Oud 09-03-2010, 11:51
Verwijderd
*schop* nu gaat het dan toch echt gebeuren. Wish me luck
Advertentie
Oud 09-03-2010, 11:52
Verwijderd
Succes
Oud 09-03-2010, 11:52
Verwijderd
Citaat:
Ok, overtuigd onder voorbehoud.

En nu lunch ik dus mag ik iets anders doen. (A)
Nice! Ik vond het een van mijn slechtere argumentaties ooit

En hallo! Je hebt twee arresten aan het saaitopic te danken, dus het is best nuttig

Oh, je blijft al hihi. Ik ga om kwart over een weer verder met schrijven.
Oud 09-03-2010, 11:53
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Het klinkt wel grappig, ze doet er steeds de juiste muziekjes bij zodat je op het goede tempo rent/loopt en af en toe zegt ze iets als "Je bent goed bezig!"
Ja ik heb het ooit ook een keer gebruikt. Maar als je het op de pc hebt, wil je het me dan sturen?
Oud 09-03-2010, 11:58
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een borstontsteking. Samen zielig zijn?
een borstontsteking? Wat houdt dat in?
Oud 09-03-2010, 12:01
Verwijderd
Hmmm. How I met your mother is ook niet meer wat het ooit geweest is.
Oud 09-03-2010, 12:03
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
een borstontsteking? Wat houdt dat in?
't Houdt in dat je borst dikker is (opgezwollen) en het voelt alsof iemand er heel hard in knijpt en er kwam eerst vocht uit en als je het aanraakt gil je bijna van pijn.
Oud 09-03-2010, 12:04
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
*schop* nu gaat het dan toch echt gebeuren. Wish me luck
zet hem op!

ik ga vanavond weer. ik moet er niet aan denken dat ik iets in mijn oren heb als ik loop trouwens. ik ben altijd veel te druk met het ontwijken van fietsers, auto's en trams
Oud 09-03-2010, 12:05
Verwijderd
Citaat:
't Houdt in dat je borst dikker is (opgezwollen) en het voelt alsof iemand er heel hard in knijpt en er kwam eerst vocht uit en als je het aanraakt gil je bijna van pijn.
auw, wat kut. Sterkte ermee.
Oud 09-03-2010, 12:06
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
auw, wat kut. Sterkte ermee.
Bedankt . Maar het gaat nu wel oké, want ik heb antibiotica gekregen en ik neem best veel paracetamol.
Oud 09-03-2010, 12:07
Verwijderd
Nu heb ik een lolly en wil ik jullie allemaal pesten!
Oud 09-03-2010, 12:08
Rivka
Rivka is offline
Mijn moeder komt om 16.00 thuis en neemt een sesambagel met naturel roomkaas voor me mee van de Bagels & Beans! *terugpest*
Oud 09-03-2010, 12:08
Tink*
Tink* is offline
Hoe loop je dan een borstontsteking op?
Oud 09-03-2010, 12:09
Rivka
Rivka is offline
Als je zwanger bent of borstvoeding geeft, ofzo. 't Komt heel zelden voor bij meisjes, dus ik weet niet waarom ik het heb.
Oud 09-03-2010, 12:11
Verwijderd
Oh bar wat naar Rivka. Sterkte!
Oud 09-03-2010, 12:11
Rivka
Rivka is offline
Bedankt.
Oud 09-03-2010, 12:12
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
oei beterschap rivka!
Oud 09-03-2010, 12:13
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
Een borstontsteking (mastitis) is een bacteriële ontsteking van de borst die vooral voorkomt bij vrouwen die borstvoeding geven. Niettemin kan mastitis ook voorkomen bij vrouwen die geen borstvoeding geven of die niet zwanger zijn. Het kan zelfs bij kleine baby's voorkomen, zowel bij jongens als bij meisjes. Niemand weet hoe het precies komt dat sommige vrouwen borstontsteking krijgen en anderen niet. De bacteriën komen misschien via een tepelkloof of andere verwonding aan de tepel in de borst. Maar ook vrouwen die geen pijnlijke tepels hebben, krijgen soms een borstontsteking en de meeste vrouwen met tepelkloven krijgen het niet.
http://www.borstvoeding.com/probleme...ntsteking.html
Oud 09-03-2010, 12:15
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Jeetje.
Oud 09-03-2010, 12:16
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
jij leest:
borst...tepel....borst...tepel...?
Oud 09-03-2010, 12:17
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Nu heb ik een lolly en wil ik jullie allemaal pesten!
nou

Citaat:
Mijn moeder komt om 16.00 thuis en neemt een sesambagel met naturel roomkaas voor me mee van de Bagels & Beans! *terugpest*

Maar ik heb nog een halve kilo baklava en allemaal dadels gevuld met amandelen, in een laagje pure chocolade. Dusss.
Oud 09-03-2010, 12:18
Verwijderd
Pff maar ik had net gegrild turksbrood met tomaat en ei!
En en en en vanavond krijg ik hoogbezoek
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
jij leest:

Waarom die nickchange imene?
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Pff maar ik had net gegrild turksbrood met tomaat en ei!
En en en en vanavond krijg ik hoogbezoek
Ik heb ook nog turks brood En zelfgemaakte hummus.
Oud 09-03-2010, 12:19
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
En een pak Turks Fruit, smaken pistache, kokos en lulletjerozewater (ik weet niet maar ze zijn rose en op de verpakking staat een roos)
Oud 09-03-2010, 12:20
Verwijderd
Maar ik ga zo boodschappen doen en dan koop ik veel meer lekkers dan jullie hebben!
Oud 09-03-2010, 12:20
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:

Waarom die nickchange imene?
Ik wilde mijn naam niet meer in m'n nick hebben
Oud 09-03-2010, 12:21
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Zal ik je dan ook niet meer zo noemen?
Oud 09-03-2010, 12:23
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Maar ik heb nog een halve kilo baklava en allemaal dadels gevuld met amandelen, in een laagje pure chocolade. Dusss.
ZOMG baklava Mag ik 150 gram in ruil voor matses met boter en bruine suiker? Want met Pesach moet ik dat de hele dag door eten en kan ik het vast niet meer lijen.
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Ik denk dat velen me nog zo zullen noemen, maar jasmijn vind ik beter

@fizzle
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Ik wilde mijn naam niet meer in m'n nick hebben
Maar iedereen is gewend aan Imène, en iedereen weet dat jij het bent. Of ging het je daar niet om?
Oud 09-03-2010, 12:25
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
ZOMG baklava Mag ik 150 gram in ruil voor matses met boter en bruine suiker? Want met Pesach moet ik dat de hele dag door eten en kan ik het vast niet meer lijen.
Ik weet niet wat matses zijn en ik weet niet wat Pesach is! Maar is goed
Oud 09-03-2010, 12:25
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
jij leest:
Nee hoor, ik heb het hele stukje vol interesse gelezen.

En toen besloten 'Jeetje.' te posten.
Oud 09-03-2010, 12:26
Verwijderd
fizzle!! Schaam je! Je weet wel wat mates zijn en pesach ook!
Oud 09-03-2010, 12:35
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
Maar iedereen is gewend aan Imène, en iedereen weet dat jij het bent. Of ging het je daar niet om?
Jullie gaan heus wel aan mn nieuwe nick wennen

Citaat:
Nee hoor, ik heb het hele stukje vol interesse gelezen.

En toen besloten 'Jeetje.' te posten.
Oud 09-03-2010, 12:37
Verwijderd
Wat naar Rivka Beterschap enzo!
Oud 09-03-2010, 12:40
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Ik weet niet wat matses zijn en ik weet niet wat Pesach is! Maar is goed
Fizzle toch!
Oud 09-03-2010, 12:42
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Wat naar Rivka Beterschap enzo!
Dank.
Oud 09-03-2010, 12:42
Rivka
Rivka is offline
Pesach (Hebreeuws: פסח – afgeleid van 'sloeg over': Pasach), ook bekend als het lentefeest, vrijheidsfeest of matzefeest is een van de belangrijkere feesten in het jodendom. Met Pesach herdenkt men de joodse slavernij in Egypte en de uittocht uit Egypte ('Exodus') en daarmee de bevrijding van de slavernij. Deze gebeurtenissen, die niet zijn geverifieerd via bronnen buiten het jodendom, staan centraal in de joodse ethos.
Pesach duurt zeven of acht dagen en begint op de avond van de 14e nisan die in maart of april kan vallen. Pesach eindigt in Israël op de 21e nisan en daarbuiten op de 22e nisan.
Het feest vangt aan met één sederavond in Israël en twee erbuiten. Op deze sederavond worden teksten gelezen, liederen gezongen, de vier vragen worden gesteld (waarom eten wij anders dan alle avonden matze; waarom zitten wij anders dan alle andere avonden niet rechtop; waarom is deze avond zo anders dan alle andere avonden; en waarom eten we anders dan alle andere avonden bittere kruiden), er worden vier bekers wijn (of druivensap) gedronken en een maaltijd ( de sedermaaltijd) wordt genuttigd volgens een vrij vast patroon. Gedurende de hele Pesachweek, die bij sommige Joden zeven dagen duurt en bij anderen acht, mag men volgens de religieuze voorschriften geen gerezen voedsel eten. In plaats van regulier brood eet men matzes oftewel 'ongerezen' broden.

Op de sederavond wordt uit de haggada gelezen, een boekje met hierin samengevat de gebeurtenissen voor en tijdens de uittocht met uitleg voor kinderen en volwassenen.
Oud 09-03-2010, 12:48
Verwijderd
Citaat:
Ja ik heb het ooit ook een keer gebruikt. Maar als je het op de pc hebt, wil je het me dan sturen?
hoe dan?
Citaat:
zet hem op!

ik ga vanavond weer. ik moet er niet aan denken dat ik iets in mijn oren heb als ik loop trouwens. ik ben altijd veel te druk met het ontwijken van fietsers, auto's en trams
ik liep in het park, dus ik hoefde alleen een paar oudjes met honden en wat zwervers te ontwijken

Goed, ik ben dus weer terug en hjdfjhwgejgfjw mijn conditie is nog slechter dan ik dacht Les 1 was al te hoog gegrepen, op het eind moest je 3 minuten rennen en dat lukte echt niet :') En Evy maar roepen: "Wat ben je goed bezig! Zie je, het valt reuze mee!" hmmm niet dus Ik had het in ieder geval niet koud, het was prettig vertoeven met een mild zonnetje op mn hoofd in het park
Oud 09-03-2010, 12:50
Verwijderd
Nou ja, niet slechter dan ik dacht, want de verwachting was dat ik 1 minuut rennen niet vol zou houden, en twee minuten lukte nog wel!
Oud 09-03-2010, 12:56
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
fizzle!! Schaam je! Je weet wel wat mates zijn en pesach ook!
[afbeelding]
Die komen me bekend voor

Citaat:
Fizzle toch!
Het klonk zo joods en dan ken ik het niet!

Citaat:
Pesach (Hebreeuws: פסח – afgeleid van 'sloeg over': Pasach), ook bekend als het lentefeest, vrijheidsfeest of matzefeest is een van de belangrijkere feesten in het jodendom. Met Pesach herdenkt men de joodse slavernij in Egypte en de uittocht uit Egypte ('Exodus') en daarmee de bevrijding van de slavernij. Deze gebeurtenissen, die niet zijn geverifieerd via bronnen buiten het jodendom, staan centraal in de joodse ethos.
Pesach duurt zeven of acht dagen en begint op de avond van de 14e nisan die in maart of april kan vallen. Pesach eindigt in Israël op de 21e nisan en daarbuiten op de 22e nisan.
Het feest vangt aan met één sederavond in Israël en twee erbuiten. Op deze sederavond worden teksten gelezen, liederen gezongen, de vier vragen worden gesteld (waarom eten wij anders dan alle avonden matze; waarom zitten wij anders dan alle andere avonden niet rechtop; waarom is deze avond zo anders dan alle andere avonden; en waarom eten we anders dan alle andere avonden bittere kruiden), er worden vier bekers wijn (of druivensap) gedronken en een maaltijd ( de sedermaaltijd) wordt genuttigd volgens een vrij vast patroon. Gedurende de hele Pesachweek, die bij sommige Joden zeven dagen duurt en bij anderen acht, mag men volgens de religieuze voorschriften geen gerezen voedsel eten. In plaats van regulier brood eet men matzes oftewel 'ongerezen' broden.

Op de sederavond wordt uit de haggada gelezen, een boekje met hierin samengevat de gebeurtenissen voor en tijdens de uittocht met uitleg voor kinderen en volwassenen.
Zie je! Ik vond het al als een Joods feest klinken. Ik ken alleen christelijke feesten. Maar nu weet ik Pesach ook.
Oud 09-03-2010, 12:56
Sherlock
Sherlock is offline
Ook weer 300+ huis aan huis bladen voor mijn tennis club bezorgd
Oud 09-03-2010, 12:58
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
hoe dan?

ik liep in het park, dus ik hoefde alleen een paar oudjes met honden en wat zwervers te ontwijken

Goed, ik ben dus weer terug en hjdfjhwgejgfjw mijn conditie is nog slechter dan ik dacht Les 1 was al te hoog gegrepen, op het eind moest je 3 minuten rennen en dat lukte echt niet :') En Evy maar roepen: "Wat ben je goed bezig! Zie je, het valt reuze mee!" hmmm niet dus Ik had het in ieder geval niet koud, het was prettig vertoeven met een mild zonnetje op mn hoofd in het park
Heb je het gewoon in bestandjesiets? Want dan kan je het wel mailen.
Oud 09-03-2010, 12:59
Verwijderd
Citaat:
Heb je het gewoon in bestandjesiets? Want dan kan je het wel mailen.
maar ik heb hotmail, en daar kun je toch alleen maar heel kleine bijlagen doen? maar ik probeer het wel zo, als je even je email pm't ofzo!
Oud 09-03-2010, 13:00
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Over wat voor programma met hardlopen hebben jullie het?
Oud 09-03-2010, 13:00
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
hoe dan?

les 1 te hoog gegrepen?
Oud 09-03-2010, 13:01
Verwijderd
Citaat:
Over wat voor programma met hardlopen hebben jullie het?
ehh het heet iets van Vlaanderen Sportland - Start to run met Evy Gruyaerts oid
Oud 09-03-2010, 13:01
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
en dat zet je dan op je ipod ofzo?
Oud 09-03-2010, 13:02
Sherlock
Sherlock is offline
ik doe met zo'n schema ik zit nu op de 10 min hardlopen en 2 min uitlopen en dat 4 keer

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten