Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Meeste vrouwen houden wel stopweken (standaard is 21 dagen slikken, 7 dagen stoppen) en dan worden ze in die week ongesteld, maar Pip kennelijk niet. Op zich is zo'n stopweek ook niet per se nodig. Het was oorspronkelijk zo bedacht zodat vrouwen het 'natuurlijker vonden voelen' en ook omdat in de jaren '70 de pil best veel hormonen bevatte en de stopweek nodig was om bijwerkingen te voorkomen. Maar met moderne pillen hoeft dat niet. Zo, nu weet je er meer van dan het gemiddelde meisje van jouw leeftijd ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() dus: 1) pip slikt al een half jaar de pil door of; 2) kazet heeft haar bezwangerd of; 3) er is iets anders aan de hand! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() "maar je hoort pas over een maand je strippen leeg te hebben, waarom wil je hem nu al, ga je op vakantie ofzo?" heeft de beste man echt al een x of 10 gevraagd, en ik 'm elke keer maar weer uitleggen, nou meneer... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() : patton: http://www.hollandfestival.nl/page.o...d=43&show=4207 Daar wil ik ook nog wel heen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
@rationeel ![]() forumbazen naamzoek: kijk ik maak 2 posts in 1 post, en nu eigenlijk 3! *trots* ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zo, dan heb ik nu betere voorlichting gehad dan dat ik op school kreeg. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Edit: zwanger worden nadat je gestopt bent met het pilgebruik natuurlijk ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Bweeh er stond echt een gave band in het voorprogramma van de editors (http://www.myspace.com/iliketrains absinthe naamzoek) maar de laatste cd is natuurlijk weer nergens te krijgen, wel de dvd, maar ja die wil ik niet
![]() Mooie vertaling van myspace trouwens: melodramatisch populair lied ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hoi DP
Met mij gaat het goed, ik heb gister wel een beetje te veel wijn gedronken dus ik kom een beetje moeilijk op gang. Straks moet ik weer studeren en daar heb ik geen zin in ![]() Edit: want zo kost het geen extra post ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat saai zeg #1001! Dark Phoenix | 500 | 09-06-2010 10:55 |