Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
En ik weet het niet wanneer ik weg ga/kan, ik zit nu een paar dagen in de week bij mijn moeder maar dat is meer om elkaar ruimte te gunnen, en ik heb nog geen nieuwe woning. De vraag is ook maar of ik dat kan betalen, voor mijn werk in Eindhoven heb ik de auto nodig, en ik kreeg nogal de indruk dat ik die komende zaterdag niet mag gebruiken. Dus ik moet ook nog op zoek naar een nieuwe bijbaan (net nu ik een contract voor onbepaalde tijd heb ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Bekijk in de twee CHILDES fragmenten Sarah 06 en Sarah 08 (Kampen corpus CHILDES; handout downloadable van Blackboard) de mogelijkheid voor ‘rijke interpretatie’ van telegramstijl-uitingen. Geef de (meest waarschijnlijke) interpretatie. Is dat nu volwassen over-interpretatie (‘trotse vader’) of niet (‘zuinigeschoolmeester’)? (Let wel: met overinterpretatie wordt niet bedoeld een interpretatie gegeven de pragmatisch-semantische context. Het gaat er bij het “trotse-vader standpunt” echt om dat je ook veronderstelt dat het kind de rijke grammaticale structuur al verworden heeft, maar die nog even niet produceert).
Wat een ontzettend onduidelijk geschreven vraag ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
Maar het is inderdaad wel zo dat het even erg zuur is voor mij dat hij wel heel snel iets kan vinden en ik nu financieel even aan de grond zit. Ik neem het hem niet kwalijk, want ik verwacht niet dat hij voor mij moet gaan zorgen, dat wil ik ook niet, maar het is wel een kutsituatie voor mij.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Vorige keer had ze een vraag waar ik letterlijk bij heb gezet "ik begrijp de vraag niet".
|
|