Advertentie | |
|
![]() |
|
Ooooh mooi weer! Beetje aanrommelen in m'n kamer, opruimen, was doen, knopen aan jassen zetten, muziekje op, deur naar balkon in keuken open, geur van opdrogende was
![]()
|
Ik zou het enorm kunnen waarderen dat de zon ging schijnen en het lekker warm werd, ik liefde in mijn schoot geworpen krijg en mijn gedachten eindelijk eens zouden ophouden met alle kanten op te vliegen waardoor ik me eindelijk weer zou kunnen focussen op mijn werk en mijn kunst!
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik waardeer het jonge katje van de buren, dat bij ons voor het raam komt zitten om staarwedstrijdjes te houden met onze hond. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() De scientist. Na 26 views al ![]() http://www.istockphoto.com/user_view.php?id=5509771 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ha, gaaf. En wat krijg je daar dan voor terug? Als ik vragen mag ![]() Ook maar even ontopic: ik waardeer m'n praktijkvak, en dat ik komende maandag en dinsdag heel hard mag gaan werken aan supergave dingen, en dat de semi-professionele filmcamera die ik prettig vind werken niet héél duur is om te huren (zeg maar, 175,- per week ofzo) dus als ik eens een low-budget productie met een high-budget feel wil maken dan kan dat gewoon. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ook waardeer-waardig: M'n homeboy kwam vanochtend langs om goed te maken dat we gister niet zijn uitgegaan (Hij woont bijna een uur rijden bij me vandaan). We hebben de fatboy naarbuiten gegooid en hebben in de zon, met flessen strongbow, peuken en muziekjes Preacher strips zitten lezen. Echt de hele middag, super relaxt. Ook waardeer ik dat ik langsging bij m'n bff en dat haar vriendje voor ons had gekookt en dat we daarna warme appeltaart hebben gegeten en Run, Fatboy Run hebben zitten kijken. Met Dylan Moran. Yum!
Laatst gewijzigd op 08-03-2010 om 00:08. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar wanneer komen de Gogoltjes? Is alweer lang geleden dat ik ze heb gezien. Parteeh!
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Eerlijkheid op Psychologie. Vowel | 83 | 18-03-2012 00:34 | |
Liefde & Relatie |
Zoveel met elkaar gemeen, belangrijk of niet? Rody | 5 | 20-10-2010 10:44 | |
Lifestyle |
het waardeer jezelf topic :( grandmommy | 163 | 03-03-2006 13:54 | |
Liefde & Relatie |
Ik krijg geen waardering voor alles wat ik voor hem heb gedaan.. Kñorr | 35 | 27-04-2003 20:35 | |
Liefde & Relatie |
Wil je dit lezen? aan niemand in het bijzonder Rufus | 7 | 05-01-2003 16:03 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Waarom je centrum-rechts moet zijn Steve Le Irwkin | 69 | 10-06-2002 12:07 |