Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-05-2010, 09:57
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
WTF, hoezo was je zolang niet ongesteld? Had Kazet je bezwangerd?
Als je de pil slikt wordt je toch niet meer ongesteld of zit ik zo fout?
Oud 04-05-2010, 09:57
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Weet iemand overigens wat voor eenheid ze gebruiken van numerieke waarschijnlijkheid?
Dus als iets 10 procent is dan is de afkorting (%). Maar je kan natuurlijk ook zeg 0.1, maar wat zet je dan neer als eenheid?
Promille?!

Edit: ooh wacht niet dus
Oud 04-05-2010, 09:59
Verwijderd
Citaat:
als je geen stopweek houdt niet, nee
Meeste vrouwen houden wel stopweken (standaard is 21 dagen slikken, 7 dagen stoppen) en dan worden ze in die week ongesteld, maar Pip kennelijk niet. Op zich is zo'n stopweek ook niet per se nodig. Het was oorspronkelijk zo bedacht zodat vrouwen het 'natuurlijker vonden voelen' en ook omdat in de jaren '70 de pil best veel hormonen bevatte en de stopweek nodig was om bijwerkingen te voorkomen. Maar met moderne pillen hoeft dat niet. Zo, nu weet je er meer van dan het gemiddelde meisje van jouw leeftijd
Oud 04-05-2010, 09:59
Verwijderd
Citaat:
alleen als je de pil doorslikt in de week dat je eigenlijk ongesteld moet worden

dus:
1) pip slikt al een half jaar de pil door of;
2) kazet heeft haar bezwangerd of;
3) er is iets anders aan de hand!
Oud 04-05-2010, 10:00
Rivka
Rivka is offline
Nou, spannend!
Oud 04-05-2010, 10:02
Verwijderd
Citaat:
als je geen stopweek houdt niet, nee
Meeste vrouwen houden wel stopweken (standaard is 21 dagen slikken, 7 dagen stoppen) en dan worden ze in die week ongesteld, maar Pip kennelijk niet. Op zich is zo'n stopweek ook niet per se nodig.
mijn apotheek wordt er altijd boos over als ik een maand eerder een nieuw recept haal

"maar je hoort pas over een maand je strippen leeg te hebben, waarom wil je hem nu al, ga je op vakantie ofzo?"
heeft de beste man echt al een x of 10 gevraagd, en ik 'm elke keer maar weer uitleggen, nou meneer...

Oud 04-05-2010, 10:06
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Weet iemand overigens wat voor eenheid ze gebruiken van numerieke waarschijnlijkheid?
Dus als iets 10 procent is dan is de afkorting (%). Maar je kan natuurlijk ook zeg 0.1, maar wat zet je dan neer als eenheid?
eenheidsloos!
Verwijderd
Koetenmorken
Verwijderd
Citaat:
mijn apotheek wordt er altijd boos over als ik een maand eerder een nieuw recept haal

"maar je hoort pas over een maand je strippen leeg te hebben, waarom wil je hem nu al, ga je op vakantie ofzo?"
heeft de beste man echt al een x of 10 gevraagd, en ik 'm elke keer maar weer uitleggen, nou meneer...

oh echt? van iemand die er vijf jaar voor gestudeerd heeft mag je toch wel verwachten dat-ie een beetje bijhoudt hoe zo'n pil werkt
Oud 04-05-2010, 10:07
Verwijderd
Citaat:
ow wait. Ik heb er maar n paar tracks van, die waren al wat eerder gereleased gok ik. Dat ding waar ik op doelde was een soundtrack/film van Patton; A Perfect Place. Even in de war

[filmpje]
Oh hey die kende ik niet! ook even binnenhalen

: patton:

http://www.hollandfestival.nl/page.o...d=43&show=4207 Daar wil ik ook nog wel heen
Oud 04-05-2010, 10:08
Verwijderd
Citaat:
oh echt? van iemand die er vijf jaar voor gestudeerd heeft mag je toch wel verwachten dat-ie een beetje bijhoudt hoe zo'n pil werkt
ik verdenk 'm ervan dat ie doorslikken van de pil gewoon onverstandig vind (al is de reden me daarvoor een beetje ontgaan? Mijn huisarts zegt dat ik gewoon lekker door moet slikken als ik geen zin heb om ongesteld te worden) en er daarom elke keer over begint.
Oud 04-05-2010, 10:09
Verwijderd
Misschien is-ie alleen ouderwets en vindt-ie dat een vrouw verdorie elke maand ongesteld moet worden want dat hoort gewoon zo!
Rationeel
Rationeel is offline
ja, altijd doorslikken. daar scoor je punten mee!
Verwijderd
Als er geen bijwerkingen aan zitten, waarom zou je dat niet doen?
Oud 04-05-2010, 10:10
Verwijderd
Citaat:
Misschien is-ie alleen ouderwets en vindt-ie dat een vrouw verdorie elke maand ongesteld moet worden want dat hoort gewoon zo!
het is wel een oude man, dus mss is dat wel de reden inderdaad

@rationeel

forumbazen naamzoek: kijk ik maak 2 posts in 1 post, en nu eigenlijk 3! *trots*
Oud 04-05-2010, 10:11
Rationeel
Rationeel is offline
Oud 04-05-2010, 10:12
Verwijderd
Citaat:
Als er geen bijwerkingen aan zitten, waarom zou je dat niet doen?
Nou stel dat je ondanks de pil zwanger bent, dan is de kans groot dat die menstruatie in de stopweek uitblijft of 'anders is', dus dan zou je dat eerder doorhebben. En sommige vrouwen merken wel bijwerkingen die beginnen na langdurig doorslikken, de meesten niet. En als je lang doorslikt kan je een 'doorbraakbloeding' krijgen, dan word je spontaan toch ongesteld, en dan is dat niet gepland en veel vrouwen plannen het liever wel. Kwestie van persoonlijke voorkeur
Oud 04-05-2010, 10:12
Verwijderd
Citaat:
Nou stel dat je ondanks de pil zwanger bent, dan is de kans groot dat die menstruatie in de stopweek uitblijft of 'anders is', dus dan zou je dat eerder doorhebben. En sommige vrouwen merken wel bijwerkingen die beginnen na langdurig doorslikken, de meesten niet. En als je lang doorslikt kan je een 'doorbraakbloeding' krijgen, dan word je spontaan toch ongesteld, en dan is dat niet gepland en veel vrouwen plannen het liever wel.
ah, zoiets dacht ik al.

Zo, dan heb ik nu betere voorlichting gehad dan dat ik op school kreeg.
Oud 04-05-2010, 10:15
Verwijderd
tot je dienst

En nu ga ik weer hard aan de slag!
Oud 04-05-2010, 10:15
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
ja, altijd doorslikken. daar scoor je punten mee!
Oud 04-05-2010, 10:16
Verwijderd
Dag sarah
Oud 04-05-2010, 10:22
Verwijderd
Ik hoop trouwens dat die Jehova's White Trash ook z'n bed hebben uitgebeld Zal ie vast waarderen
Oud 04-05-2010, 10:26
Verwijderd
Citaat:
Nou stel dat je ondanks de pil zwanger bent, dan is de kans groot dat die menstruatie in de stopweek uitblijft of 'anders is', dus dan zou je dat eerder doorhebben. En sommige vrouwen merken wel bijwerkingen die beginnen na langdurig doorslikken, de meesten niet. En als je lang doorslikt kan je een 'doorbraakbloeding' krijgen, dan word je spontaan toch ongesteld, en dan is dat niet gepland en veel vrouwen plannen het liever wel. Kwestie van persoonlijke voorkeur
Ik las laatst een artikel, niet heel aandacht wat het ging over de pil en kwam uit Irak, en daarin beweerden ze dat de hypofyse zich bij continu pil gebruik aanpast en minder FSH en LH gaat uitscheiden waardoor zwanger worden moeilijker werd.

Edit: zwanger worden nadat je gestopt bent met het pilgebruik natuurlijk
Oud 04-05-2010, 10:34
Verwijderd
adidas broeken
zeker met 20% extra korting

Oud 04-05-2010, 10:35
Verwijderd
Bweeh er stond echt een gave band in het voorprogramma van de editors (http://www.myspace.com/iliketrains absinthe naamzoek) maar de laatste cd is natuurlijk weer nergens te krijgen, wel de dvd, maar ja die wil ik niet . En downloaden duurt ook uren. GRR.

Mooie vertaling van myspace trouwens: melodramatisch populair lied
Oud 04-05-2010, 10:36
Verwijderd
Citaat:
Bweeh er stond echt een gave band in het voorprogramma van de editors (http://www.myspace.com/iliketrains absinthe naamzoek) maar de laatste cd is natuurlijk weer nergens te krijgen, wel de dvd, maar ja die wil ik niet . En downloaden duurt ook uren. GRR.

Mooie vertaling van myspace trouwens: melodramatisch populair lied
Hoe heet dat album? Dan zal ik eens voor je zoeken!
Oud 04-05-2010, 10:37
Verwijderd
elegies to lessons learnt. Hij is aan het downloaden hoor, maar het duurt nog 8 uur en 20 minuten voor ie binnen is

of ga je de cd voor me zoeken want dan <3.
Oud 04-05-2010, 10:38
Verwijderd
je kunt toch gewoon torents gebruiken?
Oud 04-05-2010, 10:39
Verwijderd
Citaat:
je kunt toch gewoon torents gebruiken?
dat doe ik dus lieve mean en zelfs via torrent duurt het dus uren omdat het bijna niet gedownload wordt
Verwijderd
Citaat:
elegies to lessons learnt. Hij is aan het downloaden hoor, maar het duurt nog 8 uur en 20 minuten voor ie binnen is

of ga je de cd voor me zoeken want dan <3.
Je hebt pm!
Verwijderd
Citaat:
Je hebt pm!
nee hoor?
Oud 04-05-2010, 10:40
Verwijderd
yeeeeeh mijn mams wil over een week een broek kopen voor mijn, nja ik bestel hem
En ik ga deze week een jasje kopen als ik weer wat verkoop of geld binnen haal
Verwijderd
Citaat:
nee hoor?
rustig, ik ben niet zo snel
Verwijderd
Citaat:
dat doe ik dus lieve mean en zelfs via torrent duurt het dus uren omdat het bijna niet gedownload wordt
Ooooo
Nja toen ik een Kings of leon 4cd en beatles album dowloade duurde het maar een kwartier
Oud 04-05-2010, 10:41
Verwijderd
Citaat:
Ooooo
Nja toen ik een Kings of leon 4cd en beatles album dowloade duurde het maar een kwartier
Dat hangt af van de Seeder/Leecher verhouding (meer seeders is goed, meer leechers is slecht), de uploadsnelheid van de Seeders, en van jouw downloadsnelheid.
Oud 04-05-2010, 10:41
Verwijderd
@Sigmund je bent een held <3.
@Mean dat is ook wel even van een ander kaliber qua populairheid (dus meer seeders)
Oud 04-05-2010, 10:43
Verwijderd
lol, mijn Utorrent heeft al bijna 5000 uur aangestaan.
Oud 04-05-2010, 10:45
Verwijderd

mijn mobiel is nog niet klaar en er werd net gebel dat ik nog een dag moet wachten snif
Oud 04-05-2010, 10:46
Verwijderd
en ze zijn morgen gewoon open
Oud 04-05-2010, 10:46
Verwijderd
Ook al bijna 500 torrents gedownload, hmm
Oud 04-05-2010, 10:49
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Hoi allemaal!

En om deze post aan de anti-spam maatregelen te laten voldoen: Ik ben moe, ik heb net gegamed en ik ga straks naar Philo. En jullie?!

Oud 04-05-2010, 10:50
Verwijderd
Citaat:
Hoi allemaal!

En om deze post aan de anti-spam maatregelen te laten voldoen: Ik ben moe, ik heb net gegamed en ik ga straks naar Philo. En jullie?!

Hoi DP!

Ik ben niet moe, ik lig op bed en luister wat muziek, en ik ga straks naar Den Bosch. Hoe is het met jou?
Oud 04-05-2010, 10:50
Rivka
Rivka is offline
Ik zit in pyjama, zie er stom uit en ga donderdag bij Fizzle logeren.
Oud 04-05-2010, 10:52
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Hoi Sigmund!

Waarom lig je op bed als je niet moe bent? Met mij gaat het wel goed!
Oud 04-05-2010, 10:54
Verwijderd
Citaat:
Hoi Sigmund!

Waarom lig je op bed als je niet moe bent? Met mij gaat het wel goed!
Nou Dark Phoenix, dat komt, ik werd vanochtend wakker, en ik dacht "Goh, laat ik mijn computer eens aanzetten!" Toen ik dat gedaan had, ging ik dus maar gebruik maken van dit geweldige apparaat! En nu zit ik hier nog steeds!
Oud 04-05-2010, 10:54
Verwijderd
Hoi DP

Met mij gaat het goed, ik heb gister wel een beetje te veel wijn gedronken dus ik kom een beetje moeilijk op gang. Straks moet ik weer studeren en daar heb ik geen zin in

Edit: want zo kost het geen extra post (jezus wat zijn wij DK'ers toch braaf OMG ik vind dit een vreselijke manier van communiceren )
Oud 04-05-2010, 10:55
Verwijderd
Hoi!

weer klaar met werken! straks naar onderwijsgroeppie
Oud 04-05-2010, 10:55
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Oke Sigmund, het is mij duidelijk!

Hoi Sann! Studeren met wijn op is sowieso niet zo fijn, geloof ik. Had je wel een leuke avond gisteren?
Oud 04-05-2010, 10:56
Verwijderd
Citaat:
Oke Sigmund, het is mij duidelijk!

Hoi Sann! Studeren met wijn op is sowieso niet zo fijn, geloof ik. Had je wel een leuke avond gisteren?
wijn bij white trash is altijd leuk
Oud 04-05-2010, 10:57
Verwijderd
Hoi Kip
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten