Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() maar je tijd voor die sponsorloop was wel mooi ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar het park zit hier vol hangjeugd en ik ben net als Katje bang dat ze me keihard uitlachen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() wel lekker ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik hoop mee te kunnen doen aan de vijf mijl ipv de twee mijl dit jaar! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Oh ik moet aankleden en naar werkgroep, presentatie geven en dan stemmen ![]() Tot vanavond ofzo! |
![]() |
|
Whaddup beeatches.
Ik zit diep in den shit. Heb vanmorgen m'n bus gemist, omdat ik ineens ziek werd en bijna flauwviel en moest barfen enzo en dat terwijl we een belangrijk interview dinges hadden voor TaalVaardigheid en omdat ik hiervoor ook al een paar lessen had gemist, mag ik er nu mss niet meer in. ![]() Het gaat echt kut op studiegebied.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maarja, dat was toen ik trainde om fysiek echt beter te worden. Nu slack ik. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Misschien kun je naar de studieadviseur of de studentenraad en daar regelen dat je dit vak alsnog mag doen. Want bij ons is het zo dat ze heel moeilijk doen met semi-aanwezigheidsplicht (je hoeft er niet te zijn maar als je er niet bent krijg je geen herkansing) maar dat is eigenlijk tegen de regels. Het staat gewoon vast dat iedere student in principe recht heeft op een herkansing. Dus bij ons kun je dan naar de studentenraad en dan gaan zij voor je zeuren en aan mouwen trekken en zeggen van 'he da mag nie he' en dan krijg je 'm alsnog. Misschien dat bij jullie ook zoiets is? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
meh, ik voel me zo ziek. Ik ben nu op de uni, omdat ik over 20 minuutjes weer een werkgroep dinges heb, maar ik heb al een kilo aan pijnstillers op en nog steeds ga ik kapot.
Oh, waarom ben ik dan ook een vrouw. ![]()
|
Verwijderd
|
Eerst gebruik je gewoon de glycogeenvoorraad in je spieren. Als die op is en er is acuut meer energie nodig, dan wordt er meer glucose aangevoerd uit je bloed vanuit je voedsel en vanuit de glycogeenvoorraad in je lever. Als dat ook op is en er is acuut meer energie nodig, dan ga je ketonen verbranden en die maakt je lever door snel wat eiwitten af te breken. Maar als je glucose en je glycogeen op is en er is niet meteen nieuwe energie nodig, dan gaat je lever de tijd nemen om vetvoorraad om te zetten in glycogeenvoorraad. Dus vet verbranden doe je vooral ná het sporten.
Los daarvan kun je natuurlijk niet alleen hardlopen om af te vallen, maar ook hardlopen om een beter uithoudingsvermogen te krijgen of om een betere hardlooptechniek te krijgen. |
![]() |
||
Citaat:
En een keer naar huis kan wel, maar ik heb dus al heel veel gemist en dacht vandaag dat ik eens goed zou doen en wel netjes alles zou volgen. Maar niet dus. ![]() edit: en ik heb nu zoveel pijn dat ik amper kan opstaan, dus dat naar huis gaan wordt nog lastig.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
http://www.nu.nl/raadsverkiezingen/2...n-niet-89.html
Dat vind ik zo gaaf, oude dametjes die op hun negentigste nog een computer aanschaffen en via de computer tv kijken. ![]()
|
Verwijderd
|
Nouja, dan misschien even bij de werkgroep zitten suffen (en af en toe uitgebreid kreunen en een keertje kokhalzen) voor de gemotiveerde uitstraling en de presentielijst en dan hopen dat iemand uit de werkgroep zegt 'maar joh ga toch lekker naar huis als je ziek bent!' ?
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|