Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Oh, ik las net dit op de gezichtsboek van een collega:
Starbucks Listens to Customer Request for More Sizes ![]() SEATTLE, April 1, 2010 –Starbucks announced today the introduction of two new beverage sizes in stores in the U. S. and Canada this Fall. The announcement follows a year of research and direct customer feedback through MyStarbucksIdea.com requesting even more choice in beverage size. “Whether customers are looking for a large or small size, the Plenta and the Micra satisfy all U.S. and Canada customers’ needs for more and less coffee,” said Hugh Mungis, Starbucks VP of Volume. “Our size selection is now plentiful.” ![]() Plenta™ (128 fl oz) and Micra™ (2 fl oz) cups arrive in Starbucks stores this Fall. Derived from Italian word for plentiful or small, the Plenta™ delivers coffee lovers record amounts of the world’s finest coffee beverages while the Micra™ delivers a quick and satisfying morsel of goodness. Recognizing the potential impact the Plenta™ presents for municipal waste collection, Starbucks is also suggesting several subsequent uses for the Plenta™ cup post coffee enjoyment. Suggested usage options include popcorn receptacle, rain hat, perennial planter, lampshade or yoga block. The Micra also serves as a convenient milk dish for kittens, soft boiled egg cup or paper clip holder. ![]() http://www.starbucks.com/blog/10113/...ore-sizes.aspx
|
Tekstversies van youtube filmpjes om kosten te besparen:
http://www.youtube.com/watch?v=YnM1Ee_H2As&textp=fool
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() "Ik voel het niet' ![]() |
![]() |
|
Ik heb weinig echte een april grappen meegemaakt. Ik zat wel een ijsje op de bank te eten met m'n vriendje ernaast en toen wees hij naar de televisie met een bloedserieus hoofd dus ik kijken. *Chomp* Opeens is m;n hoorntje weg.
![]() Ik vind het wel tof dat The Sun mensen heeft wijsgemaakt dat de krant smaak-papier had ontwikkeld en mensen in de metro opeens aan hun krant begonnen te likken. ![]()
|
Verwijderd
|
Een vriendinnetje belde me op toen ik in de dierentuin was, met een bloedserieuze stem:
'mieke, waar ben jij nu?' 'eh, in de dierentuin, hoezo?' 'nou eh, ik keek net tv en toen werd de uitzending onderbroken omdat er dus een enorme bommelding schijnt te zijn in Utrecht en ik weet nou ook niet precies hoe lang dat gaat duren enzo..' 'oh jeetje..' en toen zei ze 'en ook wel toevallig dat dit dan weer op 1 april moet zijn..' en toen dacht ik eerst dat het een grap van de NS was, maar het was dus een grapje van haar en ik tuin overal in, zo goedgelovig als ik ben. |
![]() |
|
![]() |
1 april zit er alweer aan te komen.. En ik ben nog op zoek naar een goede grap voor een huisgenootje van mij. Iemand een goed idee?
Ik zit zelf misschien te denken aan een 'Staatsloterij grap'. Die staat hier bovenaan uitgelegd: http://hobby-en-overige.infonu.nl/ho...l-grappen.html |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Plus dat zo'n grap puur om leedvermaak draait, je probeert iemand lekker te maken met een enorme prijs om vervolgens te lachen om het feit dat de ander triest is omdat hij niks heeft gewonnen (als ze er al intrappen overigens...).
1 aprilgrappen zijn leuk als het een originele, onverwachte grap of streek is, waar je beiden om kunt lachen omdat iemand goedgelovig is of even niet goed oplet (want je bent al de hele dag alert op dat soort grappen), niet als het vooropgezette ingewikkelde plannen zijn waarbij je iemand uitvoerig misleidt om vervolgens om zijn/haar teleurstelling te lachen.
|
iemand belde me toen ik 13 was op en zei, je dokters uitslagen zijn binnen gekomen,m je hebt bloedkanker 1 APRILL later vertelde ik ze dat ik op dat moment 'echt kanker had, nou toen waren ze stil!
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
1 april Verwijderd | 7 | 01-04-2016 10:58 | |
De Kantine |
1 april Martiño | 81 | 02-04-2011 10:22 | |
De Kantine |
1 April, kikker in je bil! Missy | 120 | 12-05-2008 01:15 | |