Maargoed, wat speelde barca slecht en in een traag tempo
En dan die rare verdedigende wissel en maxwell doorschuiven! Nouja 2-0 is wel te doen in Camp Nou maar het blijven italianen.
En die Balotelli wat een vervelend mannetje is dat..
20-04-2010, 22:41
Verwijderd
ik moet morgen van mezelf om 8 uur opstaan en 4 uur aan mn scriptie werken en 4 uur aan een presentatie, maar op tijd naar bed gaan is stohom ;x
20-04-2010, 22:48
Verwijderd
romantish doen met doommetal op de achtergrond, en seksen met muziek van devildriver en type 'o negative <3<3
waar vind je daar nog liefhebbers van.. well i did!
volgens mij ben ik nu voor het eerst eens tevreden met mijn website
haha, ik zit nu toevallig ook te kutten met het centreren van mijn site ;(
ik wil een nieuwe maar ik ben het maken ervan nu al zat
20-04-2010, 23:56
Verwijderd
Gut gut, ze hebben op m'n werk 'de omloop' wegbezuinigd
De omloop was iemand in de nachtdienst naast het nachthoofd, die naar de bellen van EMZ ging en de aanleunwoningen, inviel als er iemand onverwachts ziek werd en rondes maakte op de afdeling om je af te lossen voor pauze en om je een handje te helpen met zware mensen. Het wordt steeds gekker daar!
Zeg, hey, wat vinden jullie eigenlijk van die debielen die de makers van South Park bedreigen, omdat ze Mohammed belachelijk maken?
Ik bedoel, alsof Jezus er zo goed vanaf komt. En dan heb ik het nog niet eens over hoe Cartman over de joden praat, vooral in de Passion aflevering ( die geniaal is, letterlijk tussen twee haakjes)
Onzin, het was dan wel geen penalty maar ook zéker geen gele kaart van daniel alves want die werd wel degelijk geraakt!
Zelfde als die gele kaart van puyol die geen geel was.
Natuurlijk wel. Als Puyol geen blok had gezet, was er nog maar één verdediger tussen hem en de doelman. Professionele overtreding. Zonde van de schorsing.
Zeg, hey, wat vinden jullie eigenlijk van die debielen die de makers van South Park bedreigen, omdat ze Mohammed belachelijk maken?
Ik bedoel, alsof Jezus er zo goed vanaf komt. En dan heb ik het nog niet eens over hoe Cartman over de joden praat, vooral in de Passion aflevering ( die geniaal is, letterlijk tussen twee haakjes)
Ik weet niet tot in welke mate ze bedreigd worden maar ik denk niet dat ze daar wakker van liggen.