| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||||
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
ik had niks door
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
die las ik altijd op de basisschool en dat bevat toch genoeg informatie om hup, de brugklas over te slaan
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]()
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
. Maar ik moet die film niet kijken als mijn vriendje net een paar dagen bij mij is geweest want dan is het aan het einde van grblgrblgrbl ik wil ook met mijn vriendje in bed liggen . En ik doe het steeds weer.
|
|
||
|
Citaat:
Zo, en nu echt onder de wol!
|
|
||
|
Citaat:
. Alsof iemand in je val is gelopen ofzo. Welterusten!
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hij heeft ook nog een heel leuk nummer met een fantastische clip gemaakt, waarvan de clip bestaat uit filmpjes uit het filmmuseum die ooit ergens zijn gevonden, maar waarvan niemand weet wat het is en waar het vandaan komt. Dat heeft een naam, maar die naam ben ik even kwijt. En ik ga de clip even zoeken. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is ook niet negatief bedoeld. Maar je hebt wel het vooruitzicht op een relaxte baan waar je redelijk wat verdient, en volgens mij hoef je je nu (als in, tijdens de studietijd) ook niet zo druk te maken om het financiële plaatje. Daardoor zou je waarschijnlijk minder over hebben voor 1000,- dan iemand zoals ecnelis, die laatst toevallig zei dat duizend euro voor haar gelijkstaat aan zeven maanden eten/vaste lasten/schoolspullen/etc.
|
|
![]() |
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|