Advertentie | |
|
![]() |
|
Stefenootje naamzoek, ik vond mijn naamzoek.
![]() Maar het was niet dat van Joran. Het was 1 heel vaag beeld en ik kreeg er kippenvel van, volgens mij spoort m'n televisie niet of ben ik niet helemaal 100 punten waard. Het hoorde ook helemaal niet bij wat ik keek. ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik ken wel roomijs! Dat is een bakje in de smaken vanille chocola aardbei en nog duizend, en dan doe je dan met de staafmixer of blender in je melk en dan heb je een echte milkshake ![]() |
![]() |
|
![]() |
hey, vorige keer met de gemeenteraadsverkiezingen hadden ze zo'n handige stemwijzertool die je niet op een partij liet uitkomen, maar op een individuele kandidaat. je kon dan allerlei eisen aangeven (minimale vooropleiding, minimaal aantal jaren ervaring in de politiek, speerpunten etc.) en dan kwam er een naam uitrollen.
weet iemand toevallig of die er nu nog ergens is, ik kan hem niet vinden ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hij speelt het misschien slim( dat blijkt, want er zijn genoeg malloten, zelfs forumbazen, die naar hem luisteren) maar hij voert geen goede politiek want hij komt amper met oplossingen en hij voert geen debat, hij spreekt alleen maar tegen en loopt te slachtofferen als een malle. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|