Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-03-2010, 12:31
Verwijderd
Jaaa de dikke vegetarier is bezorgd
Advertentie
Oud 02-03-2010, 16:23
Verwijderd
Mooi weer en dat ik honderdduizend guldentjes en een grote diamant terugkrijg van de belastingdienst
Oud 03-03-2010, 00:17
Verwijderd
Mijn nieuwe schoudertas. Hij was echt extreem duur voor mijn doen (hoewel ik net op de site van de makers zag dat zij een retail price adviseren die 220,- hoger ligt dan het bedrag waar ik 'm voor had ) maar sinds mijn vorige tas kapotging, anderhalf jaar geleden, loop ik te prutsen met plastic tassen en een handtasje. Een handtasje dat ik had gevonden (!) bij de aftermatch van Koninginnedag, en waar al m'n schriften en pennen en dingen compleet uit puilen want hij is veel te klein. Als je pas na anderhalf jaar een tas tegenkomt die je voor de verandering mooi vindt, dan mag je hem toch wel kopen? Sowieso heb ik in mijn gehele leven het glorieuze totaal van maar liefst vier tassen gekocht, waarvan de duurste 15,- was en de goedkoopste 3,50. Dus dan mag ik voor één keer wel een prachtigmooie tas kopen voor 150,- .

Het is deze:

Alleen dan zwart, en op de foto zie je niet dat hij ook nog een schouderband heeft. En hij is gewoon groot genoeg voor A4-formaat dingen, dus ik kan eindelijkkkkkk m'n schetsboeken weer met me meeslepen. En er zit twee jaar garantie op. *aankoop goedpraat*

De foto flatteert 'm trouwens niet echt, maar ja, he, och.

[edit] Oh, het is 'm trouwens niet, die van mij is net iets anders. Stijlvoller. Vandaar dat ik al zoiets had van 'nou die van mij lijkt wel mooier zeg'. Maar hij lijkt er op zich wel erg op en de juiste staat niet op hun site dus ja.

Laatst gewijzigd op 03-03-2010 om 09:20.
Oud 03-03-2010, 09:02
Verwijderd
Do want. Heel mooi para.
Oud 03-03-2010, 09:29
Verwijderd
Citaat:
Mooi weer en dat ik honderdduizend guldentjes en een grote diamant terugkrijg van de belastingdienst
hahaha :-)!

Goed hoor para, sommige dingen zijn gewoon heel veel geld waard.

OT: Ik kan vrije dagen wel waarderen.
Oud 03-03-2010, 13:56
Martiño
Martiño is offline
http://www.nu.nl/raadsverkiezingen/2...n-niet-89.html

Oud 03-03-2010, 13:59
Verwijderd
Citaat:
Mijn nieuwe schoudertas.

[edit] Oh, het is 'm trouwens niet, die van mij is net iets anders. Stijlvoller. Vandaar dat ik al zoiets had van 'nou die van mij lijkt wel mooier zeg'. Maar hij lijkt er op zich wel erg op en de juiste staat niet op hun site dus ja.
ik vind deze al wel chic
Oud 04-03-2010, 11:28
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ooooh mooi weer! Beetje aanrommelen in m'n kamer, opruimen, was doen, knopen aan jassen zetten, muziekje op, deur naar balkon in keuken open, geur van opdrogende was
Oud 05-03-2010, 01:09
Verwijderd
Danku, danku.

Ontopic;

Oud 05-03-2010, 09:10
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Concerten! Ik ga met vriendlief naar Noah and the whale voor de derde keer:

En naar Fixkes:

En Flight of the Conchords!
Oud 05-03-2010, 09:42
Missy
Missy is offline
Er lag vanochtend sneeuw, maar de zon is er alweer.
Oud 05-03-2010, 12:45
Verwijderd
Dat ik chocolade eet (ipv opruim)
Oud 05-03-2010, 18:28
Verwijderd
Alice in Winderland in 3D.
Oud 05-03-2010, 18:38
MentaleTheo
MentaleTheo is offline
Ik zou het enorm kunnen waarderen dat de zon ging schijnen en het lekker warm werd, ik liefde in mijn schoot geworpen krijg en mijn gedachten eindelijk eens zouden ophouden met alle kanten op te vliegen waardoor ik me eindelijk weer zou kunnen focussen op mijn werk en mijn kunst!
Oud 05-03-2010, 18:48
Verwijderd
Citaat:
Ik zou het enorm kunnen waarderen dat de zon ging schijnen en het lekker warm werd, ik liefde in mijn schoot geworpen krijg en mijn gedachten eindelijk eens zouden ophouden met alle kanten op te vliegen waardoor ik me eindelijk weer zou kunnen focussen op mijn werk en mijn kunst!
Dit +

ik waardeer het jonge katje van de buren, dat bij ons voor het raam komt zitten om staarwedstrijdjes te houden met onze hond.
Oud 05-03-2010, 18:49
Verwijderd
Citaat:
Danku, danku.

Ontopic;

[afbeelding]

Wat is dit nou?
Oud 05-03-2010, 19:25
Verwijderd
Citaat:
Wat is dit nou?
Een baby-kip, volgens de comments. Of hoe heet dat. Een kuiken. Maar 't zal wel geen huis-tuin-en-keuken soort kuiken zijn.
Oud 05-03-2010, 19:35
MentaleTheo
MentaleTheo is offline
Citaat:
Een baby-kip, volgens de comments. Of hoe heet dat. Een kuiken. Maar 't zal wel geen huis-tuin-en-keuken soort kuiken zijn.
En als ik die poten zo zie kan ik me voorstellen dat kippen het absoluut kunnen waarderen dat hun kroost uit een ei komt en niet met die klauwtjes uit hun poes komt kruipen.
Oud 05-03-2010, 21:00
Giles
Giles is offline
Fernandes. Behalve de roze, want ik houd niet van nepkers.
Oud 05-03-2010, 21:48
niña
niña is offline

Citaat:
Not yet a month old, San Diego Zoo's newest Malayan tapir is starting to nibble on solid food already. The tapir has been named "Tembikai" which means "watermelon" in Malay. The Malayan tapir is an endangered species, so this birth will help conservation research efforts. It is also significant because the mother, Chantek, is 25 years old, which is quite old for a mama tapir but despite this Tembikai is doing well. He weighed 13 pounds at birth on Jan. 29th and is now 30 pounds.
Oud 05-03-2010, 21:52
Verwijderd
Citaat:
Fernandes. Behalve de roze, want ik houd niet van nepkers.
oh dat is juist m'n lievelings
Oud 06-03-2010, 14:40
Giles
Giles is offline
Citaat:
oh dat is juist m'n lievelings
Beh! Alleen de kleur is mooi
Oud 06-03-2010, 16:17
Verwijderd
Ik heb mijn eerste download van mijn istockphoto-werk Dat ga ik vieren!
Oud 06-03-2010, 16:21
Verwijderd
Haha, istockphoto. Ik bekeek daar laatst alle dingen, want ik zat ook zo van 'hm misschien moest ik eens wat werk insturen', en sindsdien herken ik constant die meest populaire plaatjes op allemaal bedrijfswebsites.

Welke illustratie hebben ze van jou gedownload?
Oud 06-03-2010, 16:26
Verwijderd
Citaat:
Haha, istockphoto. Ik bekeek daar laatst alle dingen, want ik zat ook zo van 'hm misschien moest ik eens wat werk insturen', en sindsdien herken ik constant die meest populaire plaatjes op allemaal bedrijfswebsites.

Welke illustratie hebben ze van jou gedownload?
Ik kom nooit iets tegen in het werkelijke leven.

De scientist. Na 26 views al

http://www.istockphoto.com/user_view.php?id=5509771
Oud 06-03-2010, 16:37
Verwijderd
Citaat:
Ik kom nooit iets tegen in het werkelijke leven.

De scientist. Na 26 views al

http://www.istockphoto.com/user_view.php?id=5509771
Ik zie vooral die ene met die puzzelstukjes heel veel, dat je zo een heel team hebt van mensen die reusachtige puzzelstukken in elkaar schuiven. Daar zijn bedrijven natuurlijk dol op, die TEAMWORKsymboliek.

Ha, gaaf. En wat krijg je daar dan voor terug? Als ik vragen mag

Ook maar even ontopic: ik waardeer m'n praktijkvak, en dat ik komende maandag en dinsdag heel hard mag gaan werken aan supergave dingen, en dat de semi-professionele filmcamera die ik prettig vind werken niet héél duur is om te huren (zeg maar, 175,- per week ofzo) dus als ik eens een low-budget productie met een high-budget feel wil maken dan kan dat gewoon.
Oud 06-03-2010, 16:46
Verwijderd
Citaat:
Ik zie vooral die ene met die puzzelstukjes heel veel, dat je zo een heel team hebt van mensen die reusachtige puzzelstukken in elkaar schuiven. Daar zijn bedrijven natuurlijk dol op, die TEAMWORKsymboliek.

Ha, gaaf. En wat krijg je daar dan voor terug? Als ik vragen mag

Ook maar even ontopic: ik waardeer m'n praktijkvak, en dat ik komende maandag en dinsdag heel hard mag gaan werken aan supergave dingen, en dat de semi-professionele filmcamera die ik prettig vind werken niet héél duur is om te huren (zeg maar, 175,- per week ofzo) dus als ik eens een low-budget productie met een high-budget feel wil maken dan kan dat gewoon.
Voor die ene download al $3. En dat is dan een reguliere download zonder extra opties (want bijv. een extended license is het tienvoudige waard). En deze download is met pay-as-you-go credits, die per credit weer duurder zijn dan subscription-credits.
Oud 06-03-2010, 17:07
capibara
capibara is offline
Oud 06-03-2010, 17:09
Verwijderd
Oud 07-03-2010, 20:28
Giles
Giles is offline
Ja hoe heet het, The Wall ofzo.
Oud 08-03-2010, 00:02
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Aww, zo lief! Tapirs waren m'n favoriete beesten in de dierentuin, toen ik nog een kleine Trimmie was. Bij de tapirs hing namelijk een groot bord met 'Pas op, tapirs plassen achteruit!' en dan zo'n bord ernaast met een tapir die iemand onderpist. <3

ook waardeer-waardig:
M'n homeboy kwam vanochtend langs om goed te maken dat we gister niet zijn uitgegaan (Hij woont bijna een uur rijden bij me vandaan).
We hebben de fatboy naarbuiten gegooid en hebben in de zon, met flessen strongbow, peuken en muziekjes Preacher strips zitten lezen. Echt de hele middag, super relaxt.

Ook waardeer ik dat ik langsging bij m'n bff en dat haar vriendje voor ons had gekookt en dat we daarna warme appeltaart hebben gegeten en Run, Fatboy Run hebben zitten kijken. Met Dylan Moran. Yum!

Laatst gewijzigd op 08-03-2010 om 00:08.
Oud 08-03-2010, 10:39
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb een vriezer en ik ben er zo ontzettend blij mee ik ga steeds even stiekem kijken in de keuken, hij staat er zo mooi :hartje:
Oud 08-03-2010, 10:59
Verwijderd
Deadline is vijf dagen opgeschort.
Oud 08-03-2010, 17:54
Cherry Springs
De begeleidster wil ons een 10 geven voor ons profielwerkstuk en dat is nog bijna nooit eerder gebeurd!
Oud 08-03-2010, 18:07
Philosophy
Philosophy is offline
SLAPEN.
Oud 08-03-2010, 18:13
Verwijderd
500 dubbelzijdige glanzende visitekaartjes voor €34,50
Oud 08-03-2010, 18:32
Lorelei
Lorelei is offline
Eten
Oud 08-03-2010, 19:53
Verwijderd
Oud 08-03-2010, 22:11
Giles
Giles is offline
De NS betaalt mijn treinkaartje terug
Oud 08-03-2010, 22:40
Cherry Springs
Hoewel Flight of the conchords zomaar uitverkocht was ga ik wel naar Gogol Bordello in Paradiso!
Oud 09-03-2010, 02:09
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Hoewel Flight of the conchords zomaar uitverkocht was ga ik wel naar Gogol Bordello in Paradiso!
Ja, uitverkocht in 1 seconde!

Maar wanneer komen de Gogoltjes? Is alweer lang geleden dat ik ze heb gezien. Parteeh!
Oud 09-03-2010, 07:29
Missy
Missy is offline
Dat het gisterochtend nog is gelukt met het verslag.
Eindelijk een bedrijf binnen heb voor mijn onderzoek.
En dat ik eindelijk ergens de knoop voor heb doorgehakt.
Oud 09-03-2010, 09:00
Cherry Springs
1 juni in paradiso, Trimm Trabb! Ik hoorde dat heel veel kaartjes voor FotC naar zwarthandelaren zijn gegaan. Dickheads.
Oud 09-03-2010, 09:01
Cherry Springs
Oh ik kan de luisterpaal op 3voor12 wel waarderen. Nieuwe cd van Fixkes online!
Oud 09-03-2010, 18:01
Verwijderd
Ik zou wel eens naar een optreden van Daft Punk willen:

Oud 09-03-2010, 18:09
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Qft vooral een "Alive" optreden
Oud 09-03-2010, 20:08
Martiño
Martiño is offline
Citaat:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Gaaf mag ik dan mee?
Oud 10-03-2010, 08:21
Verwijderd
Ik kan lekkere thee wel waarderen.
Oud 10-03-2010, 09:56
Verwijderd
Katzenjammer live zien. En een van mn huisgenoten.
Oud 10-03-2010, 16:48
Chick Rock
Chick Rock is offline
Een goed gesprek .

Regels voor berichten