Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hoe lang doe jij over het kopen van een kledingstuk? |
![]() |
|
Verwijderd
|
gewoon zoals ik iedere dag doorbreng. Beetje werken, beetje blowen en chillen. Ik ga iig niet op vakantie. Misschien neem ik een weekje vrij, maar dat zie ik dan wel weer.
Wat is voor jou het ideale weer? Ik wil een precieze omschrijving van de tempratuur, en hoe de lucht er dan uitziet en hoe hard het waait etc etc. |
![]() |
|
That's easy: 28,3 graden, strak blauwe lucht, een licht briesje, net genoeg om het fris te houden... gedetailleerd genoeg?
Linnen broeken en slippers weer! *zwijmelt weg bij de gedachte aan zomer* Wanneer denk je te gaan trouwen?
|
Verwijderd
|
Oho, leuke vraag. Ik zou een tv-zender doen met een uitgebreid shorts-programma, waarin plaats is voor zowel film als animatie. De inhoud daarvan zou gemaakt worden door mensen die net beginnen binnen de film- en animatieindustrie, en ze zouden volop de vrijheid krijgen om te experimenteren. Wel zou het zo zijn dat als ze na enkele producties nog niets gaafs hebben kunnen maken, dat ze dan plaats moeten maken voor anderen. Verder zouden er afleveringen komen van gave series, zowel bekend (Monty Python's Flying Circus) als wat minder bekend (League of Gentlemen) als bekend-van-nostalgie (The Tick, Ren & Stimpy). Een aantal keer per week draait er een ondergewaardeerde gave film. En verder zou ik gelijk John K aannemen en tegen hem zeggen van 'hoi he hier heb je budget, zoek maar een leuk team uit en kom maar bij me terug als je iets hebt, ik vertrouw er wel op dat het gaaf wordt'.
De doelgroep wordt iets tussen 10 en 35, maar eigenlijk - alle mensen met een goed gevoel voor humor, die van gave absurde en/of bizarre dingen houden. De ideologie gaat zijn dat je talent de kans moet geven. En dan bedoel ik niet per se 'nieuw talent', maar ook ervaren animators die nergens aan de bak komen met hun ideeën omdat ze door hun ervaring opeens alleen verouderde/saaie concepten zouden hebben volgens de televisie-execs. Dat is namelijk gewoon nonsens. Mijn uitgangspunt zou de originaliteit zijn, het vernieuwende. Ik vind het enorm flauw dat je momenteel nergens terecht kunt met originele ideeën, zogenaamd omdat die het moeilijkst ontvangen worden. Mijn zender gaat zich profileren als één en al moeilijk aan de man te brengen originaliteit, zo. De naam van de zender wordt Awesome. De naam van het shortsprogramma wordt Awesomecakes en de naam van het tijdsvak waarin series worden vertoond wordt Awesomesauce. Mijn titel binnen het bedrijf wordt Awesomepants. Het logo van het bedrijf wordt een broek. Ik vind deze vraag heel leuk, dus de volgende poster mag 'm ook beantwoorden. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zou een tv-zender willen met daarop programma's die niet gemaakt zijn om zoveel mogelijk zo dom mogelijke mensen zo lang mogelijk op de bank te laten hangen, maar meer iets met 'intelligent amusement'. Niet de honderdste talentenjacht of koppelshow, maar kunsthuisfilms en initiatieven à la jeugdjournaal.
Speel je een muziekinstrument? Zoja, wat, hoelang, hoe zien evt. je lessen eruit en wat voor muziek speel je vooral? |
![]() |
|
Ja, piano. Ik heb, ehh, 6 jaar les gehad, denk ik. En nu speel ik voor mezelf. Heb het nooit echt zo op die lessen gehad, alhoewel ik piano spelen wel leuk vind.
Ik speel vooral klassiek, omdat dat op piano veelal het uitdagends / mooist is. Wat mooie pop nummers op z'n tijd, om gewoon eens zelf te spelen waar je heel de dag op je I-pod naar luistert. EDIT: Over iets minder dan een miljard jaar zal de mensheid vergaan, omdat de zon dan zal uitzetten. Wat is je favoriete TV-serie? (Ietwat saaie vraag wellicht, maar ik ben nogal dol op TV-series. ![]() Laatst gewijzigd op 08-03-2010 om 13:39. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nope, niet gezien. Maar die is niet getekend toch? Weet niet of ik hem per se hoef te zien.
Die klassiekers (en modernere klasssiekers als Belle en het beest enzo) zijn het leukst. Edit: ja, en het is me ook gelukt. ![]() En da's een grapje hè. Nee dus. Hoe vul jij je International Women Day in? |
![]() |
|
College skippen, appeltaart eten en muziek luisteren en vanavond naar Alice In Wonderland IMAX 3D etc met een stel vrienden. En 1 vrouw, maar die is lesbisch.
Lees of las je wel eens stripboeken en wat is je favoriet?
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|