom vind ik een scheiding van de 2 uitgaansgroepen niet slecht, zolang er echter voor de <18 groep ook wel een of 2 cafe's zijn waar dan alleen bier en wijn e.d. (zwak alcoholisch) geschonken wordt en in beperkte mate.
Oud 13-12-2002, 13:15
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
Citaat:
D-man schreef:
Ik vind dat terecht, ik wil ook graag een gezellige avond hebben zonder van die groepjes jongeren (lees 15,16 jaar). die na 3 biertjes om half 12 al lallend door de disco lopen en dan nog meer gaan drinken om erbij te horen.

die lui verpesten gewoon de sfeer in de betere kroegen/disco's hier in de omtrek en dat is gewoon voor de mensen die wel gezellig uitgaan erg jammer.

En natuurlijk zitten er bij de jongeren ook wel lui die het wel snappen en niet zo triest doen. Maar de overgrote groep heeft het jammergenoeg niet door. Daarom vind ik een scheiding van de 2 uitgaansgroepen niet slecht, zolang er echter voor de <18 groep ook wel een of 2 cafe's zijn waar dan alleen bier en wijn e.d. (zwak alcoholisch) geschonken wordt en in beperkte mate.
je hebt daar wel gelijk in ja, lijkt me ook erg irritant als die 15-16-jarigen zo doen.. Maar het deel (ikke) die dat niet doet.. is zo jammer! En ik denk dat iedereen op zen 16e zo was.
Oud 18-12-2002, 11:23
Black Bird
Black Bird is offline
Ik kan me prima vermaken zonder drank. Voor mij is muziek of fijne mensen om me heen al genoeg.
Maar ik hou ook niet zo van drank. Sommige dingen vind ik wel heel lekker maar ik vind het vervelend om geen controle over mezelf te hebben.

Met die 16+ en 18+ ben ik het trouwens eens. Daarom.
Oud 18-12-2002, 12:33
heldin
heldin is offline
Citaat:
missNMGN schreef:
je hebt daar wel gelijk in ja, lijkt me ook erg irritant als die 15-16-jarigen zo doen.. Maar het deel (ikke) die dat niet doet.. is zo jammer! En ik denk dat iedereen op zen 16e zo was.
uhm dus iedereen is volgens jou zo op zn 16e behalve jij?
Oud 18-12-2002, 16:05
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
Citaat:
mijsje schreef:
uhm dus iedereen is volgens jou zo op zn 16e behalve jij?
neej nie allemaal maar veel in mn omgeving wel
Oud 19-12-2002, 00:40
Tampert
Tampert is offline
ik leef wel op spa hoor
Oud 19-12-2002, 16:12
Spacey
Spacey is offline
Citaat:
Tampert schreef:
ik leef wel op spa hoor
herrinnert zich alcohol gebruik buiten proporties ;P
Oud 19-12-2002, 18:19
Rhinus
Rhinus is offline
missNMGN is niet makkelijk te begrijpen vind ik..
Oud 20-12-2002, 01:20
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
missNMGN schreef:
je bent net zo goed irritant als de rest...

k zie die lui van de spijker wel es bier drinken... pffft... die jongens liggen al na 20 glazen achterover hoor

t zijn een beetje wereldvreemde mensen... ze denken dat zij de enige zijn die bier kunnen drinken
Oud 20-12-2002, 15:30
very drunk driver
very drunk driver is offline
als ik een avond niet drink dan sta ik de hele dag aan de bar ik moet een beetje aangeschoten zijn voordat ik een beetje ga dansen. als ik niet aangeschoten ben en dan ga dansen voel ik me heel belachelijk dronken is ook niet de bedoeling
Oud 20-12-2002, 16:03
mirthe
Citaat:
mijsje schreef:

Drink je veel als je uitgaat?
ja
Heb je een top avond op alleen cola en spa, of kun je je een leuke avond zonder bier niet eens voorstellen? ik heb geen topavond zonder bier want andere dingen vind ik minder lekker
Zou je naar een feest gaan waarvan je weet dat de muziek helemaal jouw smaak is, er een goede sfeer is, maar waar geen alcohol geschonken wordt? ja, maar dan drink ik gewoon thuis of buiten wat lekkers....

en dan nog iets: vind je het terecht dat je officieel tot je 16e geen bier kan krijgen en tot je 18e geen sterke drank? ja wel handig...niet dat het helpt maar het maakt het toch moeilijker en dat is goed voor de stoere kindjes van de basisschool denk ik...

Uitgerekend op zaterdagavond zet ik een nieuw topic op TA [/B]
Oud 24-12-2002, 09:39
the exploding boy
the exploding boy is offline
de laatste weken heb ik met uitgaan steeds geen alcohol gedronken ( niet vrijwillig maar toch ) en ik heb net zoveel lol gehad. Ik kan alleen niet zo makkelijk meer dansen, maar ja het voordeel is dat het wel beter eruit ziet dan dat ik als half dronken zuiplap over de dansvloer loop te baggeren
Oud 25-12-2002, 23:36
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
birthmark schreef:
k zie die lui van de spijker wel es bier drinken... pffft... die jongens liggen al na 20 glazen achterover hoor
Ik ook. Maar de 20 haal ik niet op een avond.
Oud 26-12-2002, 00:23
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Rhinus schreef:
Ik ook. Maar de 20 haal ik niet op een avond.
lukt me ook niet iedere avond.. k moet er wel zin in hebben.... maar meestal heb k dat wel...

k geloof dat ik pas een halve krat beugels op had en nog wat flesjes....mjah.. toen was k ook wel heel ver weg
Oud 26-12-2002, 00:32
konflict
konflict is offline
meestal ben ik de eerste 3 uur met uitgaan nogal wasted door bier+joint ofzo... en daarna word ik langzaamaan wat nuchterder tot ik fatsoenlijk naar huis kan fietsen
Oud 26-12-2002, 10:43
CokemanLalalala
20? piece of cake
Oud 26-12-2002, 16:46
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
konflict schreef:
meestal ben ik de eerste 3 uur met uitgaan nogal wasted door bier+joint ofzo... en daarna word ik langzaamaan wat nuchterder tot ik fatsoenlijk naar huis kan fietsen
af en toe kan dat nogal hard aankomen jah

Regels voor berichten