Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik kwam m'n vader tegen in het café, hij zat alleen aan een tafeltje en hij had dus in zijn eentje gegeten. Dat doet hij echt nooit. Toen sprak ik hem en hij zei dat ik er niet vanuit moest gaan dat hij en mijn moeder samen naar m'n voorstelling komen kijken, omdat het heel slecht ging. De tranen stonden in zijn ogen, maar toen ik verder vroeg zei hij dat hij er niet over wilde praten.
Ik geloof dat het gewoon zo ontzettend helemaal klaar is, de scheiding is nu ook erdoor enzo. Maar hij moet het nu dus nog ruim een maand uithouden daar in huis en bah, ik was er echt weer helemaal van uit m'n doen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
haha hier dan maar
Citaat:
Citaat:
![]() Kan me nog van alles herinneren dat charlie een ongeluk kreeg en dat charlie de scala runde en dat Isabella chanteerde ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
er was een ontzettende ophef over, want allereerste Nederlandse soap en toen kregen we crap met Arnie en Peter Kelder en Frits Lambrechts als z'n vervelende vader enzo Ik zag het pas nog eventjes toen ik langszapte en ik moet zeggen dat het niveau van 't acteerwerk vrijwel gelijk is gebleven.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|