Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
*fles wodka pakt* Zooo, lekker screwdrivertje op de vroege avond...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dat bedoel ik jullie met je ''fluitekruid'' en die dingen ![]() Voor goede doelen? Of zet je mensen af? ![]() Ik ga volgend jaar lesgeven. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik ben ook niet echt zweverig nee ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ja! Vandaag! Ging wel goed denk ik was wel prettig gesprek. Maar ze lieten wel merken dat ze mij heel enthousiast vonden, maar volgens mij vonden ze mij een beetje te druk ![]() Maargoed er zijn een stuk of 10 kandidaten dus het zal niet heel makkelijk worden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nee jij was normaal ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Fluitekruid..Was dat nou wiet of sperma ![]() ![]() Ja. Nee. Of misschien een beetje ![]() Als wat en waar ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Het ergste van de dingen die ik recentelijk niet meer kon vinden is m'n uberhippe levis twisted spijkerbroek die ik had gekocht op m'n 14e en ALTIJD bij m'n ouders in de kast hing. En nu issie ineens spoorloos. Ik denk dat m'n zus 'm stiekem heeft gepikt. ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Oh jij oplichtertje ![]() Haha, ik geef Geschiedenis en Maatschappijleer op een middelbare school. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dat had ik vorig jaar ook. Maar toen ging ik wel het gesprek uit met: Als ik het nu niet ben geworden, was er gewoon een betere kandidaat, maar aan mij heeft het niet gelegen. En toen werd ik het ![]() Wanneer hoor je iets? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Maar misschien vonden ze het wel verfrissend. En ik kan ook gewoon goed lesgeven ![]() Oh en ik denk volgende week dat ik iets hoor! |
![]() |
||
Citaat:
Resultaat: Een half verlamde bek en een een instant aangeschoten gevoel. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En voor mij is emotie spelen vaak vooral een technisch ding hoor. Ik weet hoe ik er ongeveer uit moet zien als ik boos of blij of wat dan ook speel, en als ik me inleef in de situatie valt het al snel op z'n plek. Is helemaal niet zo zweverig ![]() Maar gelukkig vind je me ook normaal ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Omg, ik mag niet meer naar de middelbare ![]() Maar hallo, hoe oud ben jij dan wel niet? Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Het was minder lomp bedoeld dan het er stond ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb hiervoor nog 1 jaar Journalistiek gedaan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() en toen is een of andere apenjong een nieuw game begonnen en toen was alles weg ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wie heeft er berichten geplaatst?
Totaal aantal berichten: 494 Gebruikersnaam Berichten Archont 100 Martiño 52 Little Phoebe 36 sann 27 Absinthe 25 N00dles 23 CreativeMusic 21 Trimm Trabb 19 Pippeloen 19 Jasmijn. 17 Jiiive 17 ecnelis 14 White Trash 14 Tink* 13 Commendatore 13 Rationeel 12 fizzle-fluffy 12 Mean 12 Kazet Nagorra 9 Rivka* 9 grl 6 Sigmund 6 Repelsteel 5 Rode Panda 3 IKBENBABSWEL 3 Henck 2 Dark Phoenix 2 Alpha_Omega 2 Jaeger 1 Toon topic & sluit venster Gaat snel vandaag! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En je bent in elk geval overtuigd van je eigen kunnen en dat is ook gewoon goed in een soliicitatiegesprek. Ik zal voor je duimen. (godver, ik durf de ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik krijg er altijd zo'n sarcastische nasmaak van ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik snap best dat kunstenmensen je (ieder op hun eigen manier) kunnen afschrikken. Ze zijn nogal aanwezig en heel erg analyserend enzo. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|