Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb wel een paar tips voor Kaapstad
Citycenter. Heel erg leuk, modern, met leuke winkels, restaurants en marktjes Tafelberg. Met de kabelbaan omhoog (geen petjes op, want die waaien af) genieten van het uitzicht, en een van de wandelingen maken (eventueel omlaag) (vergeet daarbij Boulders niet want daar lopen pinguins rond die echt bijten) Zuidkaap, schitterend natuurgebied ook, pas op voor loslopende bavianen. Luxe shopping: Waterfront. Met een gaaf jazzcafe, en een duits(?) pannenkoekenhuis. Je kunt gaan duiken met haaien Op safari (afrader, want in die omgeving zijn de leeuwen afkomstig uit circussen, en moeten bijgevoederd worden met biefstuk) Op het einde van je reis moet je even een guided tour door de sloppenwijken maken (of zelfs een nacht in vicky's bed and breakfast doorbrengen). Dat is een ervaring die zal je je heel lang heugen. Heel indrukwekkend. Edit: hoe kon ik het vergeten: ga zeker ook langs bij de Asara winefarm, en doe ze daar de groeten van tkkmar holland, wellicht krijg je een doosje wijn gratis mee ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Blijkbaar is het toch niet zo leuk ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Ik kan met al mijn exen nog goed opschieten, behalve de ene die me een jaar lang nog achterna zat voor seks en toen hij een vriendin kreeg, ik niet meer was dan 'de ex waarmee hij geen contact meer wilde'. En een ander, maar we zijn elkaar een beetje uit het oog verloren
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik had met mijn ex gewoon een kort gesprekje waarin we allebei uiteenzetten hoe goed het met ons ging zonder elkaar, met wat steken onder water ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik kan het met m'n eerste ex nog goed vinden. Ga ergens in de komende twee weken iets met 'm drinken om bij te kletsen. (Hij woont nu in Zweden maar z'n moeder is ernstig ziek dus hij is op dit moment hier). Mijn tweede ex is terugverhuisd naar Noorwegen en heb ik nooit meer gesproken. De derde ex zwerft hier op het forum ook nog rond en kan ik het ook goed mee vinden. En de vierde ex.. Eh ja.. dat is een gecompliceerd geval. Maar gelukkig woont ook hij in Zweden dus hoef ik 'm nooit per ongeluk tegen te komen.
ZOEK HET PATROON ![]()
||
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|