Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ook wel lekkere vegaburgers zoals de marokkanse schijf en de toscaanse carré. Vuistregel: als er de naam van een land of streek op staat, is het lekker. Als er de naam van een vleessoort op staat ('hamburger' of 'worstje'), is het goor. Als er geen van beiden op staat is het vaak smakeloos maar wel geschikt om door een saus oid te doen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() Tofu is prima te doen, maar je moet het inderdaad wel goed klaarmaken. Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Net even een J gedraaid en toen deze megahit geproduceerd.
http://www.last.fm/music/Ealsmear+Do.../Legally+Blind |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maarja, voor de rest vind ik kaas, peulvruchten, noten, kaas, eieren, en kaas niet voldoende voor mijn veelbehoevende maag ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
wat ik nu dus doe, is zo'n drie keer per week vegetarisch eten en ik heb een voorkeur voor biologisch of scharrelvlees. Maar ik heb ook periodes waarin ik uitsluitend biologisch vlees at gehad en dan gaf ik me bij etentjes enzo op als vegetariër. Dat is best stom bij barbecues want dan krijg je altijd een schijf karton die hamburger heet, een schijf gepaneerd karton die schnitzel heet en een bolletje plastic op een ijslollystokje die drumstick heet. Terwijl je best lekker falafelspiesjes kan maken.
(en sowieso, wie doet er nu een schnitzel op een barbecue?) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Met gemarineerde 'stukjes' en paprika kun je ook heule lekkere spiesjes maken <3. Ik ben niet zo'n fan van falafel.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En als die er niet zijn in de organisatie maar er komt wel een vegetariër, dan zeg je maar tegen diegene dat-ie z'n eigen eten mee moet nemen. Dat zou ik dan liever doen. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Ik had vorig jaar voor de jaarlijkse bbq de spiesjes gemarineerd. Ik hou van pittig eten en mijn ene collega ook, alleen de andere niet. Dus die hing echt gelijk met haar mond onder de kraan nadat ze een hap had genomen. Overigens vraag ik me af hoe naïf sommige vegetariërs kunnen zijn. Zoals de vegetariërs die geen vlees eten, maar wel gewoon rundvleessalade en kroepoek en ossenstaartsoep enzo ![]() Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
|
|