Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-03-2010, 14:42
Verwijderd
Pip snapt niet dat schoonmaken gaat om het verwijderen van vlekken i.p.v. het doden van bacteriën!
Advertentie
Oud 06-03-2010, 14:45
Verwijderd
Citaat:
A man believed to be a sumo wrestler ripped out a cash machine weighing 90kg (200lb) and made off with it on his shoulders, police in Moscow report.

The suspect and an accomplice were arrested after being stopped in a BMW with tinted windows which they were driving without number-plates.

The machine containing 25,320 roubles ($850, £560) was found in the car.

Police say the accomplice tried to take the blame for the robbery, saying he had misled his sumo-wrestler friend.

They were alerted to the incident by a saleswoman, who said the suspects had walked into her shop in northern Moscow at 0600 (0300 GMT) and begun ripping out the electronic payment machine without a word.

When she tried to protest, one of the suspects allegedly yelled at her: "Be quiet if you know what's good for you!"

The frightened woman waited until the two men had left before phoning police, who dispatched two officers to Marshal Fedorenko Street where they blocked the BMW.

The man who allegedly carried the cash machine said he was a "professional sumo wrestler".

"The second rascal says it is his fault entirely and makes out that he misled his sumo-friend, telling him he was taking away his own machine," Moscow police's press service added.

Police said both suspects were from a "neighbouring country" but were registered as living in the Moscow area.
"Hoi, in plaats van tankstations beroven slopen we gewoon hele PIN-apparaten uit de muur. Kusjes." Hardcore
Oud 06-03-2010, 14:48
Tink*
Tink* is offline
Jeej smatjes ik ga naar de pabo.
Oud 06-03-2010, 14:55
Sherlock
Sherlock is offline
Leuk Tink!
Oud 06-03-2010, 15:05
Sherlock
Sherlock is offline
Ik moet weer aan de arbeid tot vanavond saaie mensjes!
Oud 06-03-2010, 15:07
Verwijderd
Wat een mooi filmpje kazet
Oud 06-03-2010, 15:12
Verwijderd
Citaat:
Wat een mooi filmpje kazet
Ja, als dát nu de Nederlandse inzending voor de Oscars geweest zou zijn...
Oud 06-03-2010, 15:19
Verwijderd
Citaat:
Ja... Wij kwamen daar aan, vragen we: waar is de zaal waar we moeten spelen?
Deze hier, die ene met 3 banen.
Wij: wut, 3 banen maar?
Zij: Ik dacht dat we vier banen hadden! Onee, toch 3.
Wij:
Badminton <3 Dat heb ik ooit eens in een ver, grijs en sportief verleden gedaan voor een paar jaar.
Oud 06-03-2010, 15:21
Verwijderd
Ik ga zometeen maar eens flink opruimen denk ik. Het is hier een teringbende.
Oud 06-03-2010, 15:26
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik geloof dat D66 de grootste is in Nijmegen. Maar GL is er ook groot.
GL is toch echt de grootste in Nijmegen! D66 is derde. Jammer Kazet!
Oud 06-03-2010, 15:28
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Nou ja die academische pabo is er nu niet voor niets natuurlijk. Maar ik hoop van wel, want ik heb dan sowieso al een ba NL.
Ik neem aan dat het bachelorgedeelte van de pabo wel meer inhoudt dan taal. Hoe goed ben je in rekenen?
Oud 06-03-2010, 15:31
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Juf Marit!
Oud 06-03-2010, 15:35
Verwijderd
Citaat:
GL is toch echt de grootste in Nijmegen! D66 is derde. Jammer Kazet!
o
Oud 06-03-2010, 15:41
Verwijderd
Citaat:
kun je 't verkort doen?
Oud 06-03-2010, 15:46
Lorelei
Lorelei is offline
Wie geeft mij even een portie motivatie om m'n studiewerk te doen?

En yay Tink
Oud 06-03-2010, 15:47
Verwijderd
Citaat:

En yay Tink
CLIQUEZ ICI.
Oud 06-03-2010, 15:49
Verwijderd
ik heb grote kamerplanten gekauft

zo'n eend:

die komt tot mn middel ongeveer

en eeen yucca:

die is bijna net zo groot als ik
Oud 06-03-2010, 15:50
Verwijderd
Citaat:

En yay Tink
Als je over vijf minuten nog niet aan je studiewerk bent begonnen, stuur ik een vieze foto met veel poep.
Oud 06-03-2010, 15:50
Lorelei
Lorelei is offline
Ik doe die dingen allemaal al
Oud 06-03-2010, 15:51
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Als je over vijf minuten nog niet aan je studiewerk bent begonnen, stuur ik een vieze foto met veel poep.
Ok.. ik ga al
Oud 06-03-2010, 15:54
Verwijderd
Wat moet je doen glr?
Oud 06-03-2010, 15:55
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
kun je 't verkort doen?
Ja twee jaar en als ik denk dat ik leuke dingen mis (leuke vakken that is) kan ik altijd iets uitlopen.
Oud 06-03-2010, 15:56
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Ik neem aan dat het bachelorgedeelte van de pabo wel meer inhoudt dan taal. Hoe goed ben je in rekenen?
Ik was altijd wel goed in wiskunde, maar het is gewoon weggezakt. Maar dat komt wel goed denk ik hoor.
Oud 06-03-2010, 15:56
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ja twee jaar en als ik denk dat ik leuke dingen mis (leuke vakken that is) kan ik altijd iets uitlopen.
Maar heb je dan de pabo-bachelor of de pabo-master?
Oud 06-03-2010, 15:58
Martiño
Martiño is offline
Oei, ik dacht even dat ik mijn telefoon in de was had gegooid (katje naamzoek)
Oud 06-03-2010, 15:58
Martiño
Martiño is offline
en wtf, ik belde net met mn ex, en hij heeft een bod op een huis gedaan in Utrecht.
Oud 06-03-2010, 16:01
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Maar heb je dan de pabo-bachelor of de pabo-master?
Bachelor geloof ik gewoon. Ik weet niet zo goed hoe het werkt op het hbo en of de pabo masters heeft. Want dat werd niet verteld en ik had de voorlichting van de pabo-top gemist (die was om elf uur, maar dat stond niet op internet). Ik ga het nog wel uitzoeken!

Citaat:
en wtf, ik belde net met mn ex, en hij heeft een bod op een huis gedaan in Utrecht.
Wtf. Dat is best snel. Wanneer ga jij daar dan weg?
Oud 06-03-2010, 16:13
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Wtf. Dat is best snel. Wanneer ga jij daar dan weg?
Ja! Dat is best wel snel, ik vind het ook wel een opmerkelijke stap.
En ik weet het niet wanneer ik weg ga/kan, ik zit nu een paar dagen in de week bij mijn moeder maar dat is meer om elkaar ruimte te gunnen, en ik heb nog geen nieuwe woning.
De vraag is ook maar of ik dat kan betalen, voor mijn werk in Eindhoven heb ik de auto nodig, en ik kreeg nogal de indruk dat ik die komende zaterdag niet mag gebruiken. Dus ik moet ook nog op zoek naar een nieuwe bijbaan (net nu ik een contract voor onbepaalde tijd heb ), want ik ben bang dat mijn werk niet flexibel kan/wil zijn met mijn tijden.
Oud 06-03-2010, 16:15
Verwijderd
Citaat:
ik heb grote kamerplanten gekauft

zo'n eend:

[afbeelding]
Hihaho gekke Katja dat is helemaal geen eend :;d;d
Oud 06-03-2010, 16:16
Verwijderd
Citaat:
En ik weet het niet wanneer ik weg ga/kan, ik zit nu een paar dagen in de week bij mijn moeder maar dat is meer om elkaar ruimte te gunnen, en ik heb nog geen nieuwe woning.
De vraag is ook maar of ik dat kan betalen, voor mijn werk in Eindhoven heb ik de auto nodig, en ik kreeg nogal de indruk dat ik die komende zaterdag niet mag gebruiken. Dus ik moet ook nog op zoek naar een nieuwe bijbaan (net nu ik een contract voor onbepaalde tijd heb ), want ik ben bang dat mijn werk niet flexibel kan/wil zijn met mijn tijden.
Kun je niet een huisgenoot zoeken die in dat huis in Roermond (toch?) wil wonen met jou? Zodat je daar niet weg hoeft?
Oud 06-03-2010, 16:21
Lorelei
Lorelei is offline
Bekijk in de twee CHILDES fragmenten Sarah 06 en Sarah 08 (Kampen corpus CHILDES; handout downloadable van Blackboard) de mogelijkheid voor ‘rijke interpretatie’ van telegramstijl-uitingen. Geef de (meest waarschijnlijke) interpretatie. Is dat nu volwassen over-interpretatie (‘trotse vader’) of niet (‘zuinigeschoolmeester’)? (Let wel: met overinterpretatie wordt niet bedoeld een interpretatie gegeven de pragmatisch-semantische context. Het gaat er bij het “trotse-vader standpunt” echt om dat je ook veronderstelt dat het kind de rijke grammaticale structuur al verworden heeft, maar die nog even niet produceert).

Wat een ontzettend onduidelijk geschreven vraag Overal haakjes, aanhalingstekens, etc. Ik snap de vraag overigens ook niet zonder alle haakjes maar toch
Oud 06-03-2010, 16:22
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Wat moet je doen glr?
Eerst huiswerk over kindertaalverwerving. Daarna leren voor Latijn tentamen van maandag. En vanavond of morgen ook nog een column schrijven voor wetenschapsfilosofie.
Oud 06-03-2010, 16:24
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Je zou misschien gewoon een kamer kunnen zoeken in stad X zodat je ook niet met OV zit naar werk oid. Maar het is zo lastig ik weet het. Ik vind het wel stom dat hij dit niet even met jou heeft overlegd. Ik snap dat ie zo snel mogelijk weg wil, maar dit is wel sneaky, want hij werkt fulltime en heeft het geld en jij niet.
Oud 06-03-2010, 16:25
Bright Blue
Bright Blue is offline
Help mijn toetsenbord doet gek! Hij doet vraagteken als = enzo

Weet iemand hoe je dat weer normaal doet?
Tink*
Tink* is offline
Ik had altijd zo'n hekel aan iets analyseren uit Childes. En ik volgde volgens mij ook een vak dat onder wetenschapsfilosofie viel, wat grappig.
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Help mijn toetsenbord doet gek! Hij doet vraagteken als = enzo

Weet iemand hoe je dat weer normaal doet?
Ctrl shift tegelijk indrukken doet het 'm wel eens.
Oud 06-03-2010, 16:27
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik had altijd zo'n hekel aan iets analyseren uit Childes. En ik volgde volgens mij ook een vak dat onder wetenschapsfilosofie viel, wat grappig.
Ik snap vooral haar vraag niet. Ik heb die fragmenten.. maar het is mij volledig onduidelijk wat ik er nu mee moet doen
Oud 06-03-2010, 16:27
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
Ctrl shift tegelijk indrukken doet het 'm wel eens.
Ja, dankje! Je bent mijn held!
Oud 06-03-2010, 16:29
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Ik snap vooral haar vraag niet. Ik heb die fragmenten.. maar het is mij volledig onduidelijk wat ik er nu mee moet doen
Beoordelen of het volwassenen over-interpretatie is of niet bij die vraag.
Oud 06-03-2010, 16:31
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Beoordelen of het volwassenen over-interpretatie is of niet bij die vraag.
Er is niet zoveel sprake van interpretatie toch? Behalve bij "mooie kaart" misschien.

Spoiler
Oud 06-03-2010, 16:32
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Kun je niet een huisgenoot zoeken die in dat huis in Roermond (toch?) wil wonen met jou? Zodat je daar niet weg hoeft?
Citaat:
Je zou misschien gewoon een kamer kunnen zoeken in stad X zodat je ook niet met OV zit naar werk oid. Maar het is zo lastig ik weet het. Ik vind het wel stom dat hij dit niet even met jou heeft overlegd. Ik snap dat ie zo snel mogelijk weg wil, maar dit is wel sneaky, want hij werkt fulltime en heeft het geld en jij niet.
Nouja, het boeit me niet dat hij gaat verhuizen (ik wist ook wel dat hij op zoek was, alleen het feit dat hij nu direct gaat kopen, een week ofzo nadat het officieel uit is verrast me). En ik moet daar ook weg, het is te duur (incl. gwl en parkeergarage is het iets minder dan 700 euro per maand) en zelfs de helft zou ik zonder werk niet kunnen betalen, tenzij ik mijn spaargeld ga aanspreken, en dat is het me niet waard.

Maar het is inderdaad wel zo dat het even erg zuur is voor mij dat hij wel heel snel iets kan vinden en ik nu financieel even aan de grond zit. Ik neem het hem niet kwalijk, want ik verwacht niet dat hij voor mij moet gaan zorgen, dat wil ik ook niet, maar het is wel een kutsituatie voor mij.
Oud 06-03-2010, 16:32
Verwijderd
Citaat:
Kamer zoeken in Eindhoven?
Oud 06-03-2010, 16:33
Martiño
Martiño is offline
Oh, en para, ik woon in Helmond. Nog, tenminste. Ik ben nu alleen bij mijn moeder, die woont in Roermond.
Oud 06-03-2010, 16:33
Verwijderd
Citaat:
Bekijk in de twee CHILDES fragmenten Sarah 06 en Sarah 08 (Kampen corpus CHILDES; handout downloadable van Blackboard) de mogelijkheid voor ‘rijke interpretatie’ van telegramstijl-uitingen. Geef de (meest waarschijnlijke) interpretatie. Is dat nu volwassen over-interpretatie (‘trotse vader’) of niet (‘zuinigeschoolmeester’)? (Let wel: met overinterpretatie wordt niet bedoeld een interpretatie gegeven de pragmatisch-semantische context. Het gaat er bij het “trotse-vader standpunt” echt om dat je ook veronderstelt dat het kind de rijke grammaticale structuur al verworden heeft, maar die nog even niet produceert).

Wat een ontzettend onduidelijk geschreven vraag Overal haakjes, aanhalingstekens, etc. Ik snap de vraag overigens ook niet zonder alle haakjes maar toch
Vage boel Wat wordt bedoeld met de 'zuinige schoolmeester'?
Oud 06-03-2010, 16:34
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Kamer zoeken in Eindhoven?
Als jij er een voor mij hebt, graag. Met mij helaas nog een hoop anderen.
Oud 06-03-2010, 16:34
Verwijderd
Citaat:
Er is niet zoveel sprake van interpretatie toch? Behalve bij "mooie kaart" misschien.

Spoiler
Ik stuur het plaatje echt, hoor!
Oud 06-03-2010, 16:35
Verwijderd
Citaat:
Als jij er een voor mij hebt, graag. Met mij helaas nog een hoop anderen.
Zo erg is de woningnood nu ook weer niet in Eindhoven, als je een beetje sociaal kan doen tijdens zo'n kijkavond lukt het heus wel!
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Vage boel Wat wordt bedoeld met de 'zuinige schoolmeester'?
Ik heb de term nog nooit eerder gehoord maar ik neem aan dat het het tegenovergestelde is van "trotse vader"? Dus dat je niet denkt dat je kind stiekem een genie is en het alleen nog maar even moet laten zien.

Vorige keer had ze een vraag waar ik letterlijk bij heb gezet "ik begrijp de vraag niet".
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik stuur het plaatje echt, hoor!
Dit ís mijn schoolwerk

't Is net wiskunde als je 't mij vraagt. Puzzelen met haakjes en zo
Verwijderd
Citaat:
Dit ís mijn schoolwerk
Smoesjes!