Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Jezus ik heb het over trotse vaders en zuinige schoolmeesters. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wel grappig om te doen dit. Maar ik vind er weinig universitairs aan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Het onderwerp is interessant. Het boek en de artikelen zijn ook interessant. Zij is ronduit vervelend. Ze is wel aardig maar ze zegt aan de lopende band dingen die gewoon niet kloppen. Of in sommige gevallen niet kloppen. Of bijna kloppen. Etc. Het is zo vervelend om naar te luisteren want we gaan automatisch verbeteren en aan het eind van het college heb je het gevoel dat wij haar meer geleerd hebben dan zij ons. En de vragen zijn alleen maar verwarrend.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nou, zet 'm op nog! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1563794 |
![]() |
||
Citaat:
Laatst zei ze: Wie weet er hoeveel fonemen er ongeveer in de wereld zijn? Meisje: Ongeveer 80? Docente: Hm, komt wel aardig in de buurt. Ik heb zelf maar 40 opgeschreven maar ik wist het eigenlijk ook niet dus het is maar een gokje. Grl: Bedoelt u 40 wereldwijd of in het Nederlands? Docente: wereldwijd natuurlijk Grl: Nou ja, als je bedenkt dat er in het Nederlands al 35 fonemen zijn en nog een paar leenfonemen voorkomen, dan lijkt het me dat er wereldwijd wel meer zijn. En bijv. baby's kunnen ongeveer 250 spraakklanken produceren voordat ze overschakelen op hun moedertaal. Docente: Oh, oh ja? Jeetje.. Nou hoef je natuurlijk niet alles te weten maar dit gebeurt continu én ze had 40 ook in de powerpoint gezet dus als niemand iets gezegd had, dan hadden een aantal mensen gedacht dat er 40 fonemen in de wereld zijn ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Mijn vader opperde of ik niet tijdelijk in kamers kon wonen van mensen die ik via mijn studie kende, en die vanwege het afstuderen niet altijd in hun kamer zaten. Eeeeeh... ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Maar zelfs dan he.. als je denkt dat het Nederlands er 26 heeft, hoe kun je dan denken dat er dan maar 40 fonemen wereldwijd zijn ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wel maken ze vaak d/t-fouten en ik kreeg laatst weer een mailtje met een jou/jouw-fout. ![]() Zoek de contradictie in deze post! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ja, dat is triestig. Alleen al in het Engels zijn er ook al 40, dus ik snap echt niet hoe ze erbij komt. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|