Advertentie | |
|
![]() |
|
Morgen is mijn laatste schooldag voor de examens en ik kan niet beslissen of ik wel of niet naar school zal gaan omdat we waarschijnlijk niets doen dat nuttiger is dan thuis zitten leren en de lessen zijn alleen maar verplicht gemaakt omdat vorig jaar het slagingspercentage heel laag was op school. Maar ik sta een 6.4 op z'n laagst dus ik heb het niet nodig. Maar het is wel de allerlaatste lesdag. En hij is alsnog wel verplicht. Niet dat ze iets ondernemen als ik niet kom, maar dan nog.
En ik pakte net een houten kleerhanger en opeens werd er een grote splinter in mijn hand geramd. ![]()
|
Ik quote even:
AAAAAAAAAAAARGH! ACHTERLIJKE, STOMME, IDIOTE NS! Krijg net een geweldige brief: 'Geachte mevrouw *, Bij deze bevestigen wij de ontvangst van uw formulier. U doet een aanvraag voor een duplicaat van uw Voordeelurenabonnement. U vraagt ons een duplicaat aan te maken van uw abonnement. Wij zullen aan dit verzoek voldoen. U kunt uw nieuwe Voordeelurenabonnement binnen 10 werkdagen verwachten. Ook zullen wij het verschuldigde bedrag van €11,00 van uw rekening afschrijven. Dan nog een hoop blabla' Dat is toch te gek voor woorden? Eerst zeggen ze dat ik binnen 10 werkdagen een abonnement krijg, maar dat blijkt het aanvraagformulier te zijn. Dán zeggen ze dat ik binnen 10 werkdagen een abonnement krijg, maar dat blijkt pas ná ontvangst van hun reactie op mijn formulier te zijn. Dan zeggen ze wéér dat ik binnen 10 werkdagen een abonnement krijg, maar dat blijkt een ACHTERLIJKE BEVESTIGING van mijn aanvraag te zijn!! Wat willen ze nou? Dat ik steeds kaartjes zonder korting koop zeker?! Nou, ik ga mooi niet met de trein TOT ik dat ding heb. Ik heb verdorie 14 april dat ding aangevraagd en zoals het er nu naar uitziet heb ik 25 mei m eindelijk binnen ![]() Zo, ik was even chagrijnig, dankjewel voor het luisteren, hihi ![]()
|
Verwijderd
|
dag 1: pakje van postorderbedrijf, ik moest binnen 14 dagen betalen.
dag 13: ik betaal het bedrag dag 15: ik krijg een aanmaning met het bedrag plus vier euro administratiekosten, met daarbij de opmerking dat als mijn betaling de brief gekruist heeft ik die brief als niet verzonden mag beschouwen, dus ik denk dat het goed is. dag 29: ik krijg een aanmaning omdat ik die administratiekosten niet betaald heb wat krijgen we nou ![]() (het is verder al opgelost, dit speelde een paar weken geleden ![]() |
![]() |
|
Een Engelse dude op een internationaal forum (waar ik ook al jaren zit) heeft mijn opmerking over David Cameron gejat en heeft er de hele dag de blits mee lopen maken op z'n werk en iedereen moest er hartelijk om lachen.
![]()
|
Nou, als je een pil op hebt, zou ik inderdaad geen blokje om doen
![]() ![]() ![]() Laten we slim zijn en dit gesprek verder voorzetten in Saai btw ![]()
|
He bah wilde ik ein-de-lijk een afspraak bij de kaakchirurg gaan maken (ontwijkgedrag hoera), was ik vergeten dat het eigenlijk al best laat was toen ik uit de UB kwam, waren ze al niet meer bereikbaar. En morgen ben ik de hele dag op excursie, en heb een hekel aan enge gesprekken in de trein voeren
![]() ![]()
|
Friendsofirony.com maakt mijn definitie van ironie in de war. Staan dit soort plaatjes op:
![]() Maar er is nog altijd een verschil tussen dingen die gewoon stom zijn of gewoon niet waar. Of het zijn dingen die niet grappig zijn maar misschien een héél klein beetje ironisch zijn. Maar dit is wel heel zeker geen ironie, al zegt de site van wel: EDIT: Hmm, het plaatje werkt niet meer, maar er stond het plaatje van een busje met 'Titanic' erop, dat in een haven in het water was beland.
Laatst gewijzigd op 23-05-2010 om 17:34. |
![]() |
|
Ik heb net gehoord dat een oud-klasgenoot is omgekomen in Afghanistan door een bermbom.
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat vind jij niet zo leuk? Miekje* | 500 | 24-04-2010 22:17 | |
De Kantine |
godversaai #842 Verwijderd | 500 | 28-01-2010 16:22 | |
Liefde & Relatie |
Wat vinden jongens leuk? sarahanna | 24 | 16-09-2009 20:49 | |
De Kantine |
Wat vind jij mooie meisjes- en jongensnamen? Allure | 160 | 23-05-2009 11:44 | |
Software & Hardware |
[laptop kopen] wat vind jij ervan? aniki | 17 | 13-07-2004 11:53 |