Advertentie | |
|
![]() |
|
Fijn dat je zo lekker rustig reageert
![]() Rotown is en blijft een sociaal gebeuren, of je het daar nou mee eens bent of niet. Het is geen concertzaal of iets dergelijks. Het is een muziekcafé, dus blijf ik erbij dat je pratende mensen kan verwachten als je daar naartoe gaat. Ga jij naar een 013, Tivoli of Effenaar zal het probleem zich al minder snel voordoen. Neemt niet weg dat het voor andere mensen irritant kan zijn, snap ik ook wel, maar je kan in een Rotown of Stairway to Heaven (utrecht) niet van iedereen verwachten dat ze hun mond houden omdat er een bandje staat te spelen.
|||
Citaat:
Citaat:
Je zegt ook dat het probleem zich in andere zalen minder snel voordoet, nou dat is dus ook niet waar. Ik ga redelijk vaak naar concerten en kom in allerlei zalen in het land, en werkelijk overal wordt wel gepraat. Als je alleen naar metalconcerten gaat zal dit probleem je niet opvallen, omdat het idd zo hard is dat je het publiek niet hoort, maar ik ga vaak naar rustige bands of akoestische optredens en dan is gepraat echt heel erg storend.
|
Ik spreek inderdaad voornamelijk vanuit mijn eigen ervaringen met concerten en die liggen vooral bij Metal. Ik zou het voor de goede orde een keer moeten uitproberen om een rustige band mee te pakken. Bij de wat rustigere vormen van Metal gooien ze er weleens een akoestisch nummer doorheen, maar dan gaan de meeste bier halen, dus heb je er nog niet echt last van.
Voor nu blijf ik bij m'n standpunt dat het aan de zaal kan liggen en blijf ik bij de opmerking die ik eerder maakte over dat het aan de stijl van muziek ligt. Als dit topic over een maand of 2 nog actief is laat ik weten hoe het was. Ben benieuwd ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat: