Oud 11-04-2010, 19:10
Verwijderd
Nou jongens en meisjes, ik heb het welgeteld drie dagen bij mijn ouders volgehouden. Nieuw persoonlijk record.
Advertentie
Oud 11-04-2010, 19:10
Verwijderd
Citaat:
Ayam Pangang?
Baseer ik overigens alleen maar op de Babi Saté en Ayam Saté bij de AH.
Oud 11-04-2010, 19:11
Verwijderd
Citaat:
Verrek, you're right.
Oh, toch
Oud 11-04-2010, 19:11
Verwijderd
Citaat:
White trash naamzoek

wat een gooische kutten zeg
echte gooische meisjes bedoel je? ik kan wel een handtekening voor je scoren
Oud 11-04-2010, 19:12
Verwijderd
haha ja, ik vind het heerlijk om naar die kutten te kijken
alleen de nieuwe zijn wel fags
Oud 11-04-2010, 19:12
Verwijderd
Citaat:
Ik heb al een jaar of vijf geen vlees meer op, geloof ik.
ik vier
Oud 11-04-2010, 19:13
Verwijderd
Wat is het toch met alto's en vegetarisme.
Oud 11-04-2010, 19:13
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
ik vier
Oh ik dacht echt dat je bedoelde een paar dagen ofzo .
Oud 11-04-2010, 19:14
Verwijderd
*nomnom*
Oud 11-04-2010, 19:14
Verwijderd
Oeh, Moskou tot Moermansk. Kijkuh.
Oud 11-04-2010, 19:15
Verwijderd
Haha nee Dan heb je ook geen uithoudingvermogen zeg! Haha. Nee maar ik heb de laatste tijd echt zin in vlees, terwijl ik dat heel lang niet heb gehad.
Verwijderd
Citaat:
haha ja, ik vind het heerlijk om naar die kutten te kijken
alleen de nieuwe zijn wel fags
fags? ehh volgens mij gebruik je het woord 'verkeerd'
Verwijderd
Citaat:
Wat is het toch met alto's en vegetarisme.
Oud 11-04-2010, 19:16
Verwijderd
Toen ik vegetariër werd (ik was zestien) kreeg ik na twee weken een oncontroleerbare vleesvreetbui waarin ik minstens zoveel vlees at als ik normaal in twee weken zou doen. Dus toen besloot ik dat het niets voor mij was
Oud 11-04-2010, 19:16
Verwijderd
Citaat:
Oeh, Moskou tot Moermansk. Kijkuh.
Opname loopt (in High Definition), later op de avond ga ik kijken.
Oud 11-04-2010, 19:17
Verwijderd
Ik heb vorig jaar ergens voor het eerst Valess geprobeerd, gewoon, om te kijken of het eetbaar was. Nog nooit zulk ranzig spul gegeten. Dus ook niks voor mij, dat vegetarisme.
Oud 11-04-2010, 19:17
Verwijderd
Hahaha Nouja, ik ben ook echt vegetariër omdat ik het gewoon zielig vind voor de diertjes. En vlees is ook niet zo heel superduper lekker.
Oud 11-04-2010, 19:18
Verwijderd
wie zegt dat vegetariërs Valess eten dat is echt vet ranzig
Verwijderd
Citaat:
fags? ehh volgens mij gebruik je het woord 'verkeerd'
ook dat nog
smatje is schatje toch?
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Haha nee Dan heb je ook geen uithoudingvermogen zeg! Haha. Nee maar ik heb de laatste tijd echt zin in vlees, terwijl ik dat heel lang niet heb gehad.
Ah . Ik had alleen de eerste paar weken trek in grillworst en frikandellen. Het enige vlees wat ik lustte .

Citaat:
Toen ik vegetariër werd (ik was zestien) kreeg ik na twee weken een oncontroleerbare vleesvreetbui waarin ik minstens zoveel vlees at als ik normaal in twee weken zou doen. Dus toen besloot ik dat het niets voor mij was
Huhu .
Oud 11-04-2010, 19:19
Verwijderd
Citaat:
Ik heb vorig jaar ergens voor het eerst Valess geprobeerd, gewoon, om te kijken of het eetbaar was. Nog nooit zulk ranzig spul gegeten. Dus ook niks voor mij, dat vegetarisme.
Je kunt ook prima vegetarisch eten zonder smakeloze plasticvormpjes bij je maaltijd te doen hoor
Verwijderd
Citaat:
Je moet toch wat bij gebrek aan een fatsoenlijke vleesvervanger Ga me nou niet vertellen dat je zweert bij tahoe.
Verwijderd
Citaat:
hehe zou ik ook hebben, ik hou dat nog geen maand vol
Oud 11-04-2010, 19:21
Verwijderd
Citaat:
ook dat nog
smatje is schatje toch?
Oud 11-04-2010, 19:21
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ja getverdemme . Ik heb het één keer geprobeerd, nooit weer .

Citaat:
Je moet toch wat bij gebrek aan een fatsoenlijke vleesvervanger Ga me nou niet vertellen dat je zweert bij tahoe.
Nee, maar de producten van Quorn zijn veel beter te eten (mits goed gecombineerd met ander voedsel). En verder gewoon veel pasta, rijst, peulvruchten, noten, etc. En spinazie . Nomnom! Ik heb er geen enkele moeite meer mee, dat vegetarisme.
Oud 11-04-2010, 19:22
Verwijderd
Citaat:
Ik zweer bij eieren......... Als je me ergens voor wakker kunt maken zijn het eieren. I know, het is een beetje raar. Maar ik heb er echt een liefde voor. Gebakken, gekookt, gepocheerd, maakt niet uit. Als ze "I love eieren t-shirts" hadden zou ik er zo eentje kopen.
Oud 11-04-2010, 19:22
Verwijderd
Citaat:
tofu kun je best lekker klaarmaken, alleen doen de meeste mensen dat niet. Je hebt mogelijk ooit weïge witte sponsjes te eten gekregen, dat is een manier om het klaar te maken, maar je kunt het natuurlijk ook kruiden en frituren. Daarnaast bestaan er eieren, kaas, noten, kaas, zaadjes, kaas en peulvruchten.
En ook wel lekkere vegaburgers zoals de marokkanse schijf en de toscaanse carré. Vuistregel: als er de naam van een land of streek op staat, is het lekker. Als er de naam van een vleessoort op staat ('hamburger' of 'worstje'), is het goor. Als er geen van beiden op staat is het vaak smakeloos maar wel geschikt om door een saus oid te doen.
Oud 11-04-2010, 19:23
Verwijderd
ik vind vega knakworstjes anders best te doen hoor.

en maisburgers, mjam!
Oud 11-04-2010, 19:23
Verwijderd
Citaat:
tofu kun je best lekker klaarmaken, alleen doen de meeste mensen dat niet. Je hebt mogelijk ooit weïge witte sponsjes te eten gekregen, dat is een manier om het klaar te maken, maar je kunt het natuurlijk ook kruiden en frituren. Daarnaast bestaan er eieren, kaas, noten, kaas, zaadjes, kaas en peulvruchten.
En ook wel lekkere vegaburgers zoals de marokkanse schijf en de toscaanse carré. Vuistregel: als er de naam van een land of streek op staat, is het lekker. Als er de naam van een vleessoort op staat ('hamburger' of 'worstje'), is het goor. Als er geen van beiden op staat is het vaak smakeloos en droog maar wel geschikt om door een saus oid te doen.
Catalaanse koeienvlaai.
Oud 11-04-2010, 19:25
Verwijderd
Citaat:
ik vind vega knakworstjes anders best te doen hoor.

en maisburgers, mjam!
ohja als er de naam van een groente opstaat is het ook lekker, op voorwaarde dat je van die groente houdt
Oud 11-04-2010, 19:26
Verwijderd
Klopt als een bus!
Oud 11-04-2010, 19:27
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
En ook wel lekkere vegaburgers zoals de marokkanse schijf en de toscaanse carré. Vuistregel: als er de naam van een land of streek op staat, is het lekker. Als er de naam van een vleessoort op staat ('hamburger' of 'worstje'), is het goor. Als er geen van beiden op staat is het vaak smakeloos en droog maar wel geschikt om door een saus oid te doen.
De vegaproducten van de AH zijn ook prima te doen . Al maak ik het wel altijd lekkerder, zoals het marineren van 'stukjes', het braden van 'worstjes' met kruiden. Met burgers zoals de Toscaanse carré hoef je inderdaad niets te doen .

Tofu is prima te doen, maar je moet het inderdaad wel goed klaarmaken.

Citaat:
ohja als er de naam van een groente opstaat is het ook lekker, op voorwaarde dat je van die groente houdt
Ja, kikkererwten .
Oud 11-04-2010, 19:28
Verwijderd
Net even een J gedraaid en toen deze megahit geproduceerd.

http://www.last.fm/music/Ealsmear+Do.../Legally+Blind
Oud 11-04-2010, 19:28
Verwijderd
Citaat:
En ook wel lekkere vegaburgers zoals de marokkanse schijf en de toscaanse carré. Vuistregel: als er de naam van een land of streek op staat, is het lekker. Als er de naam van een vleessoort op staat ('hamburger' of 'worstje'), is het goor. Als er geen van beiden op staat is het vaak smakeloos maar wel geschikt om door een saus oid te doen.
Oh, tahoe vind ik lekker bij bijv. een Indische rijsttafel. Maar het is geen waardige vleesvervanger, dat bedoel ik.

Maarja, voor de rest vind ik kaas, peulvruchten, noten, kaas, eieren, en kaas niet voldoende voor mijn veelbehoevende maag Maar als jullie het ermee kunnen doen, be my guest
Oud 11-04-2010, 19:29
Verwijderd
wat ik nu dus doe, is zo'n drie keer per week vegetarisch eten en ik heb een voorkeur voor biologisch of scharrelvlees. Maar ik heb ook periodes waarin ik uitsluitend biologisch vlees at gehad en dan gaf ik me bij etentjes enzo op als vegetariër. Dat is best stom bij barbecues want dan krijg je altijd een schijf karton die hamburger heet, een schijf gepaneerd karton die schnitzel heet en een bolletje plastic op een ijslollystokje die drumstick heet. Terwijl je best lekker falafelspiesjes kan maken.
(en sowieso, wie doet er nu een schnitzel op een barbecue?)
Oud 11-04-2010, 19:29
Miekje*
Miekje* is offline
Oooh, eieren. Ik heb hetzelfde met eieren als Creative Music .
Oud 11-04-2010, 19:30
Verwijderd
Citaat:
Oh, tahoe vind ik lekker bij bijv. een Indische rijsttafel. Maar het is geen waardige vleesvervanger, dat bedoel ik.

Maarja, voor de rest vind ik kaas, peulvruchten, noten, kaas, eieren, en kaas niet voldoende voor mijn veelbehoevende maag Maar als jullie het ermee kunnen doen, be my guest
ja ik niet dus maar ik bedoelde het meer om aan te geven dat vegetariers niet per se kant-en-klare 'vleesvervangers' hoeven te eten.
Oud 11-04-2010, 19:31
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
wat ik nu dus doe, is zo'n drie keer per week vegetarisch eten en ik heb een voorkeur voor biologisch of scharrelvlees. Maar ik heb ook periodes waarin ik uitsluitend biologisch vlees at gehad en dan gaf ik me bij etentjes enzo op als vegetariër. Dat is best stom bij barbecues want dan krijg je altijd een schijf karton die hamburger heet, een schijf gepaneerd karton die schnitzel heet en een bolletje plastic op een ijslollystokje die drumstick heet. Terwijl je best lekker falafelspiesjes kan maken.
Hmm, op mijn werk is er altijd wel lekker spul voor de vegetariërs. Maar dat zijn er ook meerdere, en we kopen het meestal zelf .

Met gemarineerde 'stukjes' en paprika kun je ook heule lekkere spiesjes maken <3. Ik ben niet zo'n fan van falafel.
Oud 11-04-2010, 19:32
Verwijderd
Citaat:
(en sowieso, wie doet er nu een schnitzel op een barbecue?)
Oud 11-04-2010, 19:32
Verwijderd
Citaat:
Hmm, op mijn werk is er altijd wel lekker spul voor de vegetariërs. Maar dat zijn er ook meerdere, en we kopen het meestal zelf .

Met gemarineerde 'stukjes' en paprika kun je ook heule lekkere spiesjes maken <3. Ik ben niet zo'n fan van falafel.
ja precies, je moet het eten voor de vegetariërs gewoon door een vegetariër laten uitzoeken of op z'n minst iemand die regelmatig vegetarisch eet.
En als die er niet zijn in de organisatie maar er komt wel een vegetariër, dan zeg je maar tegen diegene dat-ie z'n eigen eten mee moet nemen. Dat zou ik dan liever doen.
Oud 11-04-2010, 19:33
Verwijderd
Citaat:
Oooh, eieren. Ik heb hetzelfde met eieren als Creative Music .
oh vet! ik dacht dat ik raar was, maar het is dus normaal om een eier-obsessie te hebben als vegetariër.
Oud 11-04-2010, 19:34
Verwijderd
Net gewonnen, m'n team was vooral blij met de nonchalance waarmee ik sommige punten speelde
Oud 11-04-2010, 19:35
Verwijderd
Ja barbeque is echt faal om te eten als vegetariër. Maar dan grill ik meestal gewoon wat courgettes en paprika en dat is wel keilekker.

Oh en, tofu is heel erg lekker in Wraps met een heet sausje, moet je eens proberen. Ook als niet-vegetariër. Echt aan te raden.
Oud 11-04-2010, 19:36
Verwijderd
Citaat:
Net gewonnen, m'n team was vooral blij met de nonchalance waarmee ik sommige punten speelde
wat speel je?
Oud 11-04-2010, 19:37
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
ja precies, je moet het eten voor de vegetariërs gewoon door een vegetariër laten uitzoeken of op z'n minst iemand die regelmatig vegetarisch eet.
Ja . Dan komt het helemaal goed.

Ik had vorig jaar voor de jaarlijkse bbq de spiesjes gemarineerd. Ik hou van pittig eten en mijn ene collega ook, alleen de andere niet. Dus die hing echt gelijk met haar mond onder de kraan nadat ze een hap had genomen.

Overigens vraag ik me af hoe naïf sommige vegetariërs kunnen zijn. Zoals de vegetariërs die geen vlees eten, maar wel gewoon rundvleessalade en kroepoek en ossenstaartsoep enzo .

Citaat:
oh vet! ik dacht dat ik raar was, maar het is dus normaal om een eier-obsessie te hebben als vegetariër.
Nou, eier-obsessie is wel erg ehh... obsessief uitgedrukt . Maar ik hou wel erg van eieren .
Oud 11-04-2010, 19:37
Verwijderd
Citaat:
wat speel je?
Tennis
Oud 11-04-2010, 19:38
Uice
Uice is offline
Citaat:
wat ik nu dus doe, is zo'n drie keer per week vegetarisch eten en ik heb een voorkeur voor biologisch of scharrelvlees. Maar ik heb ook periodes waarin ik uitsluitend biologisch vlees at gehad en dan gaf ik me bij etentjes enzo op als vegetariër.
Zo is het bij mij ook. Maar iedereen die van vlees houdt geeft de voorkeur aan biologisch.
Oud 11-04-2010, 19:38
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Oh en, tofu is heel erg lekker in Wraps met een heet sausje, moet je eens proberen. Ook als niet-vegetariër. Echt aan te raden.
Omg ja omnomnom . En quiche (eieren!) is ook heel oké om te eten als vega .
Oud 11-04-2010, 19:40
Verwijderd
Citaat:
Zo is het bij mij ook. Maar iedereen die van vlees houdt geeft de voorkeur aan biologisch.
Behalve Zeeuwen.
Oud 11-04-2010, 19:42
Verwijderd
Citaat:
Behalve Zeeuwen.
en Hollanders
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten