![]() |
||
Citaat:
Jij wel? ![]()
|
![]() |
scheert ze haar schaamhaar? dat heeft ook veel invloed op de smaak, en vooral de lucht x)
meer voorspel helpt ook, als ze geiler is, natter, en natter is weer goed voor jou (: want dat natte spul zou best lekker moeten smaken. bovendien kun je ook even doorzetten, en na 1 minuutje proef je t al niet meer (: |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() etenswaren kunnen de zuurtegraad van de vagina veranderen, waardoor er dus wel schimmelinfecties kunnen ontstaan.
||
Citaat:
die van mij is er enthousiast over ![]()
|
Verwijderd
|
Ja ik heb ook nog nooit een vriendje gehad die het idee en het mij zien/voelen/horen genieten niet zo opwindend vond dat de smaak helemaal irrelevant was geworden. Maar goed ik heb ook al wel gehoord dat ik blijkbaar niet zo sterk smaak als sommige meisjes, dus misschien zijn er echt wel meisjes bij wie het niet lekker is. Ik heb ook wel een vriendje gehad wiens voorvocht en sperma een typische en sterke geur had die ik ook niet echt fijn vond en waardoor ik pijpen ook een stuk minder leuk vond dan anders.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
beffen mystery_1001 | 2 | 14-05-2016 11:01 | |
Seksualiteit |
Pijpen/Beffen. Kev! | 64 | 20-07-2009 13:54 | |
Seksualiteit |
Anti-Beffen? Verwijderd | 53 | 08-12-2004 23:45 | |
Seksualiteit |
meiden doet het ineens met meiden [beffen,zoenen etc] Een HYPE?? devilcat | 70 | 29-10-2004 12:52 | |
Seksualiteit |
Beffen/vingeren hoe vinden jullie dat om te doen jonte beffen of te vingeren? Ruby_temp | 32 | 26-09-2002 12:01 | |
Seksualiteit |
niet beffen no_nickname | 28 | 09-06-2002 12:59 |