Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() Ik dacht alleen maar die dag dat ik er was. Godverdomme wat is hier toch veel familie ![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() Hmm nu gaat aan de andere kant van me familie een nichtje bij haar broer inwonen ![]() ![]() Maar ehm genoeg geroddeld over familie ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En haha, nja, als je per se kittens wil dan zal je op den duur toch je tapijt (en je bank, en je loshangende kabels, en je mooie satijnen lakens) vaarwel moeten zeggen. Het is 't een of 't ander! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar hier is gedeelde smart: ik zit in ongeveer 't zelfde schuitje. Want op zich zou ik prima een eigen kitten in huis kunnen nemen (nu pas ik op de kat van 't ouderlijk huis, die eigenlijk ook van mij is maar daar heb ik niks aan want ze woont niet bij mij in huis) maarrrr dan kan ik niet meer zomaar een weekend wegblijven. Dus moet ik er van mezelf mee wachten tot ik een standvastiger leven heb. Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Hmm ik ga wel nu slapen, het was me een genoegen DK'ers ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Nee, ik zit in een moeilijk pakket en als al die ellende ter sprake komt sloopt het me ook omdat ik domweg niet kan begrijpen dat volwassen mensen het zó ver uit de klauwen laten lopen. ![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Los hiervan is het puur op persoonlijk niveau wel gewoon kut dat er überhaupt behoefte is aan zo'n positie, trouwens. Maar dat spreekt voor zich. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Tussendoor: een leuk artikel.
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() En straks, als mijn vader in het ziekenhuis ligt en er niet meer uit komt tenzij in een kist (en dat is inevitable) sta ik dan voor een keuze die ik helemaal niet wil maken. Laatst gewijzigd op 02-05-2010 om 03:14. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|||
Verwijderd