Oud 05-04-2010, 23:26
Undit
Undit is offline
hallo, ik bef soms mijn vriendin, maar vaak houd ik het minstens 15 sec vol.
hoe kan ik het voor mezelf lekkerder maken?:$
Met citaat reageren
Oud 06-04-2010, 00:19
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Smaakt ze vies of vind je het gewoon niet interessant?
Als ze vies smaakt kan je voorstellen om samen onder de douche te gaan en het dan te proberen, dan proef je minder. Of anders etenswaar de smeren en dan te likken, als zij dat goed vindt, dan. Niet iedereen heeft graag een muts onder de pindakaas.
Als je het niet interessant vind kan je vragen of ze meer geluid erbij wil maken ofzo, als je dat fijn vindt. Bedenk wat jij kan doen om het leuker voor jezelf te maken en hoe zij het fijner voor je kan maken, want zij heeft er uiteindelijk ook veel baat bij als het je lukt
Oud 06-04-2010, 12:33
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
And if all else fails kun je altijd nog standje 69 proberen, dan hebben jullie er allebei plezier van.
Oud 11-04-2010, 07:53
metalheadje
metalheadje is offline
hmm leuke typo minstens 15 seconde xD
Met citaat reageren
Oud 11-04-2010, 14:34
shoebuddy 2.0
shoebuddy 2.0 is offline
15 seconden heeft niemand plezier van lijkt me. Ook wordt het voor jou zelf pas leuk als ze er op begint te reageren. Even door de zure pruim likken dan maar
Oud 11-04-2010, 14:56
Verwijderd
Minstens 15 seconden. Dat is al heel wat.

Met citaat reageren
Oud 27-04-2010, 22:27
Onderzoeker17
Onderzoeker17 is offline
maak een condoom stuk *( kan je bef lapje maken)
& doe het dan bij voorkeur
met een smaak condoom.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2010, 19:51
Zwimber
Zwimber is offline
Geil zijn helpt ?
Met citaat reageren
Oud 29-04-2010, 07:55
nick1980
nick1980 is offline
Citaat:
Smaakt ze vies of vind je het gewoon niet interessant?
Als ze vies smaakt kan je voorstellen om samen onder de douche te gaan en het dan te proberen, dan proef je minder. Of anders etenswaar de smeren en dan te likken, als zij dat goed vindt, dan. Niet iedereen heeft graag een muts onder de pindakaas.
Als je het niet interessant vind kan je vragen of ze meer geluid erbij wil maken ofzo, als je dat fijn vindt. Bedenk wat jij kan doen om het leuker voor jezelf te maken en hoe zij het fijner voor je kan maken, want zij heeft er uiteindelijk ook veel baat bij als het je lukt
Helemaal mee eens.. of gewoon van tevoren wassen.. Wat ik zelf niet fijn vind is dat als het meisje net van tevoren naar de wc is geweest (maar dat geldt andersom ook lijkt mij).
Met citaat reageren
Oud 29-04-2010, 18:28
miseryboy
miseryboy is offline
De ''tongtornado'' zoals bij amarican pie!
Met citaat reageren
Oud 29-04-2010, 21:32
Signy
Signy is offline
Citaat:
Nee inderdaad..
Jij wel?
Oud 01-05-2010, 23:08
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Heb ik nog niet nodig gehad dus ik zou het niet weten. Als je je naderhand weer schoonmaakt lijkt het me niet zo'n probleem. Seks is toch al op meer dan genoeg manieren vies.
Oud 02-05-2010, 22:51
aim_and_fire
aim_and_fire is offline
scheert ze haar schaamhaar? dat heeft ook veel invloed op de smaak, en vooral de lucht x)
meer voorspel helpt ook, als ze geiler is, natter, en natter is weer goed voor jou (: want dat natte spul zou best lekker moeten smaken.

bovendien kun je ook even doorzetten, en na 1 minuutje proef je t al niet meer (:
Met citaat reageren
Oud 03-05-2010, 01:02
Verwijderd
Onder de douche mischien inderdaad toch het beste!
Met citaat reageren
Oud 03-05-2010, 12:44
Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
Helemaal mee eens.. of gewoon van tevoren wassen.. Wat ik zelf niet fijn vind is dat als het meisje net van tevoren naar de wc is geweest (maar dat geldt andersom ook lijkt mij).
Mijn scharrel had laatst op weg naar mij zitten blowen, dat proefde ik toen ook
Met citaat reageren
Oud 03-05-2010, 12:57
Verwijderd
Citaat:
Heb ik nog niet nodig gehad dus ik zou het niet weten. Als je je naderhand weer schoonmaakt lijkt het me niet zo'n probleem. Seks is toch al op meer dan genoeg manieren vies.
Nou ik wil geen etenswaren op/in mijn doos, ik ben veel te bang voor schimmelinfecties enzo.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2010, 13:10
nick1980
nick1980 is offline
Doorgaans krijg je geen schimmelinfectie door etenswaren...
Met citaat reageren
Oud 09-05-2010, 22:55
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Doorgaans krijg je geen schimmelinfectie door etenswaren...
Je hebt 't geprobeerd?

etenswaren kunnen de zuurtegraad van de vagina veranderen, waardoor er dus wel schimmelinfecties kunnen ontstaan.
Oud 10-05-2010, 09:51
Verwijderd
Ja idd, als zeep al schimmelinfecties kan veroorzaken dan ga ik geen risico's nemen Kijk een aardbei erop leggen, okee, maar pindakaas erin lijkt me vragen om problemen.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2010, 21:44
Siffy
Siffy is offline
Citaat:
Ja idd, als zeep al schimmelinfecties kan veroorzaken dan ga ik geen risico's nemen Kijk een aardbei erop leggen, okee, maar pindakaas erin lijkt me vragen om problemen.
zoiezo lijkt het me met pindakaas niet lekker. Of je moet een die hard pindakaas verslaafde zijn..
Met citaat reageren
Oud 11-05-2010, 14:29
xxboyxx
xxboyxx is offline
je kan als je het maar 15 seconden volhoud er een emmer water naast zetten en als het te vies word gooi je er wat water over ^^
Met citaat reageren
Oud 17-05-2010, 11:42
nick1980
nick1980 is offline
Citaat:
Ja goed, daar ben ik het uiteraard helemaal mee eens.. er zijn grenzen.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2010, 19:55
rubenblom
rubenblom is offline
Citaat:
meer voorspel helpt ook, als ze geiler is, natter, en natter is weer goed voor jou (: want dat natte spul zou best lekker moeten smaken.
(:
ik krijg kokneigingen
(het klinkt vast smeriger dan het is)
Oud 17-05-2010, 20:18
Verwijderd
Het lijkt me ook niet het meest fijne voor een jongen, maar als je daar je meid echt een plezier mee doet doe ik het graag.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2010, 00:20
MiBe
MiBe is offline
Citaat:
want dat natte spul zou best lekker moeten smaken.
Ehh, en wie heeft je dat dan wijsgemaakt?
Als ik mag kiezen tussen vaginaal vocht of een milkshake is de keuze toch snel gemaakt hoor
Oud 27-05-2010, 16:19
Superanoniem
Superanoniem is offline
Citaat:
Niet iedereen heeft graag een muts onder de pindakaas.
gadverdamme... ieuw... ranzig...
Oud 27-05-2010, 16:39
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Het lijkt me ook niet het meest fijne voor een jongen, maar als je daar je meid echt een plezier mee doet doe ik het graag.

die van mij is er enthousiast over heb vaak ook moeite om hem te overtuigen dat ik dáár eens een keer geen zin in heb, daar is hij dan meestal erg teleurgesteld over :aai:
Oud 27-05-2010, 16:48
Verwijderd
Ja ik heb ook nog nooit een vriendje gehad die het idee en het mij zien/voelen/horen genieten niet zo opwindend vond dat de smaak helemaal irrelevant was geworden. Maar goed ik heb ook al wel gehoord dat ik blijkbaar niet zo sterk smaak als sommige meisjes, dus misschien zijn er echt wel meisjes bij wie het niet lekker is. Ik heb ook wel een vriendje gehad wiens voorvocht en sperma een typische en sterke geur had die ik ook niet echt fijn vond en waardoor ik pijpen ook een stuk minder leuk vond dan anders.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2010, 13:41
Whoop1991
Whoop1991 is offline
Ga getalletjes maken met je tong.Gewoon rustig aan.. dan heb je er zelf ook plezier in. Of ga 'ik hou van je' of 'je bent leuk' met je tong maken. Zo raakt zij langzaam opgewonden en dan kan ook jij het leuk vinden.
Het hoeft snel. Gewoon rustig aan doen kan ook leuk zijn.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2010, 23:58
ukkie15
ukkie15 is offline
laaste tip heb ik miss wel wat aan
Met citaat reageren
Oud 14-06-2010, 19:46
-& MARIKO
-& MARIKO is offline
mijn ex hielt het altijd heel lang vol, en deed het steeds maar weer, maar die vond dat gwn lekker xd
maar hij kon er wel wat van pfooeee/
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten