Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Hai, heb een vraagje voor de mensen met een navelpiercing. Heb mijn piercing nou 2 maanden en ben echt uitgekeken op het ringetje wat er nu inzit.. maar nou vroeg ik me af na hoeveel tijd hadden jullie je piercing verwisselt voor een andere??
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik zou kei graag een tongpiercing hebben, maar had er nog enkele vraagjes over:
*Doet het pijn? *Hoeveel kost het en hoe lang duurt t om te plaatsten? *Kan je alles eten? In het begin natuurlijk niet, maar later? Of zijn er bepaalde dingen (pikant ofzo) dat je beter niet meer eet? *Kan je orale seks geven? Of is dit pijnlijk? *Kan je lekker wild kussen? Of zit het dan in de weg? (tzijn maar details, maar toch wel belangrijk he ![]() *En heb je niet het gevoel dat je je piercing gaat inslikken? Zit t niet in de weg... |
![]() |
||
Citaat:
|
weet er iemand of er nog iets te doen is aan een wenkbrauwpiercing die aan het uitgroeien is?
Ik heb m nu anderhalf jaar en een tijdje geleden begon ie at gevoeliger te worden, rode plekjes eromheen en nu groeit ie steeds een beetje uit ![]() Kan ik m er alleen maar uit laten halen en weer opnieuw laten prikken? of zijn er nog reddingsmiddelen? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Vraagje:
ik ben dus naar een betrouwbare piercingshop geweest en ze wilden bij mij geen labret zetten omdat dat niet kon, de lip en het tandvlees zitten te dicht bij elkaar en als je tandvlees beschadigd komt het niet meet terug (of zoiets). Ze zeiden ook dat veel mensen dit hebben en dat dus ook veel mensen die zo'n piercing hebben em eigenlijk niet zouden moeten hebben (wat ik eraan heb, weet ik niet). Heeft iemand hier dit ook gehoord? Want ik lees hier veel over lippiercings, maar geeneen keer dat het niet kon/mocht oid. Nou dat was het. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ga es bij een andere shop informeren dan maar. |
![]() |
|
Het achterkantje van een labretje nestelt zich idd *in* je lip, dus brengt geen schade toe aan tand(vlees) en een ringetje kan je alleen hebben als ie een beetje hoog gezet is (of je moet het leuk vinden om met een vreemd grote ring in je bek rond te wandelen
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
verdoving zetten duurt dus langer en kan zelfs pijnijker zijn...
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Tjaah na 1 avond eruit gehaald, waarom heb je em dan zowieso gezet...nutteloos pijn lijden... Goed, als jij het lekker vind ofzo, whatever, ik zou het niet kunnen iig ![]() |
![]() |
||
Citaat:
en wat is 'r ziek aan? 't is hygienisch, schoon, en pijnloos.. kzie 't probleem niet... (wat wel ziek is... met veiligheidsspelden door je arm heen prikken. *fluit onschuldig*)
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
*fluit mee*
||
Citaat:
namens mijzelf: poep
|
![]() |
He people ik heb alle piercingtopics van het weekend doorgelezen en moet zeggen ben er een stuk wijzer van geworden erg leuke topics moet ik zeggen.
Maarruh ik wil dus in januari een tongpiercing laten zetten. En ik heb nog wat vraagjes: -hoe serieus moet ik dat zoveel weken niet zoenen nemen??? want ik weet niet of ik het volhou om mijn vriendin 2-4 weken niet te mogen zoenen of iets anders met mijn tong doen bij haar ![]() - hoelang heb je er echt last van want ik ga 31 januari op wintersport en wil dan wel pijnvrij zijn -wat is de beste piercer in rdam (hoor miranda klopt dat???) -wat voor soort piercings kan je in je tong nemen??? zit daar nog verschil in of is het gewoon alleen staafje?? -wat kan je er aan doen om te zorgen dat hij niet gaat wegzakken in je tong -hoe kom ik aan geld ![]() thx for the help
|||
Citaat:
Niet serieus, zodra jij denkt dat het kan en het geen pijn meer doet kan je denk ik weer erop los lebberen. Met de lippiercingen van mij en mijn vriend zoenden we ook al nadat ie er 1 uur inzat ofzo ![]() Citaat:
Ik heb ff de vragen beantwoord die ik een beetje weet ![]()
|
![]() |
thx! tja ik dacht misschien ivm hygienne (bacterien enzo) dat het niet ok was om te zoenen maar ik ken mezelf een beetje en ik ken mijn vriendin heel goed die wil hem zo snel mogelijk testen... Heb nog een beetje op mijn werk rondgevraagd en daar zijn de meesten ook nogal lovend over miranda dus ik denk dat ik daar lekker heen ga
![]() Keep the info coming ennuh thx nogmaals Mindlezz
|||
Citaat:
goed, snel, hygienisch. ![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
ze doet ook helemaal niet moeilijk.. (net als toen met dat ene piercing sieraad met die dobbelsteentjes, die ik 2x heb gewisseld ofzo.)
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Piercing topic Verwijderd | 470 | 29-09-2003 08:37 | |
Lifestyle |
Het Algemene Piercing Topic Ninnoc | 273 | 25-08-2003 07:37 | |