Oud 02-05-2010, 02:15
Verwijderd
Citaat:
Familie is ook niet alles hoor, twee weken geleden grootschalige verjaardag van me oma. Een nichtje die mishandelt werd door haar ex en continue onderduikt voor hem. Ander nichtje die in een buitenechtlijke kindje had/heeft (is nu wel haar man, zijn snel getrouwd, ook omdat hij moslim is) Neef die op alles kankert wat hij maar tegenkomt. Zijn vriendin die hem maar braaf achterna loopt. Zonen en vaders die elkaar zo wat de tent uitknokken. Tante die tienduizenden euro's schuld heeft gemaakt buiten medeweten van mijn oom, en zelfs schulden heeft gemaakt via haar minderjarige kinderen hun rekeningen. Ander familielid die totaal geen contact meer heeft met de rest en dus niet veel te zoeken daar een paar dagen (want het duurde 3 dagen in totaal als je tot het einde bleef )

Maar hey we waren er wel allemaal
Nee, natuurlijk is familie ook niet alles (al is dit wel buitensporig veel drama, zeg, nare shit ) maar over 't algemeen is het wel chill om naast je vriendenkring nog een groep mensen te hebben die jou direct in huis zouden nemen als je, weet ik veel, ontslagen wordt en daardoor je huis kwijtraakt ofzo.
Advertentie
Oud 02-05-2010, 02:17
Soundwave
Soundwave is offline
Citaat:
Oh in eens blijkt dat het nog erger kan of zo. Quelle dramatique *heft glas op*
Dit waren wel de negatieve kanten hoor, overduidelijk Positief is dat het uiteindelijk zonder al te veel ruzies een aantal leuke momenten opleverden. En goed is dat we na de ruzies toch weer met elkaar redelijk normaal kunnen omgaan, tot de volgende ruzie dan

Ik dacht alleen maar die dag dat ik er was. Godverdomme wat is hier toch veel familie Het is overigens best een grote familie, gros is normaal/neurotypical

Citaat:
Nee, natuurlijk is familie ook niet alles (al is dit wel buitensporig veel drama, zeg, nare shit ) maar over 't algemeen is het wel chill om naast je vriendenkring nog een groep mensen te hebben die jou direct in huis zouden nemen als je, weet ik veel, ontslagen wordt en daardoor je huis kwijtraakt ofzo.
Jawel, al moet ik wel eerlijk zeggen dat alleen de slechte relaties opvallen. Er zijn ook genoeg normale relaties bij mij in de familie, maar daar wordt minder over gesproken logischerwijs Maar sommigen fucken het behoorlijk op ja

Hmm nu gaat aan de andere kant van me familie een nichtje bij haar broer inwonen en ze gaat zelfs nog goed met haar ex met wie ze toch een aantal jaren heeft samengewoond! Dus het kan zeker wel hoor

Maar ehm genoeg geroddeld over familie
Oud 02-05-2010, 02:18
Verwijderd
Citaat:
Nog duidelijkere katerkop:

[afbeelding]

Maar nee, ik vind honden écht drie keer niets. En ik wil kittens. Twee stuks. Rawr.
Katers

En haha, nja, als je per se kittens wil dan zal je op den duur toch je tapijt (en je bank, en je loshangende kabels, en je mooie satijnen lakens) vaarwel moeten zeggen. Het is 't een of 't ander!
Oud 02-05-2010, 02:18
Verwijderd
Citaat:
Ikzelf zit momenteel in de situatie dat ik met één been in de "ene" groep sta en met het andere been in de "andere". En als ik daar mee stop, valt de verbinding weg tussen die twee. Eigenlijk heb ik de fakkel van mijn oma, toen ze overleed, overgenomen.. Een treurige constatering. Temeer omdat het om mijn eigen ouders (en broertje valt daar nog automatisch onder) is versus "de rest".
Oud 02-05-2010, 02:21
Verwijderd
Citaat:
Katers

En haha, nja, als je per se kittens wil dan zal je op den duur toch je tapijt (en je bank, en je loshangende kabels, en je mooie satijnen lakens) vaarwel moeten zeggen. Het is 't een of 't ander!
Dat weet ik! En dat verscheurt me! *zoekt morele ondersteuning*
Oud 02-05-2010, 02:30
Verwijderd
Citaat:
Dat weet ik! En dat verscheurt me! *zoekt morele ondersteuning*
Gewoon geduld hebben, dan komt er vanzelf een keer een kitten langs die je zomaar mag hebben en dan smelt je toch wel.

Maar hier is gedeelde smart: ik zit in ongeveer 't zelfde schuitje. Want op zich zou ik prima een eigen kitten in huis kunnen nemen (nu pas ik op de kat van 't ouderlijk huis, die eigenlijk ook van mij is maar daar heb ik niks aan want ze woont niet bij mij in huis) maarrrr dan kan ik niet meer zomaar een weekend wegblijven. Dus moet ik er van mezelf mee wachten tot ik een standvastiger leven heb.

Citaat:
Ikzelf zit momenteel in de situatie dat ik met één been in de "ene" groep sta en met het andere been in de "andere". En als ik daar mee stop, valt de verbinding weg tussen die twee. Eigenlijk heb ik de fakkel van mijn oma, toen ze overleed, overgenomen.. Een treurige constatering. Temeer omdat het om mijn eigen ouders (en broertje valt daar nog automatisch onder) is versus "de rest".
Oh, dit lijkt me eigenlijk nog best leuk. Nouja, behalve dan dat dergelijke verdelingen nooit echt leuk zijn, en al helemaal niet als het zo oneerlijk verdeeld is, zeg maar. Maar dergelijke middenposities vind ik altijd wel prettig. Al kan ik me wel voorstellen dat dat niet voor iedereen geldt, en als je er niks aan vindt dan is zo'n positie beslaan alleen maar kut natuurlijk.
Oud 02-05-2010, 02:35
Soundwave
Soundwave is offline
Citaat:
Maar die verbinding ben je op een natuurlijke manier?

Hmm ik ga wel nu slapen, het was me een genoegen DK'ers
Oud 02-05-2010, 02:38
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ga slapen weltrusten lieve Saaierds van me!
Oud 02-05-2010, 02:39
Verwijderd
Welterusten, beiden.
Oud 02-05-2010, 02:39
Verwijderd
Citaat:
Gewoon geduld hebben, dan komt er vanzelf een keer een kitten langs die je zomaar mag hebben en dan smelt je toch wel.

Maar hier is gedeelde smart: ik zit in ongeveer 't zelfde schuitje. Want op zich zou ik prima een eigen kitten in huis kunnen nemen (nu pas ik op de kat van 't ouderlijk huis, die eigenlijk ook van mij is maar daar heb ik niks aan want ze woont niet bij mij in huis) maarrrr dan kan ik niet meer zomaar een weekend wegblijven. Dus moet ik er van mezelf mee wachten tot ik een standvastiger leven heb.
Misschien, misschien. Maar nu nog niet. *zucht* Maar twee van die hummeltjes.. Godver do want.

Citaat:
Oh, dit lijkt me eigenlijk nog best leuk. Nouja, behalve dan dat dergelijke verdelingen nooit echt leuk zijn, en al helemaal niet als het zo oneerlijk verdeeld is, zeg maar. Maar dergelijke middenposities vind ik altijd wel prettig. Al kan ik me wel voorstellen dat dat niet voor iedereen geldt, en als je er niks aan vindt dan is zo'n positie beslaan alleen maar kut natuurlijk.
Leuk? Nou, ik voel me anders behoorlijk rot ten opzichte van mijn ouders die me niet vertellen dat ik een keuze moet maken maar wél laten doorschemeren dat ze het vreselijk vinden dat ík blijkbaar wel "er bij hoor" maar zij niet. En aan weerskanten hoor ik soms dingen waar ik niets mee kan of wíl kunnen in de zin van "ja maar toen gebeurde X en daar reageerde Y zó op dat Z *blabla*" waar ik dan maar kennis van moet nemen en steeds moet zeggen "not my war". En het erge is nog; 9 van de 10 problemen komen voort uit wederzijdse miscommunicatie, onbegrip en veronderstellingen. En toch is er niemand die de eerste stap wil zetten blijkbaar. En dan komen er nog wat andere dingen bij kijken in het kader van de uiterst belabberde gezondheid van mijn vader die het e.e.a. nog vervelender maken.

Nee, ik zit in een moeilijk pakket en als al die ellende ter sprake komt sloopt het me ook omdat ik domweg niet kan begrijpen dat volwassen mensen het zó ver uit de klauwen laten lopen.
Oud 02-05-2010, 02:40
Verwijderd
Citaat:
Maar die verbinding ben je op een natuurlijke manier?
Ik geloof het wel. Ik ben de enige die in beide kampen kan bestaan.
Verwijderd
Citaat:
Welterusten, beiden.
Jij gaat toch nog niet hè?
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
'Weltrusten Phoebe!' 'Slaap lekker, lieve LP!'

Dankje

Ok maar nu ben ik echt weg
Oud 02-05-2010, 02:42
Verwijderd
Slaap lekker @ iedereen die gaat en is gaan slapen
Oud 02-05-2010, 02:56
Verwijderd
Citaat:
Jij gaat toch nog niet hè?
Neen, ik ben er nog wel een uur of wat. Al valt dit waardeloze draadloze toetsenbordje soms uit (want TRUST :')) dus ik reageer niet altijd even snel.

Citaat:
Misschien, misschien. Maar nu nog niet. *zucht* Maar twee van die hummeltjes.. Godver do want.
Twee kittens slopen ook minder dan eentje, want ze verdrijven de verveling grotendeels door gewoon met elkaar te spelen

Citaat:
Leuk? Nou, ik voel me anders behoorlijk rot ten opzichte van mijn ouders die me niet vertellen dat ik een keuze moet maken maar wél laten doorschemeren dat ze het vreselijk vinden dat ík blijkbaar wel "er bij hoor" maar zij niet. En aan weerskanten hoor ik soms dingen waar ik niets mee kan of wíl kunnen in de zin van "ja maar toen gebeurde X en daar reageerde Y zó op dat Z *blabla*" waar ik dan maar kennis van moet nemen en steeds moet zeggen "not my war". En het erge is nog; 9 van de 10 problemen komen voort uit wederzijdse miscommunicatie, onbegrip en veronderstellingen. En toch is er niemand die de eerste stap wil zetten blijkbaar. En dan komen er nog wat andere dingen bij kijken in het kader van de uiterst belabberde gezondheid van mijn vader die het e.e.a. nog vervelender maken.

Nee, ik zit in een moeilijk pakket en als al die ellende ter sprake komt sloopt het me ook omdat ik domweg niet kan begrijpen dat volwassen mensen het zó ver uit de klauwen laten lopen.
Natuurlijk is het een moeilijk pakket, maar wat ik altijd mooi vind aan die positie is dat je eigenlijk als enige in staat bent om het conflict te verminderen. Of 'm op z'n minst niet (veel verder) te laten escaleren. Juist omdat je miscommunicatie kunt verhelderen en beide partijen de kant van 'de ander' kunt laten zien. Dat gaat natuurlijk heel langzaam, want er is ook enige neutraliteit bij geboden, maar verzoening of acceptatie is alleen mogelijk als er een schakel is tussen de twee kampen en als je ervoor kunt zorgen dat die schakel er is dan is dat al heel wat. Het is een heel moeilijke positie, zeker, maar ook een heel nobele. Dat vind ik er mooi aan.

Los hiervan is het puur op persoonlijk niveau wel gewoon kut dat er überhaupt behoefte is aan zo'n positie, trouwens. Maar dat spreekt voor zich.
Oud 02-05-2010, 03:02
Verwijderd
Tussendoor: een leuk artikel.
Oud 02-05-2010, 03:02
Verwijderd
Citaat:
Twee kittens slopen ook minder dan eentje, want ze verdrijven de verveling grotendeels door gewoon met elkaar te spelen
Dat, en katten horen niet alleen te zijn in mijn ogen.

Citaat:
Natuurlijk is het een moeilijk pakket, maar wat ik altijd mooi vind aan die positie is dat je eigenlijk als enige in staat bent om het conflict te verminderen. Of 'm op z'n minst niet (veel verder) te laten escaleren. Juist omdat je miscommunicatie kunt verhelderen en beide partijen de kant van 'de ander' kunt laten zien. Dat gaat natuurlijk heel langzaam, want er is ook enige neutraliteit bij geboden, maar verzoening of acceptatie is alleen mogelijk als er een schakel is tussen de twee kampen en als je ervoor kunt zorgen dat die schakel er is dan is dat al heel wat. Het is een heel moeilijke positie, zeker, maar ook een heel nobele. Dat vind ik er mooi aan.

Los hiervan is het puur op persoonlijk niveau wel gewoon kut dat er überhaupt behoefte is aan zo'n positie, trouwens. Maar dat spreekt voor zich.
Het is lastig omdat ik vreselijk rationeel en analytisch ben en daarbij voorbij ga aan "gevoelskwesties" die erachter zitten overal. Ik begrijp sommige -blijkbaar- belangrijke, essentieële dingen gewoon niet. Alsof het in een andere taal is. En omdat ik zo to the point ben kom je al snel tot de kern van het probleem en die heb ik aan beide partijen laten zien maar dan is het /shrug en weer terugvoeren op dat waar ik geen begrip/gevoel/whatever voor heb.

En straks, als mijn vader in het ziekenhuis ligt en er niet meer uit komt tenzij in een kist (en dat is inevitable) sta ik dan voor een keuze die ik helemaal niet wil maken.

Laatst gewijzigd op 02-05-2010 om 03:14.
Oud 02-05-2010, 07:46
freezer
freezer is offline
Goeiemoggel ik heb heerlijk geslapen.
Oud 02-05-2010, 08:02
freezer
freezer is offline
Ja gasten ik ben hier nu de enige aangemelden persoon.
Oud 02-05-2010, 09:02
Verwijderd
Mensen wat hebben jullie het laat gemaakt gister!

Ik heb gedroomd over bizar grote hamsters, zo groot als van de vlaamse reuzen (konijnen) en iedereen zat awh schattig! En ik zat alleen maar HUH?

Laatst gewijzigd op 02-05-2010 om 09:12.
Oud 02-05-2010, 09:11
Verwijderd
goedemorgen.

ben benieuwd of archont een kater heeft.
oh en wtf, dit topic is gewoon de hele nacht doorgegaan
Oud 02-05-2010, 09:14
Verwijderd
Hoi CM

Klopt, ik ging om 10 voor half 3 weg en toen had ik al zoiets van omg wat is het laat, maar het kan nog veel gekker
Oud 02-05-2010, 09:14
Verwijderd
Bonjour! vandaag is dus de dag dat ik johan, elmar en anika weer zie <3
Oud 02-05-2010, 09:15
Verwijderd
Citaat:
Bonjour! vandaag is dus de dag dat ik johan, elmar en anika weer zie <3
en wie zijn dat?
Oud 02-05-2010, 09:15
Verwijderd
Goeiemorgen.
Oud 02-05-2010, 09:16
Verwijderd

ook goedemorgen sann. tot half drie ook echt op een forum blijven
Oud 02-05-2010, 09:18
Verwijderd
Citaat:
en wie zijn dat?
vrinden van de vooropleiding

Elmar woont ook in dit dorp.
Met Johan ga ik aan de opleiding beginnen.
Annika gaf les tijdens de vooropleiding maar was van onze leeftijd, dus dan weet je wel hoe dat gaat.
Oud 02-05-2010, 09:18
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

ook goedemorgen sann. tot half drie ook echt op een forum blijven
Echt geen gevoel voor mode he.
Oud 02-05-2010, 09:20
Verwijderd
Citaat:
Echt geen gevoel voor mode he.
oh ik dacht dat je even humor wou gaan zeggen

Oud 02-05-2010, 09:22
Verwijderd

Hoe is het hotshot?
Oud 02-05-2010, 09:24
Verwijderd
Citaat:
vrinden van de vooropleiding

Elmar woont ook in dit dorp.
Met Johan ga ik aan de opleiding beginnen.
Annika gaf les tijdens de vooropleiding maar was van onze leeftijd, dus dan weet je wel hoe dat gaat.
leuk wanneer heb je eigenlijk toelating voor je studie? je wilde in september beginnen toch? of is toelating dan al geweest?
Oud 02-05-2010, 09:53
Verwijderd
Citaat:
leuk wanneer heb je eigenlijk toelating voor je studie? je wilde in september beginnen toch? of is toelating dan al geweest?
Toelating is al geweest, freaking spannend maar wel aangenomen.

in aug. of sep. beginnen we, moet die brief nog ontvangen.
Oud 02-05-2010, 09:55
Verwijderd
Citaat:
Uhhuh, het was gezellig en wij zijn hardcore
Oud 02-05-2010, 09:56
Verwijderd
Ik wil eigenlijk nog even gaan kijken bij het inhijsen van de hoofdoverspanning van de nieuwe spoorbrug hier bij Zwolle, alleen komt er volgens mij een boel regen aan.
Oud 02-05-2010, 10:00
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Tussendoor: een leuk artikel.
flauwe en tendentieuze Urban legends. don't you dare touch the happiest place on Earth!!
Oud 02-05-2010, 10:08
Verwijderd
Citaat:
Toelating is al geweest, freaking spannend maar wel aangenomen.

in aug. of sep. beginnen we, moet die brief nog ontvangen.
ah wat gaaf! gefeliciteerd!
Oud 02-05-2010, 10:08
Verwijderd
Citaat:
Uhhuh, het was gezellig en wij zijn hardcore
Verschil moet er zijn .
Oud 02-05-2010, 10:15
Verwijderd
Dobermann, jij bent Klauwhamer op lastfm he?
Oud 02-05-2010, 10:18
Verwijderd
Citaat:
Dobermann, jij bent Klauwhamer op lastfm he?
Ik beken.
Oud 02-05-2010, 10:18
Verwijderd
Citaat:
Verschil moet er zijn .
We hebben jou (o.a.) wel gemist hoor!
Oud 02-05-2010, 10:19
Verwijderd
Citaat:
Ik beken.
Your musical compatibility with Klauwhamer is LOW
Music you have in common includes Placebo, Mumford & Sons, Muse, K's Choice and Radiohead.
Oud 02-05-2010, 10:20
Verwijderd
Your musical compatibility with Klauwhamer is Super

Music you have in common includes The Sisters of Mercy, Opeth, Bauhaus, Professor Fate and Coil.
Verwijderd
Citaat:
We hebben jou (o.a.) wel gemist hoor!
Ik heb jullie ontzettend gemist
Verwijderd

Music you have in common includes Type O Negative, The Sisters of Mercy, Swans, Amorphis and The Gathering.
Verwijderd
Ze draagt naaldhakjes maar in de vechtscenes zijn haar naaldhakjes weg. fail
Oud 02-05-2010, 10:22
Verwijderd
Citaat:

Ik heb gedroomd over bizar grote hamsters, zo groot als van de vlaamse reuzen (konijnen) en iedereen zat awh schattig! En ik zat alleen maar HUH?
hoi

Oud 02-05-2010, 10:22
Verwijderd
Your musical compatibility with Klauwhamer is Very High

Music you have in common includes Coil, Opeth, The Gathering, Tool and Professor Fate.
Oud 02-05-2010, 10:23
Verwijderd
ik vroeg me al af waar die hamsters in mn droom vandaan kwamen, maar jouw avatar heeft zich gewoon in mijn hoofd genesteld zonder dat ik het door had!
Oud 02-05-2010, 10:24
Verwijderd
Citaat:
ik vroeg me al af waar die hamsters in mn droom vandaan kwamen, maar jouw avatar heeft zich gewoon in mijn hoofd genesteld zonder dat ik het door had!
hahaha mijn hamsters zijn aantrekkelijk. Ik weet het
Oud 02-05-2010, 10:26
Verwijderd
Citaat:

Music you have in common includes Type O Negative, The Sisters of Mercy, Swans, Amorphis and The Gathering.
Dat wij lekker matchen wist ik al wel

Citaat:
Your musical compatibility with Klauwhamer is Very High

Music you have in common includes Coil, Opeth, The Gathering, Tool and Professor Fate.
En dit wist ik dan weer niet! Wij we al last.fm-vriendjes? If not, voeg me toe
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten