Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-11-2002, 08:12
Diana's~Acolyte
Diana's~Acolyte is offline
Citaat:
Sooz schreef:
labret: hoe lang duurt het ongeveer voordat dat achterkantje zich genesteld heeft?
bij mij duurde het ong. 5 weken
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-11-2002, 10:20
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Diana's~Acolyte schreef:
Jawel. maar bij een labret heb je zo'n metalen plaatje.
nouja. dit heeft de body manipulations mij verteld. en die zijn echt heel goed dus.
Ojaaaaaaaaaaa mijnes hebbik lekker helemaal zelf gedoet en hij komt net onder me tanden en is ook heel goed en snel weg gezakt
Oud 06-11-2002, 20:56
drakootje
drakootje is offline
Hai, heb een vraagje voor de mensen met een navelpiercing. Heb mijn piercing nou 2 maanden en ben echt uitgekeken op het ringetje wat er nu inzit.. maar nou vroeg ik me af na hoeveel tijd hadden jullie je piercing verwisselt voor een andere??
Oud 07-11-2002, 11:15
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
drakootje schreef:
Hai, heb een vraagje voor de mensen met een navelpiercing. Heb mijn piercing nou 2 maanden en ben echt uitgekeken op het ringetje wat er nu inzit.. maar nou vroeg ik me af na hoeveel tijd hadden jullie je piercing verwisselt voor een andere??
euhm ik had em er na 3 weken ofzo al uitgehaald om schoon te maken. maar het verschild per persoon dus moet je het zelf ff bekijken.
Oud 07-11-2002, 19:08
nps
nps is offline
Mijn navelpiercing heb ik er geloof ik pas na een half jaar uitgehaald ofzo

En mijn labretje was echt binnen een halve week *genesteld* zeg maar
Oud 08-11-2002, 08:18
ssjpan
ssjpan is offline
Citaat:
Milk schreef:
vraagje he:

als je een neuspiercing hebt, hoe zit het dan met verkoudheid en snotneuzen? En kan je maar beter niet zo'n piercing nemen als je vaak verkouden bent? Ja, DAT vroeg ik me nou echt af, dit zijn de levensvragen
ow kan best hoor ik heb er teminste geen last van als ik verkouden ben je kan gewoon je neus snuiten
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 10:33
-Meisje-
-Meisje- is offline
Ik zou kei graag een tongpiercing hebben, maar had er nog enkele vraagjes over:

*Doet het pijn?

*Hoeveel kost het en hoe lang duurt t om te plaatsten?

*Kan je alles eten? In het begin natuurlijk niet, maar later? Of
zijn er bepaalde dingen (pikant ofzo) dat je beter niet meer eet?

*Kan je orale seks geven? Of is dit pijnlijk?

*Kan je lekker wild kussen? Of zit het dan in de weg? (tzijn maar details, maar toch wel belangrijk he )

*En heb je niet het gevoel dat je je piercing gaat inslikken? Zit t niet in de weg...
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 11:11
not an addict
not an addict is offline
Citaat:
-Meisje- schreef:
Ik zou kei graag een tongpiercing hebben, maar had er nog enkele vraagjes over:

*Doet het pijn?
verschilt zoals bij iedere piercing per persoon, al is t wel zo dat je tong een van de minst gevoelige plaatsen is om te piercen

*Hoeveel kost het en hoe lang duurt t om te plaatsten?
verschilt ook, maar ga uit van een euro of 60, en duurt een paar seconden (lijntje zetten op je tong, controleren op aders, tang drom, naald erdoorheen, buisje verwisselen voor piercing)

*Kan je alles eten? In het begin natuurlijk niet, maar later? Of
zijn er bepaalde dingen (pikant ofzo) dat je beter niet meer eet?
in het begin kun je vanwege zwelling idd bepaalde, harde dingen niet eten, maar wanneer dat over is kan alles gewoon weer, en wanneer alles goed gaat voel je je piercing ook niet zitten tijdens het eten (t kan wel voorkomen dat je er een keer peronngeluk op bijt, wat zeer pijnlijk is)

*Kan je orale seks geven? Of is dit pijnlijk?
jaaa dat kan!

*Kan je lekker wild kussen? Of zit het dan in de weg? (tzijn maar details, maar toch wel belangrijk he )
dat aussi

*En heb je niet het gevoel dat je je piercing gaat inslikken? Zit t niet in de weg...
nein, als alles goed verloopt zit de piercing precies op zo'n plaats in je mond dat ie in je gehemelte valt zeg maar, maar niet raakt... eh ja hoe zeg je dit... hij valt precies zo dat ie niks van je gehemelte of tanden of tandvlees etc. raakt (nu snap k mezelf ook niet meer )
Oud 08-11-2002, 12:06
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Steve,met wat heb je je labret geprikt?
Gewoon met een dikke naald?
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 13:38
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
Steve,met wat heb je je labret geprikt?
Gewoon met een dikke naald?
Zo'n grote veiligheidsspeld en daarna een borduurnaald erachter aan en daarna de piercing erachteraan.
Oud 19-11-2002, 17:19
Fleur
Fleur is offline
weet er iemand of er nog iets te doen is aan een wenkbrauwpiercing die aan het uitgroeien is?
Ik heb m nu anderhalf jaar en een tijdje geleden begon ie at gevoeliger te worden, rode plekjes eromheen en nu groeit ie steeds een beetje uit
Kan ik m er alleen maar uit laten halen en weer opnieuw laten prikken? of zijn er nog reddingsmiddelen?
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 17:29
Geranium-Tulp
Geranium-Tulp is offline
Citaat:
Rebirth Of Cool schreef:
mn moeder wil mn boven -en onderlip aan elkaar piercen, ze word gek van me
zo vals zing je toch niet?!
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 18:46
Verwijderd
Citaat:
-=[ruelF]=- schreef:
weet er iemand of er nog iets te doen is aan een wenkbrauwpiercing die aan het uitgroeien is?
Ik heb m nu anderhalf jaar en een tijdje geleden begon ie at gevoeliger te worden, rode plekjes eromheen en nu groeit ie steeds een beetje uit
Kan ik m er alleen maar uit laten halen en weer opnieuw laten prikken? of zijn er nog reddingsmiddelen?
Bij mij werd het velletje tussen de 2 gaatjes steeds dunner en als dat het geval is moet je em eruit halen. Dan is er geen redmiddel. Sowieso groeien wenkbrauwpiercings snel uit.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 12:17
smilegirl
smilegirl is offline
wie weet er een goede manier om me ouders over te halen
dat ik een wenkbrauw piercing mag???
Met citaat reageren
Oud 25-11-2002, 12:47
Verwijderd
Vraagje:

ik ben dus naar een betrouwbare piercingshop geweest en ze wilden bij mij geen labret zetten omdat dat niet kon, de lip en het tandvlees zitten te dicht bij elkaar en als je tandvlees beschadigd komt het niet meet terug (of zoiets). Ze zeiden ook dat veel mensen dit hebben en dat dus ook veel mensen die zo'n piercing hebben em eigenlijk niet zouden moeten hebben (wat ik eraan heb, weet ik niet).

Heeft iemand hier dit ook gehoord? Want ik lees hier veel over lippiercings, maar geeneen keer dat het niet kon/mocht oid.

Nou dat was het.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2002, 16:29
Verwijderd
Citaat:
Milk schreef:
Vraagje:

ik ben dus naar een betrouwbare piercingshop geweest en ze wilden bij mij geen labret zetten omdat dat niet kon, de lip en het tandvlees zitten te dicht bij elkaar en als je tandvlees beschadigd komt het niet meet terug (of zoiets). Ze zeiden ook dat veel mensen dit hebben en dat dus ook veel mensen die zo'n piercing hebben em eigenlijk niet zouden moeten hebben (wat ik eraan heb, weet ik niet).

Heeft iemand hier dit ook gehoord? Want ik lees hier veel over lippiercings, maar geeneen keer dat het niet kon/mocht oid.

Nou dat was het.
Volgens mij, kan je hem dan gewoon iets hoger laten zetten...dan zit de achterkant niet tegen je tandvlees aan, maar tegen je tand zelf....
Met citaat reageren
Oud 25-11-2002, 19:05
Jules
Jules is offline
Citaat:
Milk schreef:
als je tandvlees beschadigd komt het niet meer terug (of zoiets).
Maar ik heb het zo vaak open gehaald..en daar zit nu ook geen gat! ja, ik zoek smoezen zodat piercers mij geen labret gaan weigeren
Oud 25-11-2002, 19:15
Verwijderd
Citaat:
freakjuh schreef:
Volgens mij, kan je hem dan gewoon iets hoger laten zetten...dan zit de achterkant niet tegen je tandvlees aan, maar tegen je tand zelf....
ja maar dan zeiken ze dat de tand beschadigd en dan willen ze em nog nie zetten.
Ik ga es bij een andere shop informeren dan maar.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2002, 21:10
nps
nps is offline
Het achterkantje van een labretje nestelt zich idd *in* je lip, dus brengt geen schade toe aan tand(vlees) en een ringetje kan je alleen hebben als ie een beetje hoog gezet is (of je moet het leuk vinden om met een vreemd grote ring in je bek rond te wandelen ) dus brent geen schatde toe aan tandvlees, en zit bij mij ook niet tegen mijn tanden ana
Oud 26-11-2002, 09:50
Verwijderd
ik ga iig ook langs een andere shop langs en ik vraag het daar wel even, want die info die ik had gehoord was gewoon echt *nieuw* voor me. Ik vroeg me gewoon af of nog iemand hier het gehoord had. Of ik heb een vreemde lip en jullie niet
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 11:56
Verwijderd
ik denk dat het gewoon aan die piercer lag hoor, dat ze extreem voorzichtig zijn om hun goeie naam niet te verpesten ofzo...
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 17:39
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
Weet iemand hoe lang et duurt voor een wenkbrauw piercing er over het algemeen uitgroeit?? Want ik heb em nu een jaar maar volgens mij blijft die dr niet nog een jaar
Met citaat reageren
Oud 27-11-2002, 09:45
Verwijderd
Citaat:
~Black Rose264~ schreef:
Weet iemand hoe lang et duurt voor een wenkbrauw piercing er over het algemeen uitgroeit?? Want ik heb em nu een jaar maar volgens mij blijft die dr niet nog een jaar
Hmz verschilt per persoon..ik ken iemand die had em een paar mnd en toen issie er binnen een paar weken uitgegroeid....en iemand anders had em een jaar ofzo, vel werd steeds dunner, dat duurde maanden, en op gegeven moment kon ze em er zo uittrekken
Met citaat reageren
Oud 27-11-2002, 10:16
Verwijderd
Citaat:
smilegirl schreef:
wie weet er een goede manier om me ouders over te halen
dat ik een wenkbrauw piercing mag???
Ja, respecteer de wensen van je ouders en neem geen piercing op je 14e.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2002, 12:03
toto
toto is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:
Wanneer je een tepelpiercing laat zetten, kan dat met verdoving? Ja dat bevriezen bedoel ik.
nee nooit laten verdoven! las je het laat bevriezen kan je huid knappen! en als je het laat verdoven kan dat je genees prioces verlangzamen... boven dien duurt een percing zetten bij een goede pierce meneer/ mevrouw maar ongeveer 2 sec.
verdoving zetten duurt dus langer en kan zelfs pijnijker zijn...
Oud 03-12-2002, 11:55
nps
nps is offline
Lip is trouwens echt NIET pijnlijk, ik heb het voor elkaar gekregen om zo'n ding te prikken met jawel - een zweerknopje! (Ok, ok, ik was boos op mijn ouders.)
Oud 03-12-2002, 13:57
Verwijderd
Citaat:
*MiNDLeZz* schreef:
Lip is trouwens echt NIET pijnlijk, ik heb het voor elkaar gekregen om zo'n ding te prikken met jawel - een zweerknopje! (Ok, ok, ik was boos op mijn ouders.)
Dat is echt ziek.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2002, 18:14
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
freakjuh schreef:
Dat is echt ziek.
waarom is het ziek ik heb grotendeels van mijn piercings ook zelf gezet zelf kun je beter aanvoelen waar je meridianen zitten en het is een stuk goedkoper en ik pik liever zelf in me lichaam dan me late prikken.
Oud 03-12-2002, 20:40
nps
nps is offline
Citaat:
freakjuh schreef:
Dat is echt ziek.
Zegt iemand met de naam freakjuh?

Denk ervan wat je wilt, goedkoop is het wel. Schoon ook, als je daar goed op let. Bovendien heb ik hem er na 1 avond alweer uitgehaald.
Oud 04-12-2002, 11:16
Verwijderd
Citaat:
*MiNDLeZz* schreef:
Zegt iemand met de naam freakjuh?

Denk ervan wat je wilt, goedkoop is het wel. Schoon ook, als je daar goed op let. Bovendien heb ik hem er na 1 avond alweer uitgehaald.
Wat is er mis met freakjuh
Tjaah na 1 avond eruit gehaald, waarom heb je em dan zowieso gezet...nutteloos pijn lijden...

Goed, als jij het lekker vind ofzo, whatever, ik zou het niet kunnen iig
Met citaat reageren
Oud 04-12-2002, 11:19
GRRR
GRRR is offline
ik krijg pijn van jullie

maar ik ben ook een watje wbt piercings
Met citaat reageren
Oud 04-12-2002, 13:12
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
freakjuh schreef:
Dat is echt ziek.
als je dat ziek vind, dan ben je de naam 'freakjuh' niet waardig...

en wat is 'r ziek aan? 't is hygienisch, schoon, en pijnloos.. kzie 't probleem niet...

(wat wel ziek is...
met veiligheidsspelden door je arm heen prikken. *fluit onschuldig*)
Oud 04-12-2002, 18:43
smilegirl
smilegirl is offline
Citaat:
eXo schreef:
Ja, respecteer de wensen van je ouders en neem geen piercing op je 14e.
maar ik wil het al vanaf me 12e....en het is toch mijn wenkbrauw en mijn geld....?
Met citaat reageren
Oud 05-12-2002, 11:49
nps
nps is offline
Citaat:
freakjuh schreef:
Wat is er mis met freakjuh
Tjaah na 1 avond eruit gehaald, waarom heb je em dan zowieso gezet...nutteloos pijn lijden...

Goed, als jij het lekker vind ofzo, whatever, ik zou het niet kunnen iig
*Zucht* omdat ik m dus niet mocht van mijn ouders, maar wel wilde, en ik niet wilde dat hun 'm zagen. En nee, ze zagen het wondje ook niet, omdat die binnen 2 dagen weer weg was, omdat het normaal gezet was. En zoals ik al zei deed het ook geen pijn. En tsja, je bent natuurlijk een freak van niks als je zelf op een normale, schone manier piercings zetten al ziek vind
Oud 05-12-2002, 21:44
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
cHa0s schreef:
als je dat ziek vind, dan ben je de naam 'freakjuh' niet waardig...

en wat is 'r ziek aan? 't is hygienisch, schoon, en pijnloos.. kzie 't probleem niet...

(wat wel ziek is...
met veiligheidsspelden door je arm heen prikken. *fluit onschuldig*)
Of door je wang en overdwars door je lip

*fluit mee*
Oud 06-12-2002, 11:36
Verwijderd
wat een nutteloze discussie, freak heeft voor mij helemaal niets te maken met zelf piercings zetten, ik laat ze liever zetten, maargoed t is maar wat jij wil/normaal vind hoor, ik zit er nie mee
Met citaat reageren
Oud 06-12-2002, 17:03
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
freakjuh schreef:
wat een nutteloze discussie, freak heeft voor mij helemaal niets te maken met zelf piercings zetten, ik laat ze liever zetten, maargoed t is maar wat jij wil/normaal vind hoor, ik zit er nie mee
Namens Mindlezz: Zeg dan ook niks, als je het nutteloos vind en er toch niet mee zit.

namens mijzelf: poep
Oud 06-12-2002, 17:10
Verwijderd
Citaat:
cHa0s schreef:
Namens Mindlezz: Zeg dan ook niks, als je het nutteloos vind en er toch niet mee zit.

namens mijzelf: poep
poep draagt ook erg veel bij aan deze discussie
Met citaat reageren
Oud 06-12-2002, 18:33
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
freakjuh schreef:
poep draagt ook erg veel bij aan deze discussie
daarom vond ik 't ook een mooie afsluiter
Oud 06-12-2002, 22:03
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
cHa0s schreef:
daarom vond ik 't ook een mooie afsluiter
mag ik de wond dan weer openkrabben?
Oud 07-12-2002, 10:21
ssjpan
ssjpan is offline
ik heb m'n oor gepierced (als je dat zo schrijft) dus het is eigenlijk een piercing en geen oorbel dan, zit er al een week en 't gaat goed deed geen eens(veel) pijn en 't is nog goedkoper ook!

daag
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 12:39
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef:
mag ik de wond dan weer openkrabben?
jij altijd.
Oud 07-12-2002, 19:21
not an addict
not an addict is offline
Citaat:
cHa0s schreef:
jij altijd.
mag k toekijken?
Oud 09-12-2002, 13:40
Aéquitas
Aéquitas is offline
He people ik heb alle piercingtopics van het weekend doorgelezen en moet zeggen ben er een stuk wijzer van geworden erg leuke topics moet ik zeggen.
Maarruh ik wil dus in januari een tongpiercing laten zetten.
En ik heb nog wat vraagjes:
-hoe serieus moet ik dat zoveel weken niet zoenen nemen??? want ik weet niet of ik het volhou om mijn vriendin 2-4 weken niet te mogen zoenen of iets anders met mijn tong doen bij haar .
- hoelang heb je er echt last van want ik ga 31 januari op wintersport en wil dan wel pijnvrij zijn
-wat is de beste piercer in rdam (hoor miranda klopt dat???)
-wat voor soort piercings kan je in je tong nemen??? zit daar nog verschil in of is het gewoon alleen staafje??
-wat kan je er aan doen om te zorgen dat hij niet gaat wegzakken in je tong
-hoe kom ik aan geld just kidding

thx for the help
Oud 09-12-2002, 14:21
nps
nps is offline
Citaat:
Aéquitas schreef:
-hoe serieus moet ik dat zoveel weken niet zoenen nemen??? want ik weet niet of ik het volhou om mijn vriendin 2-4 weken niet te mogen zoenen of iets anders met mijn tong doen bij haar .

Niet serieus, zodra jij denkt dat het kan en het geen pijn meer doet kan je denk ik weer erop los lebberen. Met de lippiercingen van mij en mijn vriend zoenden we ook al nadat ie er 1 uur inzat ofzo

Citaat:
-wat is de beste piercer in rdam (hoor miranda klopt dat???)
Ik vind iig van wel, ken een hele hoop mensen die daar gepierced zijn en ben er zelf ook gepierced, en mijn vriend 2x. Ze is heel schoon, geeft hele goede nazorg, is snel en goed.

Ik heb ff de vragen beantwoord die ik een beetje weet
Oud 09-12-2002, 15:26
Aéquitas
Aéquitas is offline
thx! tja ik dacht misschien ivm hygienne (bacterien enzo) dat het niet ok was om te zoenen maar ik ken mezelf een beetje en ik ken mijn vriendin heel goed die wil hem zo snel mogelijk testen... Heb nog een beetje op mijn werk rondgevraagd en daar zijn de meesten ook nogal lovend over miranda dus ik denk dat ik daar lekker heen ga

Keep the info coming ennuh thx nogmaals Mindlezz
Oud 09-12-2002, 16:03
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
not an addict schreef:
mag k toekijken?
sure
Oud 09-12-2002, 16:05
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Aéquitas schreef:
thx! tja ik dacht misschien ivm hygienne (bacterien enzo) dat het niet ok was om te zoenen maar ik ken mezelf een beetje en ik ken mijn vriendin heel goed die wil hem zo snel mogelijk testen... Heb nog een beetje op mijn werk rondgevraagd en daar zijn de meesten ook nogal lovend over miranda dus ik denk dat ik daar lekker heen ga

Keep the info coming ennuh thx nogmaals Mindlezz
Miranda is zeker een aanrader, daar heb ik bijna al m'n ijzerwerk laten zetten. (lip, neusbrug, industrial)

goed, snel, hygienisch.

Citaat:
*MiNDLeZz* schreef:
Niet serieus, zodra jij denkt dat het kan en het geen pijn meer doet kan je denk ik weer erop los lebberen. Met de lippiercingen van mij en mijn vriend zoenden we ook al nadat ie er 1 uur inzat ofzo
ja, maar daarvoor kregen we wel op onze donder van Miranda
Oud 09-12-2002, 16:33
nps
nps is offline
ja ehh, uh huh waarna jij 2 spikejes kreeg voor je verjaardag (ze doet ook aan klantbinding! )
Oud 09-12-2002, 17:02
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
*MiNDLeZz* schreef:
ja ehh, uh huh waarna jij 2 spikejes kreeg voor je verjaardag (ze doet ook aan klantbinding! )
ja dat was wel beter ja... (jij heb 'r nog steeds eentje van als 't goed is :\)

ze doet ook helemaal niet moeilijk.. (net als toen met dat ene piercing sieraad met die dobbelsteentjes, die ik 2x heb gewisseld ofzo.)
Reageren

Regels voor berichten