![]() |
|
![]() |
geur is bij mij totaal niet belangrijk(aangezien ik niet zoveel ruik), weet niet precies waar ik het eerst naar kijk, ik denk het geheel
gezicht is in elk geval erg belanrijk voor me, borsten en kont komen daarna pas(tenzij ik die toevallig eerder zie als het gezicht, vanachter bijv.) maar kijk toch vooral naar het geheel+extra aandacht voor gezicht waar ik aan denk... vooral iets van 'hmm, die ziet er goed uit' denk ik als ik iemand van achter zie en dat ziet er redelijk uit dan probeer ik te gokken of het gezicht ook mooi is, dat kan het maken of breken) |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
Je kijkt niet als eerste naar iets, je ziet waarschijnlijk het eerste wat op oog hoogste zit, het feit dat je daarna naar iets anders kijkt is dan irrelevant, je hebt de rest toch al gezien. Het logische is dus om te zeggen dat je eerst het gezicht ziet, en als laatste de schoenen.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hee mensen,
waar kijken jullie het eerste naar als je een lekkerding (j/m) ziet langslopen? Bijv. (voor girls): 1. Kontje 2. Ogen 3. Kruis & waar denken jullie het eerste aan als je zo'n lkkrding ziet? Bijv.: 1. Wat er achter zijn/haar rits zit 2. Zijn/Haar six-pack / borsten 3. Zijn/Haar kontje weet eigenlijk niet of dit bij seksualiteit hoort, maar ok Let me know! |
![]() |
||
Citaat:
ik kijk net zo goed naar mannen hoor ![]() maar duss: ik kijk meestal eigenlijk eerst naar uitstraling. ik bedoel, een gemillimeterd hoofd met een joggingbroek, dan klap je toch gewoon in een keer van dicht? (serieus, ik snap niet waarom ze het doen). kleding en geur is idd heel belangrijk. Laatst gewijzigd op 14-05-2010 om 16:10. |
![]() |
|||
Citaat:
1. Kontje ![]() Citaat:
![]()
|
Ik ben toch wel een echte borsten-man, dus daar kijk ik meestal als eerste naar, dan gezicht, dan heupen. Maar dat allemaal is irrelevant als je iemand beter leert kennen. Is het een bitch, dan heb je niks aan dat lichaam en is ze super lief dan vind ik het lichaam nogal onbelangrijk.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
hoe seks jij? en hoe oud was je voor het eerst? en hoe voelt het? etc. Verwijderd | 1 | 22-04-2010 17:14 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Het eerste schrift lso | 1 | 10-03-2007 21:56 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Begrote omzet van het eerste jaar wj6 | 2 | 02-11-2006 08:24 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Gerechtigdheid (y) Seksslavernij voor het eerst berecht door tribunaal Sierre Leone Gatara | 14 | 05-07-2004 23:49 | |
Verhalen & Gedichten |
Als voor het eerst Sleepingsun | 0 | 05-04-2003 13:27 | |
Games |
Waar Kan je het eerste deel van de sims downloaden vertel mij Montell Jordan | 3 | 24-07-2001 19:43 |