![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik heb het niet over het baren van een baby, waardoor je inderdaad uitrekt. En dan krijg je ook te horen dat je bekkenbodemspieren moet oefenen om weer naar originele staat terug te keren. Ik heb het over seks, iets wat je doet voor genot. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat zal vast allemaal hardstikke aan mij liggen, maar ik heb daardoor toch niet het idee dat er iets oprekt, dan zou dat nu toch over moeten zijn. |
![]() |
|
Echt oprekken doet de vagina alleen als er een kind doorheen is gegaan. Van seks rekt de vagina-ingang niet op. wel is het voor de ruimte van belang hoe goed je je bekkenbodem kunt ontspannen, en daar komt het argument van dutchess er dus bij. Ervaren en niet zenuwachtige meisjes kunnen hun bekkenbodem beter ontspannen, waardoor de penis makkelijker naar binnen gaat.
De vagina achterwand rekt vanbinnen wel op, zodat de meeste penissen er voor de volle lengte in passen. Dat heeft verder dus niets te maken met de dikte van de penis die erin past.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
uhm jawel, maar dat herstelt ook weer behoorlijk vlot. Dus voorrekken voor je begint, opbouwen met vingers oid, is geen heel gek idee
|
Rustig aan doen en verschillende standjes uitproberen. Mijn ex was behoorlijk groot, en sommige standjes deden veel meer pijn. Of als zij bovenop zit heeft ze meer controle over hoe diep jij er in gaat.
||
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Muziektopic #4 coopergirl | 487 | 05-03-2006 20:23 | |
Muziek |
Polsbandjes Blackeyed | 130 | 27-07-2003 08:08 | |